Hallepalle2 Skrevet 21. mai 2022 #2501 Del Skrevet 21. mai 2022 Skal vi gi oss med å sammenligne utseende til godt voksne menn? 34 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 21. mai 2022 #2502 Del Skrevet 21. mai 2022 Har den flaskevoldtekten kommet opp i tidligere runder de har hatt ogå? Jeg har vanskelig for å tro at en som hevder han aldri har slått en kvinne og som velger å ta opp saken på nytt foran hele verden, kan ha utført noe så groteskt. Som en annen her skriver, så representerer det en forakt på et nytt og patologisk nivå. Jeg tror Amber lyver så det renner inntil det motsatte er bevist. Heia Johnny!❤ 17 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paperwall Skrevet 21. mai 2022 #2503 Del Skrevet 21. mai 2022 Hallepalle2 skrev (6 minutter siden): Skal vi gi oss med å sammenligne utseende til godt voksne menn? Det er da greit å snakke om ting som er litt mindre seriøse. Depp har vært rusmisbruker store deler av livet sitt, så utseende hans bærer preg av det, noe som ikke er rart. Han var kjekk da han var ung da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 21. mai 2022 #2504 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) Det er en ting som irker meg litt. VI har vel alle på et tidspunkt drukket oss så snydens full og fått blackout et par ganger i vårt liv. Selv ikke med blackout, så har jeg husket svært lite av alt som gjerne har skjedd en kveld jeg har vært sørpefull som ung voksen. Hvis man da blandet mengder med alkohol og i tillegg ørten typer kraftige rusmidler, er det ikke naturlig at man da vil være i enda større fare for "hukommelsetap" og hull i hukommelsen. Jeg skjønner ikke helt at Depp skal klare å huske alt han har gjort når han har vært snydens dopet og full. Er ikke sjansen der for at han KAN ha gjort noe - sier ikke direkte voldelig, men f.eks holdt Amber hardt i håret - og ikke husker det pga alle disse rusmidlene? Han kan jo være 100% overbevist om at han ikke har rørt henne, for han husker det rett og slett ikke. Men det betyr jo ikke at han IKKE har rørt henne av den grunn. Kan ikke huske at det med "hukommelsestap" under påvirkning av dop/alkohol har vært snakket om i rettsaken? Eller har det vært det helt i starten? Jeg fikk ikke med meg så mye av starten på rettsaken. Jeg må gjerne gå tilbake og se de aller første videoene av rettsaken. Endret 21. mai 2022 av Hatsumomo 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 21. mai 2022 #2505 Del Skrevet 21. mai 2022 Hannah80 skrev (1 time siden): Jeg kan også google elendige bilder av Johnny Depp, hvis det er det nivået vi skal ned på. Skjerp deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 21. mai 2022 #2506 Del Skrevet 21. mai 2022 Paperwall skrev (4 minutter siden): Det er da greit å snakke om ting som er litt mindre seriøse. Depp har vært rusmisbruker store deler av livet sitt, så utseende hans bærer preg av det, noe som ikke er rart. Han var kjekk da han var ung da. Jeg vil si han fortsatt er kjekk - spesielt med tanke på at han er 58 år gammel, har brukt mye substanser og levd under et enormt press de siste ~ 10 årene. Det er helt normalt å se gammel ut når man begynner å bli gammel. Jeg ser ikke ut som en 20-åring selv, nå som jeg er 40. Filmstjerner eldes på samme måte som resten av befolkningen, det er bare at vi ikke ser det på svært mange fordi de har penger og tilgang til ekstremt dyktige plastiske kirurger. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 21. mai 2022 #2507 Del Skrevet 21. mai 2022 Lunaris skrev (Akkurat nå): Skjerp deg. Skjerp deg selv. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 21. mai 2022 #2508 Del Skrevet 21. mai 2022 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Det er en ting som irker meg litt. VI har vel alle på et tidspunkt drukket oss så snydens full og fått blackout et par ganger i vårt liv. Selv ikke med blackout, så har jeg husket svært lite av alt som gjerne har skjedd en kveld jeg har vært sørpefull som ung voksen. Hvis man da blandet mengder med alkohol og i tillegg ørten typer kraftige rusmidler, er det ikke naturlig at man da vil være i enda større fare for "hukommelsetap" og hull i hukommelsen. Jeg skjønner ikke helt at Depp skal klare å huske alt han har gjort når han har vært snydens dopet og full. Er ikke sjansen der for at han KAN ha gjort noe - sier ikke direkte voldelig, men f.eks holdt Amber hardt i håret - og ikke husker det pga alle disse rusmidlene? Han kan jo være 100% overbevist om at han ikke har rørt henne, for han husker det rett og slett ikke. Men det betyr jo ikke at han IKKE har rørt henne av den grunn. Kan ikke huske at det med "hukommelsestap" under påvirkning av dop/alkohol har vært snakket om i rettsaken? Eller har det vært det helt i starten? Jeg fikk ikke med meg så mye av starten på rettsaken. Jeg må gjerne gå tilbake og se de aller første videoene av rettsaken. Er dette med hukommelsestap noe han hevder selv? Jeg ruset meg på mye rart i mine unge, dumme dager men husket (uheldigvis, i noen tilfeller) hvert eneste sekund av det. Aldri har jeg vært i nærheten av antydning til blackout. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 21. mai 2022 #2509 Del Skrevet 21. mai 2022 Hatsumomo skrev (3 minutter siden): Det er en ting som irker meg litt. VI har vel alle på et tidspunkt drukket oss så snydens full og fått blackout et par ganger i vårt liv. Selv ikke med blackout, så har jeg husket svært lite av alt som gjerne har skjedd en kveld jeg har vært sørpefull som ung voksen. Hvis man da blandet mengder med alkohol og i tillegg ørten typer kraftige rusmidler, er det ikke naturlig at man da vil være i enda større fare for "hukommelsetap" og hull i hukommelsen. Jeg skjønner ikke helt at Depp skal klare å huske alt han har gjort når han har vært snydens dopet og full. Er ikke sjansen der for at han KAN ha gjort noe - sier ikke direkte voldelig, men f.eks holdt Amber hardt i håret - og ikke husker det pga alle disse rusmidlene? Han kan jo være 100% overbevist om at han ikke har rørt henne, for han husker det rett og slett ikke. Men det betyr jo ikke at han IKKE har rørt henne av den grunn. Kan ikke huske at det med "hukommelsestap" under påvirkning av dop/alkohol har vært snakket om i rettsaken? Eller har det vært det helt i starten? Jeg fikk ikke med meg så mye av starten på rettsaken. Det kan selvsagt være tilfelle. Samtidig har Heard brukt hallusinogener så det er vel en viss mulighet for at rusen har skapt minner hun oppriktig tror på 🤔 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 21. mai 2022 #2510 Del Skrevet 21. mai 2022 Imsdalen skrev (6 minutter siden): Er dette med hukommelsestap noe han hevder selv? Jeg ruset meg på mye rart i mine unge, dumme dager men husket (uheldigvis, i noen tilfeller) hvert eneste sekund av det. Aldri har jeg vært i nærheten av antydning til blackout. Nei. Jeg har vært sørpefull et par ganger og blakket ut når jeg var ung voksen. Og da har jeg bare husket deler av natten, ikke hele. Da snakker vi inntak av vodka og tequila. Det er jo kombinasjonen alkohol + 3-4 andre typer dop og ting på resept, ville jo tro at en slik kombo kan gi hull i hukommelsen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 21. mai 2022 #2511 Del Skrevet 21. mai 2022 charactouy skrev (6 minutter siden): Det kan selvsagt være tilfelle. Samtidig har Heard brukt hallusinogener så det er vel en viss mulighet for at rusen har skapt minner hun oppriktig tror på 🤔 Ja, og ikke minst har det skjedd noe lite så kan det fremstå som voldsomt vil jeg tro hvis man i tillegg hallusinerer, synsinntrykk og følelser blir jo veldig påvirket. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 21. mai 2022 #2512 Del Skrevet 21. mai 2022 Hatsumomo skrev (21 minutter siden): Er ikke sjansen der for at han KAN ha gjort noe - sier ikke direkte voldelig, men f.eks holdt Amber hardt i håret - og ikke husker det pga alle disse rusmidlene? Joda. Problemet blir litt at påstanden er noget mer enn "holdt hardt i håret", men at han dro henne etter håret så en hårtjafs ble røsket ut av skalpen. Noe som for meg virker usannsynlig skal gå an uten at skalpen ryker først, dvs store skader i skalpen(uten at jeg er ekspert). Hvordan disse hårtjafsene ble ca halvparten av lengden til hårlengden hennes er en smule mystisk, vil jeg si. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 21. mai 2022 #2513 Del Skrevet 21. mai 2022 Hank Amarillo skrev (3 minutter siden): Joda. Problemet blir litt at påstanden er noget mer enn "holdt hardt i håret", men at han dro henne etter håret så en hårtjafs ble røsket ut av skalpen. Noe som for meg virker usannsynlig skal gå an uten at skalpen ryker først, dvs store skader i skalpen(uten at jeg er ekspert). Hvordan disse hårtjafsene ble ca halvparten av lengden til hårlengden hennes er en smule mystisk, vil jeg si. Med mindre det er extensions som ligger der. Jeg har hatt extensions selv i håret og det kan jo også klippe til i ulike lengder for å få et spill i håret. Det kan godt være at det som lå på gulvet er exensions som ikke er samme lengde som håret hennes. Å rive av en extension som er sveiset fast i ens eget hår - jeg tror ikke det ville skapt sår i hodebunnen i det hele tatt. Kanskje litt ømt akkurat der det ble revet av (extensions sveises fast i ens eget hår for å sitte godt), men at skalpen hadde gått med i samme slengen, vanskelig for å tro. Men har aldri opplevd å få extensions revet av så vanskelig å vite 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 21. mai 2022 #2514 Del Skrevet 21. mai 2022 charactouy skrev (44 minutter siden): Det kan selvsagt være tilfelle. Samtidig har Heard brukt hallusinogener så det er vel en viss mulighet for at rusen har skapt minner hun oppriktig tror på 🤔 Om det er tilfelle så tror jeg heller jeg ville skyldt på for mye alkohol. Psykedeliske midler gir en form for visuals/hallusinasjoner. Med mindre man har tatt en heriosk dose og bikka over i psykose, så ser man pulserende vegger, malerier i skyene og dansende trær. Man er samtidig 100% klar over at det ikke er "ekte". Eller si 98% da. Alkohol er derimot mer kjent for å skape aggresjon, blackout og falske minner. Kan hende hun har kombinert alkohol med andre rusmidler (noe man IKKE skal gjøre), da. Når det er sagt så tror jeg Heard heller er full av drit, og juger så det renner. DISCLAIMER: hvis dere føler jeg har en agenda med dette innlegget så ønsker jeg en ny ruspolitikk enn den vi har nå, og håper hvermannsen snart får øya opp om at ikke alle ulovlige rusmidler er verre enn alkohol - for det stemmer ikke (men det må reguleres). Men det er en annen debatt! 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 21. mai 2022 #2515 Del Skrevet 21. mai 2022 fotballjenta skrev (1 minutt siden): Om det er tilfelle så tror jeg heller jeg ville skyldt på for mye alkohol. Psykedeliske midler gir en form for visuals/hallusinasjoner. Med mindre man har tatt en heriosk dose og bikka over i psykose, så ser man pulserende vegger, malerier i skyene og dansende trær. Man er samtidig 100% klar over at det ikke er "ekte". Eller si 98% da. Alkohol er derimot mer kjent for å skape aggresjon, blackout og falske minner. Kan hende hun har kombinert alkohol med andre rusmidler (noe man IKKE skal gjøre), da. Når det er sagt så tror jeg Heard heller er full av drit, og juger så det renner. DISCLAIMER: hvis dere føler jeg har en agenda med dette innlegget så ønsker jeg en ny ruspolitikk enn den vi har nå, og håper hvermannsen snart får øya opp om at ikke alle ulovlige rusmidler er verre enn alkohol - for det stemmer ikke (men det må reguleres). Men det er en annen debatt! Sannsynligheten for at hun er full av drit er absolutt stor, men tvilen til gode og andre mulige forklaringer og alt det der... De brukte begge en god variasjon av rusmidler i mer eller mindre heldige kombinasjoner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 21. mai 2022 #2516 Del Skrevet 21. mai 2022 charactouy skrev (1 minutt siden): Sannsynligheten for at hun er full av drit er absolutt stor, men tvilen til gode og andre mulige forklaringer og alt det der... De brukte begge en god variasjon av rusmidler i mer eller mindre heldige kombinasjoner. Ja. At de tør. Livsfarlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 21. mai 2022 #2517 Del Skrevet 21. mai 2022 Tenker det er et poeng å ha tunga beint i munnen her, BEGGE TO har virkelig gått all inn når det kommer til å drikke og ta dop samtidig. Det kan ikke være noe uklarheter om det etter å ha fulgt rettssaken ihverfall. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 21. mai 2022 #2518 Del Skrevet 21. mai 2022 Tror nok han ville husket at han har utøvd vold med all den volden han er beskyldt for... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Littlethings Skrevet 21. mai 2022 #2519 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) Hatsumomo skrev (50 minutter siden): Tenker det er et poeng å ha tunga beint i munnen her, BEGGE TO har virkelig gått all inn når det kommer til å drikke og ta dop samtidig. Det kan ikke være noe uklarheter om det etter å ha fulgt rettssaken ihverfall. Rettegangen handler om at amber har ærekrenket Johnny gjenom å male opp han som en voldsmann i media. Når det egt viser seg i at begge to er skylda til et voldsomt og toxic forhold. Og dem er da ikke alene med å ha slike forhold som er toxic. Så tror nokk Johnny vinner dette. Hadde hun isteden gått ut i media at både hun og Johnny var voldsomme , et toxic forhold osv. Da hadde det ikke vart en like big deal. Jeg Skjønner Johnny. Vem tror du vinner?:) Endret 21. mai 2022 av Littlethings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badgald0pest2 Skrevet 21. mai 2022 #2520 Del Skrevet 21. mai 2022 Jeg tror at Johnny har utøvd vold, både fysisk og psykisk, MEN Amber har helt klart «startet» kranglene. Og vært mye verre voldelig på alle kategorier. Rett og slett et usunt forhold. Tror ikke noe på at han har slått henne gjentatte ganger i ansiktet og alt det med den seksuelle volden osv. Og hun blir jo tatt i løgn om og om igjen. Hun overdriver og endrer historiene/hva som har skjedd hele tiden. Vitnene hennes er alltid «ex-venner», men tror de later som at de har mistet kontakt for å ikke virke partiske 🤔 Han er ingen engel eller helgen, men han er vant til vold fra kvinner (moren hans) og er sikkert et lett offer pga det. Og han er veldig empatisk. Håper hun mister roller og at karrieren hennes er over, hun fortjener å kjenne på noe av hva han har gått igjennom de siste årene. Og han ser DRITBRA ut, ja. Han er 59 om noen uker…. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg