Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Made4u said:

Bilder av offeret etter mishandling, de som støtter henne sine vitnemål (altså vitner), klart konemishandleren selv også stiller med motvitner og har en massiv svertekampanje med henne (men det er som forventet og klart den kampanjen bærer frukter med hans status)... Men er ingen grunn til å heie han frem fordet, snarere burde han fordømmes.

Forliket de hadde også er formulert på en måte, for å beskytte han. Jeg er derimot glad for at saken har endt som den gjorde, og at det hele belyses grundigere. Håper offeret her vinner frem og at volden får konsekvenser for han.

Her burde du sende bevisene du sitter på, over til advokatene for Amber Heard. Tror dem trenger dem. 

Personlig så synes jeg at kinnbeina til AH så mer røde ut og hovne der hun satt i vitneboksen, enn bildene som skulle vise at hun var rød og hoven.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Alle advokater man følger med på som kommenterer denne rettsaken har rost Vasquez for at SLIK skal en god og profesjonell krysseksaminasjon foregå.

De mener hun etter den denne oppvisningen kommer til å få en knallkarriere rett og slett for at hun var så fantastisk god i rettsalen. 

Jeg tar advokatene som kommenterer dette, som noe de har peiling på.

Oh yes! Hun var fantastisk! Og! Amber klarte ikke å skjule irritasjonen og aggresjonen sin. Tenk at hun bare forlot rettsalen etter avhørene...

DET hadde nok juryen hverken opplevd før, eller regnet med. 

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 minutt siden):

Tror det er litt/mye forskjell på advokatskikk(i mangel på ett bedre ord) i USA og Norge. På TT har jeg sett mange amrikanske advokater som skryter Camille sin måte å gjennomføre kryssførhøret på opp i skyene. Hun har gjort det perfekt, det beste kryssforhøret de har sett, hun fikk tatt AH på mye og plukket i stykker historie etter historie.

Noen kulturforskjeller er det selvsat, men grunnleggende sett er det nok stort sett de samme tingene som gjør inntrykk på en jury eller domstol enten det er i India, USA eller Norge. Uansett hvor god sak man har, er det svært få dommere eller jurymedlemmer som liker for store doser av arroganse, aggressivitet eller harsellering med parter og vitner - slike midler kan fort virke mot sin hensikt.

At «eksperter» i sensasjonsmediene eller på SoMe tilsynelatende ukritisk roser Vasques opp i skyene, har nok dels sammenheng med den sterke sympatibølgen som forlengst er skapt i JDs favør, og dels med den generelle mangelen på nyanser i «mediespråket».

Basert på det jeg har rukket å få med meg av saken, er det mitt håp at JD får medhold i begge søksmål. Jeg er derfor opptatt av at advokatene hans gjør en best mulig jobb.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (5 minutter siden):

Oh yes! Hun var fantastisk! Og! Amber klarte ikke å skjule irritasjonen og aggresjonen sin. Tenk at hun bare forlot rettsalen etter avhørene...

DET hadde nok juryen hverken opplevd før, eller regnet med. 

Nei, det har visst aldri skjedd før. Jeg la inn et Twitter-innlegg fra en advokat - DUI Guy+ - som følger saken inne fra rettsalen. Han skrev at det aldri har skjedd før, det var sjokkerende og respektløst både overfor dommeren, juryen, advokatene og publikum. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke livredd voldsoffer går og har trekant når mannen ikke er hjemme? 🤨

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (14 minutter siden):

Alle advokater man følger med på som kommenterer denne rettsaken har rost Vasquez for at SLIK skal en god og profesjonell krysseksaminasjon foregå.

De mener hun etter den denne oppvisningen kommer til å få en knallkarriere rett og slett for at hun var så fantastisk god i rettsalen. 

Jeg tar advokatene som kommenterer dette, som noe de har peiling på.

Javel

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
Ada111 skrev (17 minutter siden):

Hvordan bidro denne svertekampanjen og kjendisstatusen hans i saken mot The sun, mener du?

Nå står medier fri til å skrive hva dem vil, og kan gjøre det basert på hvordan de har tolket kildene, har man media for eller mot seg så får man vanskelig gjort noe med det uavhengig av hvem man er.

Hva gjelder The Sun og flere britiske media i helhet, så er de langt i fra like gode som de store Nordiske mediahusene, som trår mye mer forsiktig enn The Sun.

Men klart han har et team som jobber for hans sak, både opp mot media og som representerer han juridisk. I den forbindelse kan de nok i større grad påvirke i alternative medier, noen større mediehus (The Sun er en av dem) blir vanskeligere å påvirke. Men altså, nå skriver dem mye som ikke er gjennomgått like god kvalitetskontroll som Nordiske medier ville gjort, de trør som sagt mer varsomt.

Tenker at The Sun ikke er de første jeg ville lest nyheter fra, snarere havner de litt bak i medier jeg har tiltro til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
Duraton skrev (18 minutter siden):

Her burde du sende bevisene du sitter på, over til advokatene for Amber Heard. Tror dem trenger dem. 

Personlig så synes jeg at kinnbeina til AH så mer røde ut og hovne der hun satt i vitneboksen, enn bildene som skulle vise at hun var rød og hoven.

Hva du synes her er irrelevant, jeg håper denne saken får konsekvenser for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frem til i dag har jeg vært 100% sikker på at Johnny ikke har banket henne opp (at det vært gjensidig ufin og toxic atferd k

i forholdet benekter jeg ikke), men etter å ha sett Raquel som vitne… da mp Amber evt ha påført seg selv skader og lurt alle, for Raquel virket veldig genuin. (Alternativt er hun bedre skuespiller enn Amber, og bedre enn de aller fleste profesjonelle)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Made4u said:

Hva du synes her er irrelevant, jeg håper denne saken får konsekvenser for han.

Ah, så hva du enn måte menne er da også irrelevant.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (7 minutter siden):

Nå står medier fri til å skrive hva dem vil, og kan gjøre det basert på hvordan de har tolket kildene, har man media for eller mot seg så får man vanskelig gjort noe med det uavhengig av hvem man er.

Hva gjelder The Sun og flere britiske media i helhet, så er de langt i fra like gode som de store Nordiske mediahusene, som trår mye mer forsiktig enn The Sun.

Men klart han har et team som jobber for hans sak, både opp mot media og som representerer han juridisk. I den forbindelse kan de nok i større grad påvirke i alternative medier, noen større mediehus (The Sun er en av dem) blir vanskeligere å påvirke. Men altså, nå skriver dem mye som ikke er gjennomgått like god kvalitetskontroll som Nordiske medier ville gjort, de trør som sagt mer varsomt.

Tenker at The Sun ikke er de første jeg ville lest nyheter fra, snarere havner de litt bak i medier jeg har tiltro til.

Du har ikke fulgt med på rettssaken, som du selv skrev, så jeg vet ikke hvorfor jeg brukte tid på å svare deg. Denne tråden handler om rettssaken, den du ikke følger. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (4 minutter siden):

Frem til i dag har jeg vært 100% sikker på at Johnny ikke har banket henne opp (at det vært gjensidig ufin og toxic atferd k

i forholdet benekter jeg ikke), men etter å ha sett Raquel som vitne… da mp Amber evt ha påført seg selv skader og lurt alle, for Raquel virket veldig genuin. (Alternativt er hun bedre skuespiller enn Amber, og bedre enn de aller fleste profesjonelle)

Du bør sjekke denne videoen. Husk at vennene hennes sitt vitnemål stemmer ikke med politiet sitt. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Made4u
Ada111 skrev (4 minutter siden):

Du har ikke fulgt med på rettssaken, som du selv skrev, så jeg vet ikke hvorfor jeg brukte tid på å svare deg. Denne tråden handler om rettssaken, den du ikke følger. 

Mine innspill i saken er ikke av mindre verdi av den grunn, snarere tvert imot. Leser selvfølgelig hva som skrives om saken og har mine refleksjoner rundt den, og det er ikke i J Depp sin favør slik jeg ser det, snarere ikke.

Det burde ikke overraske noen av dere at han er kommet bedre fra denne saken enn han strengt tatt fortjener, takket være sin kjendisstatus og at han har mektige støttespillere på alle plan. Sverte-kampanjen mot henne har vært så massiv at den har snudd saken litt på hodet og kan resultere i et karakterdrap av offeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (4 minutter siden):

Mine innspill i saken er ikke av mindre verdi av den grunn,

Måtte kommentere, for dette provoserer meg, og alle vi som faktisk har fulgt saken, og satt oss inn i saken.

Jo det er de. Innspillene dine har null verdi når du ikke engang setter deg inn i det du diskuterer.

Et minimum for å bidra i en diskusjon er at man faktisk setter seg inn i det man diskuterer, og faktisk har noe som er relevant.

Det du skriver har null verdi, fordi, som du selv sier, du har ikke satt deg inn i saken. Noe som er ganske tydelig når man leser det du skriver.

Inntil du setter deg inn i saken, er innleggene dine av null verdi. 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (8 minutter siden):

Du bør sjekke denne videoen. Husk at vennene hennes sitt vitnemål stemmer ikke med politiet sitt. 

Takk🙏

Rart asså!! Både Raquel og Amber virker mer preget i 2022 enn i 2016.

Når de forklarer seg i 2016, er de veldig harde og nesten litt arrogante begge to.

Mens i 2022... da sitter de der med dådyrøyne, fåret uttrykk i ansiktet, og begge prøver hardt å presse frem en tåre eller to. Skuespill. Lite troverdig skuespill.

• Liker 19
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige vitnemål (Drew, eksmannen til Raquel) gikk i AH sitt favør ganske så mye, men samtidig kan jeg ikke helt fri meg fra at flere politibetjenter skal ha LYVET om hva de så av både AH og husene den kvelden JD skal ha slengt en tlf i ansiktet hennes. Så NOEN lyver.. men hvem? Politiet eller vennene til Amber? 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ada111 skrev (1 minutt siden):

Noen som vet hvor lang pause det er nå?

1 time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ada111 skrev (Akkurat nå):

Noen som vet hvor lang pause det er nå?

Fram til 1:45 der som blir 19:45 her. Sånn ca. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...