Valyria83 Skrevet 21. mai 2022 #2481 Del Skrevet 21. mai 2022 Bilder fra bryllupsreisen lekket. Tydelig blåmerker i ansiktet på Johnny Depp. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badgald0pest2 Skrevet 21. mai 2022 #2482 Del Skrevet 21. mai 2022 Hannah80 skrev (9 timer siden): Han ser virkelig ikke dritbra ut. En som virkelig ser bra ut, og er til og med året eldre, er Tom Cruise. Johnny Depp ser herjet ut. At det var? 34 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 21. mai 2022 #2483 Del Skrevet 21. mai 2022 Valyria83 skrev (1 minutt siden): Bilder fra bryllupsreisen lekket. Tydelig blåmerker i ansiktet på Johnny Depp. 😳 Jeg mangler ord. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 21. mai 2022 #2484 Del Skrevet 21. mai 2022 3 hours ago, Hallepalle2 said: Dere som følger denne rettssaken minutt for minutt, hva er grunnen til at dere setter resten av livet på vent for å følge med på hva, tross alt, helt fremmede mennesker har gjort mot hverandre? Jeg skjønner at det er fasinerende å få innsyn i så kjente menneskers liv, men i den grad at jobb, familie og 17. mai kommer i veien, liksom? Får da gjort det aller meste i heimet mens jeg ser på saken på telefon/nettbrett. Nå ser jeg med 1.5x/2x i avspilling for å få litt fortgang i det. For min del så levde jeg med en person som kan minne om AH, hvor jeg ble spyttet ut etter at jeg var tygd ferdig. Så det er litt interessant for min del å se en slik person for retten. 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 21. mai 2022 #2485 Del Skrevet 21. mai 2022 Jeg synes ikke det er interessant med hva slags kjendisliv de har levd, men jeg synes det er interessant å se hvordan en sånn rettssak foregår i praksis, i tillegg til det å lese hva og hvordan det skrives om dette rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 21. mai 2022 #2486 Del Skrevet 21. mai 2022 Hunter7 skrev (10 timer siden): Det stemmer - jeg leste noe om dette et eller annet sted på den store verdensveven tidligere i dag. Å forgripe seg på noen ved å bruke ei flaske, er ganske surrealistisk, men rent psykologisk vitner det om en enorm avsky ovenfor offeret. Man vil ikke engang bruke ens eget kjønnsorgan til å penetrere offeret. Psykopatologien som ligger bak er mildt sagt forstemmende og skrekkelig. Men (!) ved en eventuell rettssak som skal føres uten lukkede dører og med profilerte personer, er det i høyeste grad sensasjonalistisk og et regelrett tabloidjournalistisk festgilde ikke ulikt anklagene mot skuespilleren Armie Hammer og hans påståtte kannibalisme. I likhet med denne saken, brukte også kvinnen (Efrosina Angelova) som fremmet anklagene mot Hammer historier hun hadde blitt fortalt av faktiske voldtektsofre til å skape sin egen fortelling. Og i likhet med Heard forsvant troverdigheten til Angelova etterhvert som historiene hun fortalte ble mer og mer utrolige og mindre og mindre forenelige med faktiske og beviselige forhold. Problemet er hvor mange som egentlig har fått med seg at historien Heard presenterer som sin egen, faktisk er hentet fra en annen person. Jeg vet ikke når det faktisk ble kjent at det er James' erfaring som er blitt brukt av Heard, ei heller hvorvidt juryen har fått det med seg siden de ikke har lov til å tilegne seg informasjon utenfra så lenge rettssaken pågår. Jeg vet heller ikke om James' utsagn har blitt gjort til gjenstand i denne rettssaken. . Her vitner hun 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 21. mai 2022 #2487 Del Skrevet 21. mai 2022 Valyria83 skrev (1 time siden): https://www.newsweek.com/johnny-depp-wins-mission-ngo-womens-abuse-organization-support-amber-heard-trial-1708737 ❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 21. mai 2022 #2488 Del Skrevet 21. mai 2022 https://youtu.be/R4gevtNYMBo Syns denne var ganske bra.... 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 21. mai 2022 #2489 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) Hannah80 skrev (11 timer siden): Han ser virkelig ikke dritbra ut. En som virkelig ser bra ut, og er til og med året eldre, er Tom Cruise. Johnny Depp ser herjet ut. Tom Cruise kan ikke engang sammenlignes med Johnny Depp. Tom når ham ikke opp til knærne engang. På flere vis 😅 Endret 21. mai 2022 av Lunaris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 21. mai 2022 #2490 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) Badgald0pest2 skrev (1 time siden): At det var? Han ser ut som om han går på Prednisolon 😂 Endret 21. mai 2022 av Lunaris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 21. mai 2022 #2491 Del Skrevet 21. mai 2022 Lunaris skrev (1 minutt siden): Tom Cruise kan ikke engang sammenlignes med Johnny Depp. Han når han ikke opp til knærne engang. På flere vis 😅 Cruise var jo ikke kjekk da han var ung engang 😅 7 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 21. mai 2022 #2492 Del Skrevet 21. mai 2022 Imsdalen skrev (29 minutter siden): Cruise var jo ikke kjekk da han var ung engang 😅 Sant! 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 21. mai 2022 #2493 Del Skrevet 21. mai 2022 Perfume skrev (1 time siden): https://youtu.be/R4gevtNYMBo Syns denne var ganske bra.... Reaksjonen til Johnny, er priceless 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 21. mai 2022 #2494 Del Skrevet 21. mai 2022 Ada111 skrev (1 minutt siden): Reaksjonen til Johnny, er priceless Law&Crime Network på YouTube har mange videoer fra rettssalen der de har vitner og Depp og/eller Heard bilde-i-bilde. Det er mange tilfeller der Depp har tilsvarende reaksjon til påstander fremsatt av vitner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 21. mai 2022 #2495 Del Skrevet 21. mai 2022 Perfume skrev (1 time siden): https://youtu.be/R4gevtNYMBo Syns denne var ganske bra.... Synes han er utrolig dyktig body language expert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 21. mai 2022 #2496 Del Skrevet 21. mai 2022 Han er no litt morsom der han sitter i vitneboksen og da… 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 21. mai 2022 #2497 Del Skrevet 21. mai 2022 charactouy skrev (1 time siden): Law&Crime Network på YouTube har mange videoer fra rettssalen der de har vitner og Depp og/eller Heard bilde-i-bilde. Det er mange tilfeller der Depp har tilsvarende reaksjon til påstander fremsatt av vitner. Ja, sikkert😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 21. mai 2022 #2498 Del Skrevet 21. mai 2022 Badgald0pest2 skrev (4 timer siden): At det var? Jeg kan også google elendige bilder av Johnny Depp, hvis det er det nivået vi skal ned på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 21. mai 2022 #2499 Del Skrevet 21. mai 2022 Hannah80 skrev (38 minutter siden): Jeg kan også google elendige bilder av Johnny Depp, hvis det er det nivået vi skal ned på. Depp ser fortsatt bedre ut på dette bildet enn Cruise gjør på bildet lenger frem i tråden - sier min smak. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paperwall Skrevet 21. mai 2022 #2500 Del Skrevet 21. mai 2022 Hannah80 skrev (13 timer siden): Han ser virkelig ikke dritbra ut. En som virkelig ser bra ut, og er til og med året eldre, er Tom Cruise. Johnny Depp ser herjet ut. Kan nevne flere skuespillere som er i hans aldersgruppe. Brad Pitt, George Clooney, Keanu Reeves, John Stamos, Jason Statham, Rob Lowe, Patrick Demsey, etc. Depp ser herjet ut, men det er ikke rart med tanke på det livet han har levd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg