Gjest Ambeh Skrevet 18. mai 2022 #2141 Del Skrevet 18. mai 2022 PissiPus skrev (4 minutter siden): Noen som vet om det foreligger en tydelig plan på hvordan de neste dagene skal legges opp? Blir det mer utspørring av Heard og Depp i det hele tatt, eller er det fullstendig over nå? Er ventet at JD blir kalt inn som vitne av AH en av dagene i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 18. mai 2022 #2142 Del Skrevet 18. mai 2022 Flettfrid skrev (2 minutter siden): Hvordan blokkerer man noen her inne? 🙈😜 Hvis dere går inn på profilene deres, så skal det være en ignoreringsliste der. Klikk på den og fyll inn navnet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. mai 2022 #2143 Del Skrevet 18. mai 2022 Jeg tror at uansett hva juryen bestemmer seg for så har JD vunnet publikum. Og det er hva som teller. Han har fått sin navn renvasket i media, som var hva han ønsket. Og alle vet at publikum er det som styrer Hollywood. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 18. mai 2022 #2144 Del Skrevet 18. mai 2022 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Jo. Inn på profilnavnet ditt oppe til høyre, ned på IGNORERTE BRUKERE og skriv inn nicket til den du vil blokkere. Takk! Jeg har ikke ignorert brukere siden jeg var aktiv i Villa Paprika sin tråd for mange år siden.... 😆 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valar Morghulis Skrevet 18. mai 2022 #2145 Del Skrevet 18. mai 2022 (endret) . Endret 19. juni 2022 av Valar Morghulis 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 18. mai 2022 #2146 Del Skrevet 18. mai 2022 Hatsumomo skrev (6 minutter siden): Jo. Inn på profilnavnet ditt oppe til høyre, ned på IGNORERTE BRUKERE og skriv inn nicket til den du vil blokkere. Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 18. mai 2022 #2147 Del Skrevet 18. mai 2022 Forøvrig veldig interessert i hvem de kommer til å kalle inn i slutten av rettsaken ang det de kaller "rebuttallwitnesses". Det har blitt spekulert i flere; blandt annet Kate Moss, Jennifer Howell, Dr Curry, JD tilbake igjen i vitneboksen osv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 18. mai 2022 #2148 Del Skrevet 18. mai 2022 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Forøvrig veldig interessert i hvem de kommer til å kalle inn i slutten av rettsaken ang det de kaller "rebuttallwitnesses". Det har blitt spekulert i flere; blandt annet Kate Moss, Jennifer Howell, Dr Curry, JD tilbake igjen i vitneboksen osv. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 18. mai 2022 #2149 Del Skrevet 18. mai 2022 Lorieen skrev (2 minutter siden): Amber Heard er mishandleren - Depp er offeret! Er et offer for en heftig svertekampanje fra Depp-forsvaret (både det juridiske forsvaret og andre kanaler de benytter, som internett etc.) du også tydeligvis, og ikke minst ekko.kammeret forum og media kan være, Da er det ikke nødvendigvis lett å se saken objektivt, snarere blir mange offer for å se saken fullstendig skjevt. Men er forståelig, det skrives også doktorgrader om fenomenet og psykologien forklarer det også greit. Noen demoniserer ofre og fremstiller gjerningsperson i et lys som ikke ligner noe, og med argumenter tatt fullsrendig ut av sin sammengeng for å passe inn i den forvridde virklighetsoppfatningen, Jeg laster deg ikke det, til det vet jeg at medias påvirkningskraft på enkeltpersoner som ikke evner å se kilde-informasjonen i et kritisk lys, den kraften blir for stor for mange enkeltindivider. Du er ikke alene om en alternativ virkelighetsoppfattning som blir litt absurd for mer kritisk tenkende mennesker som stiller strengere krav til kilder. Så helt ok at du har din oppfatning, mange andre deler samme skjebne, og dere er unnskyldt, ofre for fake news og naiv tro på gjerningsmannens side og demoniseringen av offeret... Slikt skjer dessverre i den moderne medialaderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 18. mai 2022 #2150 Del Skrevet 18. mai 2022 Tabris skrev (11 minutter siden): Jeg tror at uansett hva juryen bestemmer seg for så har JD vunnet publikum. Og det er hva som teller. Han har fått sin navn renvasket i media, som var hva han ønsket. Og alle vet at publikum er det som styrer Hollywood. I alle fall den mer godtroende delen, som for alt jeg vet tror på julenissen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 18. mai 2022 #2151 Del Skrevet 18. mai 2022 Jeg lurer på om det var en kniv eller ikke som lå i sengen på bildet med den splintrede fotenden. Men man får sikkert aldri vite det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 18. mai 2022 #2152 Del Skrevet 18. mai 2022 Ps. Var ikke nesa også knekt da sminkøren ordnet henne til showet? Blr ikke spurt noe om det i kveld, kun blåmerkene, leppa og om hun hadde hevelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. mai 2022 #2153 Del Skrevet 18. mai 2022 Just now, Made4u said: I alle fall den mer godtroende delen, som for alt jeg vet tror på julenissen også? Dette blir mitt første og (antagelig) siste svar til deg. Jeg skal gi deg et skikkelig svar den dagen du har ordentlig dokumentasjon og ordentlig debatteknikk å komme med, ikke bare hersketeknikker til alle som er uenige med deg. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valar Morghulis Skrevet 18. mai 2022 #2154 Del Skrevet 18. mai 2022 (endret) . Endret 19. juni 2022 av Valar Morghulis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 18. mai 2022 #2155 Del Skrevet 18. mai 2022 Duraton skrev (1 minutt siden): Jeg lurer på om det var en kniv eller ikke som lå i sengen på bildet med den splintrede fotenden. Men man får sikkert aldri vite det. Det var en foldekniv. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 18. mai 2022 #2156 Del Skrevet 18. mai 2022 Ada111 skrev (Akkurat nå): Ps. Var ikke nesa også knekt da sminkøren ordnet henne til showet? Blr ikke spurt noe om det i kveld, kun blåmerkene, leppa og om hun hadde hevelser +knekte ribbein? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 18. mai 2022 #2157 Del Skrevet 18. mai 2022 Valar Morghulis skrev (1 minutt siden): Oh, I would looove if they took back Johnny! A "mistake" Elaine would never regret! Personally. It might get her reputation back on it`s feet even 😂 Jeg vil gjerne ha Jennifer og Dr Curry. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. mai 2022 #2158 Del Skrevet 18. mai 2022 Jeg vet ikke om Elaine har verken kompetanse eller interesse nok til å fortsette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 18. mai 2022 #2159 Del Skrevet 18. mai 2022 Just now, Hatsumomo said: Det var en foldekniv. Det ser slikt ut, men hadde vært fint å vite. Showerthoughts: Det er vel flere som tror på romvesener enn på AH 🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 18. mai 2022 #2160 Del Skrevet 18. mai 2022 Neste vitnene: 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg