Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Forrige vitnemål gikk i AH sitt favør ganske så mye, men samtidig kan jeg ikke helt fri meg fra at flere politibetjenter skal ha LYVET om hva de så av både AH og husene den kvelden han skal ha slengt en tlf i ansiktet hennes. Så NOEN lyver.. men hvem? Politiet eller vennen til Amber? 

Kan hende AH har noe rett i at mange dekker opp for Depp fordi han er den han er. Hun lyver nok ikke hele tiden.

Sitter og hører på Emily D. Baker på youtube nå. Og som hun sier; problemet til AH er at hun legger på mer og mer og verre og verre detaljer.

Hun mente at dersom AH hadde holdt seg til "han slang meg rundt på gulvet og jeg fikk noen merker på armen" så hadde det vært lettere å tro på henne, enn når hun slenger ut "slå meg mange ganger i ansiktet med knyttneve med store ringer på" - uten at det er noen som helst merker på henne.

Så det er det at bilder ikke stemmer overens med det hun forteller. Hun blir FOR dramatisk og legger ut for mye. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ada111 skrev (Akkurat nå):

Interessante kommentarer og innspill i pausen nå

Hører du også på Emily D. Baker som snakker med Ian Runkle nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (1 minutt siden):

Vi er nok flere som hører på henne ja. Veldig rørende det hun fortalte om en tidligere sak. 

Så mer overbevist om at 4 politibetjenter har ingen grunn til å lvye om det de så på stedet når de var der.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Vi er nok flere som hører på henne ja. Veldig rørende det hun fortalte om en tidligere sak. 

Så mer overbevist om at 4 politibetjenter har ingen grunn til å lvye om det de så på stedet når de var der.

Jeg satt her og fikk tårer i øynene selv og så for meg det som skjedde. Og så tenkte jeg: sånn er det når noen gråter på ekte og ikke later som... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (22 minutter siden):

Forrige vitnemål (Drew, eksmannen til Raquel) gikk i AH sitt favør ganske så mye, men samtidig kan jeg ikke helt fri meg fra at flere politibetjenter skal ha LYVET om hva de så av både AH og husene den kvelden JD skal ha slengt en tlf i ansiktet hennes. Så NOEN lyver.. men hvem? Politiet eller vennene til Amber? 

Politiet er nøytrale vitner. Det samme med leger og sykepleiere. Venner av JD og AB blir litt ord mot ord. Derfor mener jeg det er utrolig viktig at tredjepart blir hørt på. Ser også på Jennifer Howell som ett ganske nøytralt vitne. Spørs om hun får vitne da. Blir litt hearsay. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvem vitne er, om det er JD eller søsteren til Amber.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (14 minutter siden):

Jeg ser her

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærer utrolig mye av å følge Emily Baker, det hadde vært utrolig tørt og langdrygt uten hennes kommentarer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike

Hatsumomo skrev (40 minutter siden):

Forrige vitnemål (Drew, eksmannen til Raquel) gikk i AH sitt favør ganske så mye, men samtidig kan jeg ikke helt fri meg fra at flere politibetjenter skal ha LYVET om hva de så av både AH og husene den kvelden JD skal ha slengt en tlf i ansiktet hennes. Så NOEN lyver.. men hvem? Politiet eller vennene til Amber? 

Jeg tror hverken politiet eller Drew og Rocky lyver, men at AH har manipulert Drew og Rocky til å tro på henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpike skrev (1 minutt siden):

Jeg tror hverken politiet eller Drew og Rocky lyver, men at AH har manipulert Drew og Rocky til å tro på henne. 

Det er også en mulighet, definitivt.

Nå er det søsteren til AH, som har sagt til sjefen sin at hun er livredd Amber. Så hvor mye man kan ta hennes vitnemål for noe, blir jo interessant.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gangen jeg ser at JD ser på den i vitneboksen.

Hun virker veldig nervøs når man hører på stemmen hennes. Det blir interessant å se når JD sine advokater kommer til å spørre henne ut.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ada111 skrev (17 minutter siden):

Jeg ser her

Jeg veksler mellom den og den med Emily D. Baker. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (4 minutter siden):

Jeg veksler mellom den og den med Emily D. Baker. 

Takk for tips om Baker

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hatsumomo skrev (22 minutter siden):

Første gangen jeg ser at JD ser på den i vitneboksen.

Hun virker veldig nervøs når man hører på stemmen hennes. Det blir interessant å se når JD sine advokater kommer til å spørre henne ut.

Tenkte akkurat på det samme!! Interessant å se!

Jeg tror jo Jennifer Howell sitt brev var sant, og det betyr i såfall at søsteren lyver om mye.

Guri asså... Johnny kikker direkte på henne hele tiden... og hun virker veldig nervøs og flakker med blikket.

Endret av Henikka
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring og avsporinger.

Måne, admin. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (1 time siden):

Tenkte akkurat på det samme!! Interessant å se!

Jeg tror jo Jennifer Howell sitt brev var sant, og det betyr i såfall at søsteren lyver om mye.

Guri asså... Johnny kikker direkte på henne hele tiden... og hun virker veldig nervøs og flakker med blikket.

Det er jo ikke så rart om hun lyver, det er jo søsteren hennes. Hun skal jo leve med henne resten av livet. 

Jeg er tilbøyelig til å tro på Jennifer Howell i dette tilfellet.

Som det sies at er et rebuttalwitness, så vi får nok sett at Jennifer skal komme med et vitnemål for vise at søsteren lyver.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren til Amber! 

Der var det mye grums. Advokaten var skikkelig god på å gjøre et stort poeng ut av at Whitney ville at Amber og Johnny fortsatt skulle være sammen etter den angivelige volden fra Johnny(sorry laaaang setning).

Hun kalte seg for ekteskapsrådgiveren deres🙈

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...