Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Manipulering av alle vitnene i forkant ja...

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Made4u
Kalimeera skrev (9 minutter siden):

Og motsatt..

DV gir ikke alltid blåmerker og blødende sår. Psykisk vold er ofte verre enn fysisk. 

Min mening er at du har ikke giddet sette deg skikkelig inn i saken og derfor svarer som du gjør.

De sier så, at psykisk vold ofte er verre enn fysisk vold. For min del er begge deler ugreit, men hva gjelder vold fra hannkjønn rettet mot hunnkjønn så anser jeg fysisk vold som verre enn psykisk vold, den gangen en mann slår en dame så har han mistet all ære i mine øyne (men om han sier noe stygt til henne i kampens hete, men aldri ville funnet på å være fysisk mot henne, jeg ser ikke det siste som like ille.

Dessuten er psykisk vold noe en dame kan svare tilbake med på en mye enklere måte, enn dersom en mann blir fysisk. Slik er jeg jo ikke helt enig... Men for all del, utsettes noen for psykisk vold over tid, det tenker jeg at vil være skadelig uavhengig av om det er en mann eller kvinne noe slik retter seg mot - så igjen, det er en uting om slikt blir for massivt.

Men i kampens hete så kan parter si ting dem kan komme til å angre på til hverandre, det trenger ikke nødvendigvis sees som vold heller slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
Hatsumomo skrev (12 minutter siden):

Manipulering av alle vitnene ja...

De vitner under ed, ikke tenke så dårlig om noen at du ikke tror de er i stand til å føle seg manipulert i så fall, her er det flere som åpentlyst har måtte blitt manipulert (også folk som ikke står henne nær)... Tanken blir absurd for min del, og for konspirasjonsteoretisk.

Men skjønner at J-Depp støttespillerne må tegne et så absurd bilde, for å få det hele til å passe inn i vrangforestillingene de må ha for å støtte en gjerningsperson og hetse et offer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambeh
PissiPus skrev (19 minutter siden):

Heards "acting trainer" sa nettopp at Heard har vanskeligheter med å gråte som skuespill! Helt uoppfordret, med kontekst i at timene deres ofte startet med at Heard gråt pga. krangler med Depp. Dette er et intervju gjort tilbake i 2019. Det er jo litt kostelig 😅

✔️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (51 minutter siden):

Plutselig veldig vanskelig for Melanie Inglessis å sitte rolig... 

Camille er som alltid PÅ!

La forresten merke til at Melanie Inglessis ikke følger Amber lenger på instagram. Det gjorde hun i forrige uke(ref. når jeg gikk gjennom bildene hun hadde på profilen sin av Amber).

Jeg reagerte på at hun mente blåmerkene i ansiktet til Amber så ut som at hun hadde blitt "headbutted lightly". Hvorfor antok hun at dette var bakgrunnen for blåmerkene? Mørke merker under øynene kan ha mange ulike årsaker, så at hun velger å dra frem akkurat det ordet mener jeg tyder på at hun har hørt det fra Amber. Hun har ingen annen grunn til å anta hvordan skaden oppsto.

• Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så imorgen blir det flere deposistions og noen faktisk vitner i vitneboksen. 

Godt jeg har tidligvakt på jobb og får det med meg fra kl 15. 😄

Verre med fredag, men var det ikke så at rettsaken ikke går fredager? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ardwinna skrev (4 minutter siden):

Jeg reagerte på at hun mente blåmerkene i ansiktet til Amber så ut som at hun hadde blitt "headbutted lightly". Hvorfor antok hun at dette var bakgrunnen for blåmerkene? Mørke merker under øynene kan ha mange ulike årsaker, så at hun velger å dra frem akkurat det ordet mener jeg tyder på at hun har hørt det fra Amber. Hun har ingen annen grunn til å anta hvordan skaden oppsto.

Hun så aldri JD skade henne, så ja hun har hørt alt fra Amber.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny er i ferd må få the short end of the stick av retten, men sånn er det. Håper dama er bannlyst fra Hollywood 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambeh
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Så imorgen blir det flere deposistions og noen faktisk vitner i vitneboksen. 

Godt jeg har tidligvakt på jobb og får det med meg fra kl 15. 😄

Verre med fredag, men var det ikke så at rettsaken ikke går fredager? 

Jeg tror at den går på fredag, mener dommeren sa det før de tok friuke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (1 minutt siden):

Johnny er i ferd må få the short end of the stick av retten, men sånn er det. Håper dama er bannlyst fra Hollywood 

Det ryktes om hastemøte hos Warner Brothers for å fjerne henne fra Aquaman 2 ettersom det er høy sannsynlighet for at folk vil nekte å se den hvis hun stadig er i den.

Og er det noe filmstudioer hater så er det å tape penger.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor mye tid hver part har igjen. Fikk bare med meg litt i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
Ada111 skrev (4 timer siden):

Du har ikke fulgt med på rettssaken, som du selv skrev, så jeg vet ikke hvorfor jeg brukte tid på å svare deg. Denne tråden handler om rettssaken, den du ikke følger. 

Men har lest en del om, fra folk som ser saken i mye mer objektivt lys enn hva J.Depp tilhengerskaren som er manipulert av forsvaret til J.Depp og tolker alt inn i en helt absurd kontekst (hvor hun demoniseres og alt som skjer er i favør han, og det som ikke er det dekrediteres og det kommer søkte forklaringsmoduler).

Svertekampanjen mot henne har virket bra den, ikke overraskende siden J.D er en med A-kjendis status og som har mektige folk på sin side og stjerneadvokater få forunt... Klart det ikke er overraskende at alt er tatt helt ut av alle proposjoner da, men det er en klassisk svertekampanje for å sette henne i dårlig lys og for å svekke henne og de som taler hennes sak, er jo troverdigheten de vil rokke med alle midler... Og suksess har de jo hatt, her er et ekko-kammer hvor absurditeter går i ekko vegg i mellom enn hvor stupide argumentene kan være.

Har noen løyet en gang, noe samtlige mennesker har, så skal de rives fra hverandre og INTET av det de sier kan være sant. Den største løgner og manipulator i denne saken, er etter all sannsynlighet derimot J.Depp som jo nødvendigvis må sette sin eks og de som vitner for henne i dårlig lys. At han har et sterkt team for den svertekampanjen, han er en A.kjendis for pokker og slipper enklere unna enn de fleste, han har også et stjernegalleri av forsvarere naturlig nok.

Men igjen, denne saken er et klassisk eksempel på den virkelighet vi lever i og hvor offer demoniseres. Ting virker ikke å være i hans favør, snarere tvert imot så er det overveldende grunner til å anse han som en voldsmann. Eksen hans står heldigvis ikke alene, selv om hun naturlig nok ikke har et massivt støtteapparat som det han har med sin enorme kjendisstatus.

Er mye fornektelse her på forumet, jeg er sjokkert (mest av de absurde argumentene som kommer og hvordan det lukkes øyne for alt som er til hennes fordel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emmelise skrev (9 minutter siden):

Det ryktes om hastemøte hos Warner Brothers for å fjerne henne fra Aquaman 2 ettersom det er høy sannsynlighet for at folk vil nekte å se den hvis hun stadig er i den.

Tror karrieren hennes er over uansett utfall av rettsaken.

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
Valar Morghulis skrev (1 minutt siden):

Jeg har rapportert deg også. Dette var en bra tråd til du valgte å trampe inn. Tidligere innlegg viser hvorfor du er en absurd kilde til "informasjon" og samtale her. 
Jeg ønsker ikke å "engage with you", jeg ønsker deg bare vekk fra tråden. 

Er du som er ille nå, ikke jeg som forsvarer et offer, ikke vært ille mot en eneste person her i tråden jeg og skriver generelt heller enn å angripe noen. Så hvorfor henge meg ut og beskylde meg for å ødelegge tråden bare fordi jeg kommer med motstridende argumenter enn flertallet her?

Er du som er ille da... Du angriper meg her, men jeg skal ikke ta til motverge, greit nok at du gjør det for meg (jeg tåler det og skal ikke angripe deg).

Men forbeholder meg retten til å svare på argumenter du måtte ha, men det vil ikke være å angripe deg altså og er intet personlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Opel skrev (2 minutter siden):

Synd at nivået i tråden falt så kraftig i dag. 

Er nok et mål i spill her.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
Emmelise skrev (10 minutter siden):

Det der kaller jeg en absurditet for å sverte henne, slutte med det, dessuten sier du det selv at det er et rykte (det trenger ikke en gang medføre riktighet).

Denne saken har etter alle solemerker mer negativ innvirkning på hans yrkeskarriere, enn hennes. Han må sees som en potensiell gjerningsmann i denne sak, hun som et potensielt offer - all historie forteller klokkeklart at det er gjerningsmenn som straffes hardest i saker.

Dessuten, om noen er så fanatisk at de ikke vil se en film, fordi hun skal være delaktig i filmen. Beklager, men det blir for søkt for min del og jeg tenker at de som skal lage filmen ikke tar slike absurde hennsyn. Mulig hun er med i neste film, eller ikke, om ikke så beror det neppe på en absurditet som du insinuerer (det er sverting av verste sort). At noen uteblir fra en film, det skjer til tider uavhengig av om de er i en sak som dette eller ikke, folk tiltenkt rollen skiftes ut i tide og utide og andre bekler roller (så skjer også i fotballen og næringslivet etc.)

Det er i alle fall ikke noe som forteller noe om henne, eller vitner om at J.Depp er uskyldig, det blir som jeg sier en absurditet i denne sak... Men er god sverting av teamet til J.Depp da, det skal de ha - lenge leve de absurditeter som dras inn i skittentøysvasker som denne saken er (dette er klassisk sverting på sitt beste)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter igjen med en litt dårlig følelse etter runden i dag, selv om jeg fikk ikke med meg sånn kjempemye. Jeg synes vitnene i dag virket veldig troverdige, spesielt hun siste, actor coach'en til Amber. Det er som det er sagt tidligere, ingen av de er uskyldige eller enkle å bo med, men jeg får en større forståelse av hvordan Depp er, og det er nok veldig brutalt.

Helt ærlig synes jeg også det er imponerende at han fortsatt er i live, han må ha det helt jævlig med seg selv når han har så store vanskeligheter med å være edru. Som det ble sagt; han synes livet er for jævlig å leve som edru. Det kan være mange grunner til det, kanskje er det henne, kanskje er det traumer fra barndommen osv., eller et sammensurium av alt. Men, det siste vitnet sa at han og mentaliteten hans ble dårligere og dårligere etter et punkt, og det også kan det være forskjellige grunner til, tenker jeg.

En ting er sikkert, de to menneskene er IKKE bra for hverandre.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...