charactouy Skrevet 20. mai 2022 #2381 Skrevet 20. mai 2022 NenehGoji skrev (6 timer siden): Hvis vi zoomer inn på dette bildet, som er dagen etter at hun har blitt "skallet ned", så føler jeg at jeg i hvertfall, kan se et blåmerke langs nesen hennes som er skjult under sminke.. hmmm Dagen etter hvilken påstått voldsepisode? 1
Henikka Skrevet 20. mai 2022 #2382 Skrevet 20. mai 2022 (endret) charactouy skrev (45 minutter siden): Dagen etter hvilken påstått voldsepisode? Bildet er fra dagen etter Met Gallaen i 2014. 👍 Endret 20. mai 2022 av Henikka 5
charactouy Skrevet 20. mai 2022 #2383 Skrevet 20. mai 2022 Henikka skrev (2 minutter siden): Bildet er fra dagen etter Met Gallaen i 2014. Ah - det er så mange påståtte voldsepisoder nå at jeg går i surr over hva som skal ha skjedd når. Heards søster hevder å ha vært tilstede ved en hendelse i penthouse, men jeg er usikker på om det var mai eller desember -15 - jeg har hele tiden trodd at episoden med søsteren i trappen og nedskallingen dagen før Heard var på TV har vært samme episode, men det var vel to ulike 🤔 1
Henikka Skrevet 20. mai 2022 #2384 Skrevet 20. mai 2022 charactouy skrev (9 minutter siden): Ah - det er så mange påståtte voldsepisoder nå at jeg går i surr over hva som skal ha skjedd når. Heards søster hevder å ha vært tilstede ved en hendelse i penthouse, men jeg er usikker på om det var mai eller desember -15 - jeg har hele tiden trodd at episoden med søsteren i trappen og nedskallingen dagen før Heard var på TV har vært samme episode, men det var vel to ulike 🤔 Ja, jeg måtte google nå 😅 Vi skulle hatt en "timeline" over de viktigste påståtte hendelsene for å holde oversikten 😅 Episoden i trappen med Ambers søster var i mars 2015(mao måneden etter bryllupet, og bare noen dager etter fingertupp episoden): Litt mer om hendelsen: https://www.courttv.com/news/court-tv-exclusive-aftermath-photos-of-staircase-incident-between-johnny-depp-and-amber-heard/ 3
Valyria83 Skrevet 20. mai 2022 #2385 Skrevet 20. mai 2022 Henikka skrev (6 minutter siden): Ja, jeg måtte google nå 😅 Vi skulle hatt en "timeline" over de viktigste påståtte hendelsene for å holde oversikten 😅 Episoden i trappen med Ambers søster var i mars 2015(mao måneden etter bryllupet, og bare noen dager etter fingertupp episoden): Litt mer om hendelsen: https://www.courttv.com/news/court-tv-exclusive-aftermath-photos-of-staircase-incident-between-johnny-depp-and-amber-heard/ Å så skulle Depp holdt henne med den operete høyre hånden og slått henne med den andre? 🤨 7 2
Akvarium85 Skrevet 20. mai 2022 #2386 Skrevet 20. mai 2022 NenehGoji skrev (7 timer siden): Hvis vi zoomer inn på dette bildet, som er dagen etter at hun har blitt "skallet ned", så føler jeg at jeg i hvertfall, kan se et blåmerke langs nesen hennes som er skjult under sminke.. hmmm Har folk noen gang sett en brukket nese? Jeg fikk et lite brudd i nesen etter litt for heftig lek med nevøen min, der han klarte å skalle til meg i fjeset. Vi snakker en ørliten sprekk på venstre side av nesebenet. Det gjorde faktisk bare vondt i noen sekunder. Dagen etter satte smerten inn og hele venstre side av nesen hovnet opp til dobbel str. Det lå en "pølse" av hevelse fra øyenbrynet til under neseboret, som var ca 4 cm bred og minst 2 cm høy. Den hevelsen varte nesten 2 uker, og selv om jeg er dreven i kontursminke var det ingen måte å skjule dette på. Poenget er uansett, at hvis hun fikk så vondt at det kjentes som at nesa var brukket, ville full sparkel ikke vært i stand til å dekke dette, fordi hevelsen ville vært synlig uansett. Amber lyver. 24 9
Henikka Skrevet 20. mai 2022 #2387 Skrevet 20. mai 2022 Valyria83 skrev (1 minutt siden): Å så skulle Depp holdt henne med den operete høyre hånden og slått henne med den andre? 🤨 Jeg må nesten le🙈🙈... hvorfor har ingen nevnt dette under rettssaken? Kjempegodt poeng! Jeg googler febrilsk etter nøyaktig dato for trappe-episoden, men finner kun måneden. Uansett, Australia-episoden var vel ca den 8. mars 2015, og trappe-episoden etter dette(men i samme måned). 3
Valyria83 Skrevet 20. mai 2022 #2388 Skrevet 20. mai 2022 Henikka skrev (Akkurat nå): Jeg må nesten le🙈🙈... hvorfor har ingen nevnt dette under rettssaken? Kjempegodt poeng! Jeg googler febrilsk etter nøyaktig dato for trappe-episoden, men finner kun måneden. Uansett, Australia-episoden var vel ca den 8. mars 2015, og trappe-episoden etter dette(men i samme måned). Samboeren min sier at jeg kunne vært en privat etterforsker 😂. 1 2
Valar Morghulis Skrevet 20. mai 2022 #2389 Skrevet 20. mai 2022 (endret) . Endret 19. juni 2022 av Valar Morghulis 3
Gjest Hoppetau Skrevet 20. mai 2022 #2390 Skrevet 20. mai 2022 Har lydklippet etter finger hendelsen hvor hun gråter og sier hun ikke mente å skade ham kommet frem enda, eller spares dette til rebuttal?
Henikka Skrevet 20. mai 2022 #2391 Skrevet 20. mai 2022 Valar Morghulis skrev (3 minutter siden): Allegations List (March 2015 mangler det seksuelle overfallet med flaske, men, it`s The Sun, you know 🙄) Dette var bra, da har vi litt mer oversikt når vi driver å googler og etterforsker 😅 Tusen takk🙏
FruR Skrevet 20. mai 2022 #2392 Skrevet 20. mai 2022 Henikka skrev (9 minutter siden): Jeg må nesten le🙈🙈... hvorfor har ingen nevnt dette under rettssaken? Kjempegodt poeng! Jeg googler febrilsk etter nøyaktig dato for trappe-episoden, men finner kun måneden. Uansett, Australia-episoden var vel ca den 8. mars 2015, og trappe-episoden etter dette(men i samme måned). Det er nevnt hvis jeg ikke husker helt feil. Hun ble spurt om det og sa at han slo henne med armen som hadde gips på. 1
Raven.Writingdesk Skrevet 20. mai 2022 #2393 Skrevet 20. mai 2022 Henikka skrev (10 minutter siden): Jeg må nesten le🙈🙈... hvorfor har ingen nevnt dette under rettssaken? Kjempegodt poeng! Dette ble nevnt, Amber sa at han hadde gips på og brukte gipsen. 1
Valyria83 Skrevet 20. mai 2022 #2394 Skrevet 20. mai 2022 Hoppetau skrev (3 minutter siden): Har lydklippet etter finger hendelsen hvor hun gråter og sier hun ikke mente å skade ham kommet frem enda, eller spares dette til rebuttal? Jeg tror dessverre ikke det kan brukes siden det er flere personer i opptaket. Helsepersonell + Jerry judge er død i tillegg. Er noe regler rundt det. Men det er jo liten mulighet at det gikk gjennom. 1
Henikka Skrevet 20. mai 2022 #2395 Skrevet 20. mai 2022 FruR skrev (4 minutter siden): Det er nevnt hvis jeg ikke husker helt feil. Hun ble spurt om det og sa at han slo henne med armen som hadde gips på. Ååå, ok, takk for oppklaring 🙏💙
Valyria83 Skrevet 20. mai 2022 #2396 Skrevet 20. mai 2022 Raven.Writingdesk skrev (11 minutter siden): Dette ble nevnt, Amber sa at han hadde gips på og brukte gipsen. Viss hun ble slått med gips så burde det gitt mer skade i ansiktet. 9 1
Valar Morghulis Skrevet 20. mai 2022 #2397 Skrevet 20. mai 2022 (endret) . Endret 19. juni 2022 av Valar Morghulis 1
Raven.Writingdesk Skrevet 20. mai 2022 #2398 Skrevet 20. mai 2022 Ada111 skrev (9 timer siden): Takk for oppsummering😊👍 Jeg var litt til og fra da og fikk bare med meg bruddstykker. Kjente på et visst ubehag over at journal ble gjennomgått slik (tross fritak fra taushetsplikt) og ja, advokatens pushing. Jaggu godt å høre det gikk i hans favør og takk for at du forklarer hvorfor. Dette er slik jeg oppfatter Depps personlighet og i lys av hans oppvekst også. Ydmyk, fortvilet over hvordan egne erfaringer påvirker ham destruktivt i daværende voksenliv/relasjon, frykt/avmakt for/over å gjenta historien til foreldrene og bli som sin far. Jeg oppfatter ham som en person som vender strevet innover, i selvdestruksjon. Jeg synes både han og Amber har trekk av medavhengighet, som i så fall sikkert har sammenheng med deres oppvekst. Minnes igjen søsteren hans, som fortalte om rommet de gjemte seg i da de var små og det var utrygt hjemme. Som hun nå booket ekstra til ham på alle hans reiser under forholdet med Amber, men aldri mens han var sammen med Vanessa. Så utrolig mye rusmisbruk i deres nettverk. Synes det er litt groteskt hvordan det repetitivt brukes mot ham. Har ingen tiltro til at rusen Amber tok ikke påvirket henne negativt også. Vel, dette siste ble en digresjon her. Ja, team Depp får mye gratis her. Bare å lene seg tilbake. Det er akkurat slike ting som forsterker J.D sin kredibilitet. Han er plaga men redelig. Etter 18 terapitimer og grafsing i disse særdeles personlige notatene, er det ingenting der som handler om hans problemer med vold eller ukontrollerbart sinne som påfører andre skade. Ingenting. Jeg heier virkelig på J.D mer og mer jo dypere de graver. Han beviser at det skal lønne seg å være et redelig menneske, og sannheten skal komme for en dag. Som en annen nevner har han nok mye empati og blir derfor et lett offer for noen som ønsker å misbruke dette. Han forelsket seg i en smellvakker ung kvinne med skyhøye ambisjoner om å bli superstjerne. Hennes ambisjoner og ønsker går på tvers av mye av hans behov i forholdet, og hans behov går på tvers med hennes ambisjoner. Her kommer de konstant i konflikt. Johnny rømmer inn i sin verden med rus, og hun jaktet på ham både i symbolsk og praktisk forstand. Så utvikler det seg denne destruktive relasjonen mellom dem. Hun trenger han grunnet hans penger og berømmelse. Han ønsker vel å tro at hun virkelig elsker ham, og kanskje gjør hun det men ikke mer enn hun elsker sine ambisjoner og behov. De samme behovene som ikke er forenelig med et forhold til en 50 år gammel mann. 16 3 1
Valyria83 Skrevet 20. mai 2022 #2399 Skrevet 20. mai 2022 Tulla1982 skrev (10 timer siden): Om du hadde blitt slått med knyttneven gjentatte ganger i ansiktet ( av en mann med tykke ringer på begge hendene) og i tillegg trodd at du hadde knekt nese. Hadde du tatt bilde av vinflaksen som ligger på gulvet, eller hadde du tatt et bilde av deg selv og deretter dratt til legevakten for en sjekk?? Og tror du ikke en skuespiller som Amber faktisk er litt redd for nesen sin? Hun lever faktisk av å være skuespiller. Greit å passe på utseende. Og du hadde heller ikke klart å se så perfekt ut på TV neste dag. Ikke all verdens sminke kunne dekket over en knekt nese og de enorme hevelsene hun fremdeles måtte hatt et døgn etterpå. Jeg jobber innen øyehelse. Annen ting jeg reagerer på er mangel på sprengte blodkarer i øyene hennes. Viss han har slått henne så mange ganger i ansiktet nær øynene ville dette vist på noen bilder. For å ikke snakke om hevelser. 19 7
charactouy Skrevet 20. mai 2022 #2400 Skrevet 20. mai 2022 Valyria83 skrev (16 minutter siden): Jeg tror dessverre ikke det kan brukes siden det er flere personer i opptaket. Helsepersonell + Jerry judge er død i tillegg. Er noe regler rundt det. Men det er jo liten mulighet at det gikk gjennom. Slik jeg forstår det, er all kommunikasjon som involverer andre enn Heard og Depp definert som 'hearsay'. Unntaket er medisinsk personell som har journalført henvendelser, eller businesspapirer. Kommunikasjon mellom Depp og Dr. Kipper slapp gjennom, også mellom Heard og sykepleieren, mens kommunikasjon mellom Heard og assistenten ble avvist da det var samtaler om påståtte hendelser og ikke direkte relatert til Heards business.
Fremhevede innlegg