Caniggia Skrevet 20. mai 2022 #2401 Skrevet 20. mai 2022 miss spjåk skrev (8 timer siden): Ja, hva skal vi i en tråd der det er vanlig å komme med argumenter relatert til tema, fremfor en spydig kommentar når en bruker har et annet perspektiv enn deg? Minner deg på det du skrev i tråden: "Det er åpenbart rom for andre perspektiver og nyanser i det komplekse samspillet mellom disse to partene enn det som fremgår av majoriteten av innleggene i denne tråden". Håper vi kan slutte å avspore og diskutere på en ålreit måte. For all del, rave on. 2
Valyria83 Skrevet 20. mai 2022 #2402 Skrevet 20. mai 2022 charactouy skrev (13 minutter siden): Slik jeg forstår det, er all kommunikasjon som involverer andre enn Heard og Depp definert som 'hearsay'. Unntaket er medisinsk personell som har journalført henvendelser, eller businesspapirer. Kommunikasjon mellom Depp og Dr. Kipper slapp gjennom, også mellom Heard og sykepleieren, mens kommunikasjon mellom Heard og assistenten ble avvist da det var samtaler om påståtte hendelser og ikke direkte relatert til Heards business. Det kan godt stemme. Er spent på om dette gikk igjennom. Kan godt være at det blir spart til rebuttal. Mener jeg leste en plass at det ikke kunne bli med. Håper dette er feil. 🙏 1
charactouy Skrevet 20. mai 2022 #2403 Skrevet 20. mai 2022 Skal det være noe i dag, eller har retten fri?
Tabris Skrevet 20. mai 2022 #2404 Skrevet 20. mai 2022 1 minutt siden, charactouy said: Skal det være noe i dag, eller har retten fri? Fri. Dvs, advokatene skal møtes og jobbe, men blir ingen rettsak før mandag. 1
Katten.2.0 Skrevet 20. mai 2022 #2405 Skrevet 20. mai 2022 50 minutter siden, Valyria83 said: Viss hun ble slått med gips så burde det gitt mer skade i ansiktet. 43 minutter siden, Valyria83 said: Jeg jobber innen øyehelse. Annen ting jeg reagerer på er mangel på sprengte blodkarer i øyene hennes. Viss han har slått henne så mange ganger i ansiktet nær øynene ville dette vist på noen bilder. For å ikke snakke om hevelser. Har litt erfaring fra kampsport og som dørvakt. Det skal være sagt at slag mot ansiktet ikke alltid etterlater skader eller merker. Jeg har fått en hook i venstre tinning, med bare knokler, så kraftig at jeg var midlertidig blind og ikke kunne gape/lukke munnen uten store smerter i flere uker. Ingen merker, og knapt synlig hevelse. (Ikke i forbindelse med sparring) Har blitt slått på nesen slik at tårene sprutet og jeg hadde lyst til å tappe ut - ingen merker. (Han hadde dog boksehansker som motvirker overfladiske kutt og skader) Hook som traff meg på haka og satte meg helt ut av spill - ingen merker. Harde spark som truffet meg her og der uten merker. Det ene så kraftig at jeg lå kollapset i en halvtime før jeg klarte å trekke pusten dypt igjen. Samtidig har jeg fått blåveis av å miste mobilen på trynet mitt mens jeg leste på senga... Point being: At man ikke har sett offentlige bilder som skal vise skader er ikke et bevis på at vold ikke har skjedd. Samtidig er det fryktelig rart at noen som er så ihuga på å dokumentere alt som kan være galt med sin partner, ikke har klart å dokumentere ett eneste tilfelle med vold eller skader. Går også sterkt ut fra at å bli slått med gips vil gi kutt og tydelige overfladiske skader. 13 1 7
Valar Morghulis Skrevet 20. mai 2022 #2406 Skrevet 20. mai 2022 (endret) . Endret 19. juni 2022 av Valar Morghulis 1
Valar Morghulis Skrevet 20. mai 2022 #2407 Skrevet 20. mai 2022 (endret) . Endret 19. juni 2022 av Valar Morghulis La til ekstra bilde (close(r)up) /lenket til subreddit hvor lenken ble funnet 6 5
Henikka Skrevet 20. mai 2022 #2408 Skrevet 20. mai 2022 Valar Morghulis skrev (11 minutter siden): Oh Good Lord, sjekk hva jeg fant. Anbefales fra en god PC. No kiddding about complete ! Johnny Depp and Amber Heard Complete Timeline TAKK!! 🥳 Logger meg på pc'en asap 🙌🙌 1
Gjest Ambeh Skrevet 20. mai 2022 #2409 Skrevet 20. mai 2022 (endret) Slettet det jeg skrev fordi jeg fant svar på det jeg lurte på og da var det ikke noe problem uansett. Om noen så hva jeg skrev, så har de video deposition fra Jennifer Howell og det er det som mest sannsynlig kommer til å bli spilt i retten da. Endret 20. mai 2022 av Ambeh
Valyria83 Skrevet 20. mai 2022 #2410 Skrevet 20. mai 2022 Valar Morghulis skrev (36 minutter siden): Oh Good Lord, sjekk hva jeg fant. Anbefales fra en god PC. No kiddding about complete ! Johnny Depp and Amber Heard Complete Timeline Funnet på /r JusticeforJohnnyDepp Knallbra 👏 1
Krokenguri Skrevet 20. mai 2022 #2411 Skrevet 20. mai 2022 Tulla1982 skrev (12 timer siden): Men nå har jo søsteren hennes vitnet om at hun har sett at Johnny var voldelig mot Amber. Lyver hun også da tror dere? Ja tror det. Hun brukte lang tid på å svare ja, og så ut som hun syntes det var vondt å si. Så fikk litt i trykk av at hun var under press. Hun vil vel ikke komme på kant med søsteren sin. Hun er iallefall gal 6
charactouy Skrevet 20. mai 2022 #2412 Skrevet 20. mai 2022 Jeg hadde ikke kapasitet til å følge med i går, så nå skal jeg se vitnemålet til Depps psykolog/terapaut. De profesjonelle rundt Depp og Heard har ofte mer relevant og interessant informasjon enn de nødvendigvis delvis inhabile vitnene som venner og familie etter min mening. 5
Kid Cox Skrevet 20. mai 2022 #2413 Skrevet 20. mai 2022 (endret) Valyria83 skrev (2 timer siden): Jeg jobber innen øyehelse. Annen ting jeg reagerer på er mangel på sprengte blodkarer i øyene hennes. Viss han har slått henne så mange ganger i ansiktet nær øynene ville dette vist på noen bilder. For å ikke snakke om hevelser. I voksen alder har jeg blitt slått i ansiktet én gang. Jeg hadde sprengt blodkar i det ene øyet, og det var synlig i flere dager etterpå. Du har helt rett i at den volden som blir beskrevet av henne burde vært synlig på bilder. Hun ble også slått flere ganger rett etter hverandre i ansiktet i følge henne. Og så har vi jo hendelsen der hun påsto at hun ble slept bortover gulvet som var fullt av glasskår. Riving i håret, og voldtekt med en knust(?) flaske etc. Det som mangler, er dokumentasjonen. Hadde nesten vært mer troverdig hvis hun ikke hadde brukt mobiltlf overhodet, da kunne man lett tenkt seg at hun var for redd til å bruke tlf, men problemet er jo at hun har vært særdeles aktiv med telefonen, og tatt en haug av bilder av ham der han sover ut rusen, eller i andre ydmykende situasjoner, og sendt disse rundt til vennene sine etc. Men ikke bilder av disse skadene. Det er noe som ikke stemmer her. Hun har altså ikke vært redd for å bruke telefonen. Endret 20. mai 2022 av Kid Cox 21 4
Gjest Muffin man Skrevet 20. mai 2022 #2414 Skrevet 20. mai 2022 Tabris skrev (2 timer siden): men blir ingen rettsak før mandag.
Henikka Skrevet 20. mai 2022 #2415 Skrevet 20. mai 2022 (endret) Hoppetau skrev (13 timer siden): Ikke så lenge de fritas fra den fra pasienten sin Jeg skjønte ikke at Johnny hadde fritatt ham fra taushetsplikten(var så trøtt når jeg så på igår)🙈 Men så smart gjort av Depp å velge akkurat han som den terapeuten taushetsplikten ble frigitt på! Amber sa ja til Dr. Curry, mens Johnny valgte Dr. Blaustein. Jeg har sett det på nytt nå, og Blaustein virker så trist når han må fortelle fortrolige ting om sin tidligere pasient. Forståelig nok! Det virket som han liksom glemte svarene på ting han ble spurt om, så han måtte lete i notatene sine. Herlig! Og sååå smart! Han halte ut tiden, og sa så lite som mulig. Han sa bare akkurat det han måtte. 🙏 Endret 20. mai 2022 av Henikka 7 3
Valyria83 Skrevet 20. mai 2022 #2416 Skrevet 20. mai 2022 Raven.Writingdesk skrev (3 timer siden): Det er akkurat slike ting som forsterker J.D sin kredibilitet. Han er plaga men redelig. Etter 18 terapitimer og grafsing i disse særdeles personlige notatene, er det ingenting der som handler om hans problemer med vold eller ukontrollerbart sinne som påfører andre skade. Ingenting. Jeg heier virkelig på J.D mer og mer jo dypere de graver. Han beviser at det skal lønne seg å være et redelig menneske, og sannheten skal komme for en dag. Som en annen nevner har han nok mye empati og blir derfor et lett offer for noen som ønsker å misbruke dette. Han forelsket seg i en smellvakker ung kvinne med skyhøye ambisjoner om å bli superstjerne. Hennes ambisjoner og ønsker går på tvers av mye av hans behov i forholdet, og hans behov går på tvers med hennes ambisjoner. Her kommer de konstant i konflikt. Johnny rømmer inn i sin verden med rus, og hun jaktet på ham både i symbolsk og praktisk forstand. Så utvikler det seg denne destruktive relasjonen mellom dem. Hun trenger han grunnet hans penger og berømmelse. Han ønsker vel å tro at hun virkelig elsker ham, og kanskje gjør hun det men ikke mer enn hun elsker sine ambisjoner og behov. De samme behovene som ikke er forenelig med et forhold til en 50 år gammel mann. Kjempe bra skrevet. At han lar kameraten sin og vennene til Heard bo gratis hos han vitne og om en empatisk person. Sitter med ett inntrykk at hun var muligens glad i han. Synes og det er tydelig at hun og vennene hennes utnyttet han. De ble vandt til å leve av hans penger og bo som rocke stjerner. 9 4
Hatsumomo Skrevet 20. mai 2022 #2417 Skrevet 20. mai 2022 Hoppetau skrev (3 timer siden): Har lydklippet etter finger hendelsen hvor hun gråter og sier hun ikke mente å skade ham kommet frem enda, eller spares dette til rebuttal? De kan ikke bruke det fordi det inneholder stemmen av Jerry Judge som er død. 1 2
Hatsumomo Skrevet 20. mai 2022 #2418 Skrevet 20. mai 2022 Tabris skrev (2 timer siden): Fri. Dvs, advokatene skal møtes og jobbe, men blir ingen rettsak før mandag. Takk og pris sier jeg, for jeg har ikke gjort annet enn jobb og sitte foran pcen disse dagene 👀 1 1
ops2 Skrevet 20. mai 2022 #2419 Skrevet 20. mai 2022 20 hours ago, charactouy said: Sadistisk er ordet. Hvem gjør sånt mot noen de hevder å elske? En ting jeg har stusset på rundt Depps rusbruk - Heards stadige fremheving av Adderall. Adderall er en medisin for ADHD, inneholdende racemisk amfetamin. Det burde sånn sett hatt en positiv effekt på Depp, all den tid han har ADHD? I opptaket som AH tok opp selv, sa hun at hun ikke hadde tatt "coke" kokain, men Xanax, Adderall, ecstasy and hallucinogens. (som får deg til å hallusinere) Slik hun sa det, virket det som om hun hadde tatt alt i løpet av ferien i Australia) før den voldsomme episoden med kasting av flasker og kutting av en finger. Jeg vet virkelig ikke hvorfor hun leverte fra seg det opptaket. Men hun gjorde det før JD hadde disse rettsakene med The Sun. Og slik jeg forsto det, så ble bare deler lagt fram i de rettsakene. Trodde hun at ingen skulle få høre hele opptaket? Men juryen får ikke vite dette nå, siden han som snakker med henne er død. Det er han hun snakker med når hun forteller det meste. Juryen får ikke bruke internett. Men jeg håper det blir lagt fram at AH hadde resept på Adderall. Det må skade hennes troverdighet... hvis hun nekter for å bruke Adderall selv. Misbruk av Adderall kan føre til at man får utbrudd av sinne, kanskje voldelig...Men hva får juryen vite? Det er derfor de terper på at JD tok Adderall. Mye av det andre de inntok er beroligende og gir en følelse av velvære. Jeg mener hun brukte #metoo for å få en bedre karriere og for å hevne seg. Hun overdriver ekstremt og setter seg i en rolle som den uskyldige. Lyver hun om alt? Hun lyver ihvertfall om mange typer av skader. Jeg kan ikke si 100% sikkert at han aldri slo. Kanskje han gjorde det en gang og var så rusa at han glemte det / hadde blackout. Men hun har ikke bevis på annet enn hva kan komme av en ørefik, eller en telefon kastet på henne. 11
charactouy Skrevet 20. mai 2022 #2420 Skrevet 20. mai 2022 ops2 skrev (14 minutter siden): I opptaket som AH tok opp selv, sa hun at hun ikke hadde tatt "coke" kokain, men Xanax, Adderall, ecstasy and hallucinogens. (som får deg til å hallusinere) Slik hun sa det, virket det som om hun hadde tatt alt i løpet av ferien i Australia) før den voldsomme episoden med kasting av flasker og kutting av en finger. Jeg vet virkelig ikke hvorfor hun leverte fra seg det opptaket. Men hun gjorde det før JD hadde disse rettsakene med The Sun. Og slik jeg forsto det, så ble bare deler lagt fram i de rettsakene. Trodde hun at ingen skulle få høre hele opptaket? Men juryen får ikke vite dette nå, siden han som snakker med henne er død. Det er han hun snakker med når hun forteller det meste. Juryen får ikke bruke internett. Men jeg håper det blir lagt fram at AH hadde resept på Adderall. Det må skade hennes troverdighet... hvis hun nekter for å bruke Adderall selv. Misbruk av Adderall kan føre til at man får utbrudd av sinne, kanskje voldelig...Men hva får juryen vite? Det er derfor de terper på at JD tok Adderall. Mye av det andre de inntok er beroligende og gir en følelse av velvære. Jeg mener hun brukte #metoo for å få en bedre karriere og for å hevne seg. Hun overdriver ekstremt og setter seg i en rolle som den uskyldige. Lyver hun om alt? Hun lyver ihvertfall om mange typer av skader. Jeg kan ikke si 100% sikkert at han aldri slo. Kanskje han gjorde det en gang og var så rusa at han glemte det / hadde blackout. Men hun har ikke bevis på annet enn hva kan komme av en ørefik, eller en telefon kastet på henne. Interessant, jeg hadde ikke fått med meg at hun hadde Adderall 🤔 Ja, Heards største problem har hun skapt selv - hun har beskrevet scenarier hun ikke har dekning for. Hadde hun kun beskrevet ørefiker og psykisk vold kunne hun hatt dekning for påstandene, og jeg hadde sannsynligvis trodd henne i at volden var minst gjensidig. 13
Fremhevede innlegg