Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Så hard på dop og alkohol som Amber påstår så er det litt rart at Depp ikke har overdoset  og vært døden nær flere ganger egentlig.. eller det kan jo være at han har det, det har bare blitt godt dysset ned.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (32 minutter siden):

Uansett hva som har skjedd så er det vel ingen tvil om at de har hatt det forferdelig sammen. Når man ser hvordan Depp har forfalt de siste årene så skjønner man at de har levd et hardt liv. 

Hvem skulle trodd det om glansbildeparet. 

Forfallet! Så nettopp en video på You Tube som handlet om livet hans med Vanessa Paradis og barna. Videoen ender med at Amber kommer inn i livet hans, og fra typ 2012 til 2013 endrer utseende hans seg drastisk. Gløden i øynene blir borte og han ser generelt sett veldig sliten og pløsete ut. Rusmisbruket steg vel også betraktelig etter at han ble sammen med Amber.

En annen ting som fulgte med Amber er disse trashy menneskene her:

714778009_Screenshot_20220520-190526_SamsungInternet.thumb.jpg.0d053ae92a8839640314fdc88ee06a17.jpg

Dette er noen "luringer". Bodde gratis hos en de ikke kjente, hun nederst til venstre bodde i en av penthousene uten at Johnny visste om det til og med. Det er såååå spesielt...

Endret av Henikka
  • Liker 19
  • Hjerte 5
Skrevet
Hallepalle2 skrev (25 minutter siden):

Uansett hva som har skjedd så er det vel ingen tvil om at de har hatt det forferdelig sammen. Når man ser hvordan Depp har forfalt de siste årene så skjønner man at de har levd et hardt liv. 

Hvem skulle trodd det om glansbildeparet. 

Jeg synes ikke han ser så ille ut med tanke på at han tross alt nærmer seg 60 med stormskritt. Synes han ser bra ut i rettssalen med dress og stram hestehale. Men at han har mistet glansen i øynene og ikke lenger er den han var, er det ingen tvil om. Jeg tror det tar mange år å bygge seg opp igjen etter årene med Amber og alt styret med beskyldningene hennes og rettssakene.

• Liker 15
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Ambeh skrev (1 time siden):

Hun skal ikke vitne live, men på opptak fra tidligere, så antar at det er samme historie hun har fortalt i skriftlig form også.

Ok takk, begge to😊. Vet ikke om jeg orker å lete meg bakover i tråden, men antar jeg da allerede har lest det her, og tolker dere dit at hun kommer til å vitne til Ambers disfavør. Det må da bli et nedslående vitne for Amber (og søsteren), og ganske fatalt for juryens endelige avgjørelse? Eller tar jeg feil? Noen som vet hvilken dag det sendes?

• Liker 3
Skrevet
Ambeh skrev (1 time siden):

AHs søster, Whitney, fortalte i retten her om dagen at JD skal ha slått henne i ryggen, før han "grabbed Amber by the hair with one hand and was whacking her repeatedly in the face with the other" da Amber slo JD for å beskytte søsteren sin.

I følge Jennifer Howell, har Whitney fortalt en annen versjon til henne:

"Whitney told me she tried to stop her sister Amber from hitting and attacking Johnny on the stairs. Whitney said when she tried to intervene to stop Amber from going after Johnny, Amber nearly pushed Whitney down the stairs. She told me she was worried Amber was going to kill Johnny. She told me she had endured that kind of abuse her entire life, first from her father, and then from Amber, who she said was extremely violent. (...) My father reminded me this morning that I told him that Whitney had moved in with me because she was terrified of her sister."

https://www.ifod.net/wp-content/uploads/2020/08/HOWELL-US.pdf

👍

Skrevet
Missy1 skrev (1 minutt siden):

https://vm.tiktok.com/ZMLTKFwXK/?k=1

burde høre på denne

Har hørt på den før.  Hører tydelig at det er Rocky i telefonen. 

Tonefallet hennes er veldig merkeligt spør du meg. 

• Liker 1
Skrevet
Ardwinna skrev (30 minutter siden):

Jeg synes ikke han ser så ille ut med tanke på at han tross alt nærmer seg 60 med stormskritt. Synes han ser bra ut i rettssalen med dress og stram hestehale. Men at han har mistet glansen i øynene og ikke lenger er den han var, er det ingen tvil om. Jeg tror det tar mange år å bygge seg opp igjen etter årene med Amber og alt styret med beskyldningene hennes og rettssakene.

Jeg synes han har forandret seg i positiv retning siste måneden. Det er nok tøft å stå i rettssaken, men det har nok gjort ham godt å få fortelle sin versjon - og bli trodd.

• Liker 8
  • Hjerte 7
Gjest Ambeh
Skrevet

I dag bestemte dommeren at JD er ansvarlig for det Adam Waldman uttalte om at anklagene til AH er løgn osv, så dermed består motsøksmålet hennes. I følge blant annet Ian Runkle, betyr det at sjansen for at en av dem vinner øker.

Gjest Ambeh
Skrevet

Jeg er spent på å høre hva andre advokater som kommenterer saken mener om dette.

Skrevet

Enkelte her har beskyldt Johnnys side for å manipulere, men her er et godt eksempel på at The Sun gjorde sitt for å styrke saken til Amber:

FSQIdmpXEAEXnFt?format=jpg&name=medium

Ganske kraftig redigert bilde altså.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
Ardwinna skrev (1 time siden):

Han har lagt seg ut og høres støvlende ut når han snakker.

Har lurt på om han har vært ruset under rettsaken noen ganger...

Uansett heier jeg på Johnny Depp.

Skrevet
Tough cookie skrev (1 minutt siden):

Det kan være et resultat av misbruk over lengre tid. Ozzy Osbourne er f. eks. et godt eksempel på hva mangeårig misbruk gjør med tale.

• Liker 15
Gjest Ambeh
Skrevet

Jeg lurer helt ærlig på hva AH hadde blitt mest misfornøyd med: Å tape, eller å vinne, men kun bli tildelt 1 dollar.

Skrevet
Tough cookie skrev (11 minutter siden):

Han skal visstnok være rusfri, så tror ikke han er ruset i rettssalen. Tror heller det er den rusfrie Johnny vi ser, den lavmælte (litt usikre) og introverte Johnny som egentlig ikke liker å snakke foran masse mennesker.

• Liker 19
Skrevet
Ardwinna skrev (2 minutter siden):

Han skal visstnok være rusfri, så tror ikke han er ruset i rettssalen. Tror heller det er den rusfrie Johnny vi ser, den lavmælte (litt usikre) og introverte Johnny som egentlig ikke liker å snakke foran masse mennesker.

Han virker litt sløv og snøvlete, men sånn blir man vel av lang tids misbruk, selv om man er rusfri i øyeblikket. Ellers ser vel fyren ganske bra ut til å pushe 60:)

• Liker 5
Gjest Lunaris
Skrevet
Hunter7 skrev (2 timer siden):

Underlivet er et høy vaskularisert område, dvs. det er veldig mange blodårer og -kar der. I tillegg er det mye bløtvev. Denne kombinasjon av høy vaskuleringsgrad og bløtvev betyr at slag og stør med meget høy sannsynlighet vil resultere i vevstraumer - altså blåmerker og potensielle blødninger. 

Når Heard påstår at Depp voldtok henne med ei flaske, så er det to ting som er påfallende i hennes utsagn:

1) Hvis Depp støtte flasken så hardt mot symfysen at Heard trodde hun fikk brudd, så ville dette uansett ha etterlatt kraftige hematomer (blåmerker). Dette er ikke avfotografert eller dokumentert på noe vis.

2) Ved kraftig og ukontrollert penetrering med et fremmedlegeme - i dette tilfellet ei flaske "Makers Mark" - er sannsynligheten for rifter i skjedeveggene og påfølgende blødninger definitivt tilstede. Meg bekjent har ikke Heard sagt eller nevnt noe om dette. 

Utifra Heards uttalelser å bedømme, hadde hun verken blåmerker eller blødninger etter flaskevoldtekten. Et annet ankepunkt er at et såpass kraftig overgrep i underlivet ville ha fremkalt et skånende ganglag. Dette ble heller ikke observert av andre tilstedeværende (lege og sykepleier). 

Amber Heard er sin egen verste fiende. Og gitt at hun taper denne saken, så er det en risiko at hun vil bli tiltalt for mened i England. 

Historien er ikke sann.

Hun har kopiert historien som Kate James betrodde henne om hva som hadde hendt med henne på en ferie i Brasil.

She adds: 'As I perused the documents, much to my utter shock and dismay, I discovered that Ms Heard had in fact stolen my sexual violence conversation with her and twisted it into her own story to benefit herself.  

'This of course caused me extreme distress and outrage that she would dare to attempt to use the most harrowing experience of my life as her own narrative.'

Skrevet
Caniggia skrev (8 minutter siden):

Ellers ser vel fyren ganske bra ut til å pushe 60:)

Han ser dritbra ut. 

• Liker 8
  • Hjerte 2
Skrevet
lemoncake skrev (2 timer siden):

Det er sikkert riktig det. Vi reagerer nok forskjellig. Men det er noe som skurrer her. En ting er denne episoden, men hvis hun skal ha blitt slått mange ganger så burde dette vært synlig de andre gangene. Har ikke fått med meg alt i denne saken, men sier hun ikke også at hun ble dratt langs gulv med glasskår eller noe slikt? Burde det ikke vært noen kutt eller noe? Synes det er svært mistenksomt om hun har blitt mishandlet så mange ganger, men aldri fått en synlig skramme eller hevelse. Hun svarer ikke helt på det som blir spurt om i rettssalen og det var også et klipp der hun var ferdig i vitneboksen og fikk beskjed om å sette seg med advokatene, men i stedet gikk hun bare ut av rettssalen. Det er noe som ikke stemmer med henne er mitt inntrykk.

Hun er nok god på å overdrive og det ødelegger saken hennes, eller det gjenstår vel å se. Syns ikke Heard fremstår oppriktig, men det er nok bare slik hun er. At hun ikke fremstår som oppriktig trenger jo ikke å bety at hun ikke er oppriktig. Har sett videoer av henne og syns alltid hun virker litt tilgjort i væremåte. Hun har ikke hatt en enkel oppvekst, på samme måte som Depp.

Jeg ser flere her hevder at Johnny er veldig empatisk person som gjør ham til et lett offer, men det som har kommet fram i denne rettssaken viser jo ikke at han har masse empati, vel? Måten han har opptrådt på gjør ikke at han virker så utrolig empatisk. For meg fremstår de begge som crazy, Amber mer crazy (blir dårlig av den hånlige latteren hennes i flere av opptakene). 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...