Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Gjest Sunfl0wer
Puny skrev (2 minutter siden):

Ja, de bevisene som ble lagt frem der ble tolket slik, men hun hadde aldri en sjanse på en rettferdig rettsak. 

Og hvordan hadde ikke hun sjanse for en rettferdig rettsak? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sunfl0wer skrev (1 minutt siden):

Og hvordan hadde ikke hun sjanse for en rettferdig rettsak? 

På grunn av hans penger, nettverk og kjendisstatus. Større farse av en rettsak har jeg ikke sett siden Kongorettsaken til Moland og French. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puny skrev (20 minutter siden):

AH hadde ikke en fair sjanse i den rettssaken. Den var ferdig dømt allerede før den startet. JDs enorme kjendisstatus sørget for et helt skjevt maktforhold i den rettssaken. 

Jeg aner ikke om AH eller JD eller begge er skyldige her, men rettssaken overbeviste meg i alle fall ikke om noe. 

Hun hadde helt lik mulighet til å legge frem saken sin akkurat som han. 

Hun hadde en stor fordel ved å være en kvinne. Vanskelig å mistro kvinner når det gjelder voldssaker. 

Jeg fulgte rettsaken tett i 6 uker. Jeg er helt enig med juryen at Amber kom med falske anklager. Ingen trudde på de krokodille tårene og de syke historiene som ikke gav mening. 

Kan ikke fatte og begripe at det finnes fremdeles mennesker som tror på henne 🤦‍♀️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Puny skrev (1 minutt siden):

På grunn av hans penger, nettverk og kjendisstatus. Større farse av en rettsak har jeg ikke sett siden Kongorettsaken til Moland og French. 

Hun hadde også advokater. Hun hadde like mye tid til å forklare seg, få inn vitner og eksperter som han. At han hadde bevis,fakta,bedre vitner og eksperter er jo absolutt en fordel for han. Men at han har ett så mektig nettverk har null å si. Juryen sin jobb er å holde seg nøytralt til hvem som er den største stjerna. Her var det bevisene og vitnesbyrdene som talte til hans fordel. Så er tull at hun ikke hadde sjans. En fordel er å ikke lyve under ed 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puny skrev (4 minutter siden):

Du var tydeligvis ikke en av dem som fulgte rettsaken i 6 uker 

Takk å pris for at han vant mot den gale dama. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på noen av dem. It takes two to tango, og disse to fikk frem det verste i hverandre, etter min oppfatning. Hun overdriver ev vold, og han er nok ikke helt uskyldig selv om han påstår det.
Amber hadde nok sine issues, og kunne nok terge på seg en gråstein. 
Om Depp har vært voldelig mot henne er det vel vanskelig hverken å bevise eller motbevise. 
Men blir en mann provosert nok så… uten at det gjør det greiere. 

Ser en bruker mener AH ikke hadde en sjanse pga høyrevridde kvinnehatere, det blir litt konspiratorisk. Men skal ikke se bort fra at mange er lei av narrativet om at kvinner skal tros uansett(Metoo), og at dette slo tilbake på Amber. 
Uansett, man skal ikke lyge, og offentlig skittentøyvask er ingen god ide. 
Hvis du har en voldelig type du er pisse redd for, går du da hen og bæsjer i senga hans? 🤷‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Hun holdt på å bli mer kjent enn han?? Enn Johnny Depp? Ikon gjennom flere tiår? 

Dette var nesten det merkeligste av alt i hovedinnlegget. Fant først ut nå at hun var i en film som het Alpha Dog, en film jeg så og likte for mange år siden. Visste ikke hvem hun var før denne rettssaken. Johnny Depp kjenner imidlertid alle mennesker til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puny skrev (33 minutter siden):

Ja, de bevisene som ble lagt frem der ble tolket slik, men hun hadde aldri en sjanse på en rettferdig rettsak. 

Det er fordi dama er en løgner!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Bacteria skrev (27 minutter siden):

Jeg tror ikke på noen av dem. It takes two to tango, og disse to fikk frem det verste i hverandre, etter min oppfatning. Hun overdriver ev vold, og han er nok ikke helt uskyldig selv om han påstår det.
Amber hadde nok sine issues, og kunne nok terge på seg en gråstein. 
Om Depp har vært voldelig mot henne er det vel vanskelig hverken å bevise eller motbevise. 
Men blir en mann provosert nok så… uten at det gjør det greiere. 

Ser en bruker mener AH ikke hadde en sjanse pga høyrevridde kvinnehatere, det blir litt konspiratorisk. Men skal ikke se bort fra at mange er lei av narrativet om at kvinner skal tros uansett(Metoo), og at dette slo tilbake på Amber. 
Uansett, man skal ikke lyge, og offentlig skittentøyvask er ingen god ide. 
Hvis du har en voldelig type du er pisse redd for, går du da hen og bæsjer i senga hans? 🤷‍♀️

Han har aldri påstått han er uskyldig. Han har sagt at han er uskyldig i mishandling og voldtekt. Han la alt fram på bordet av det han gjorde. Han ville ha denne rettsaken offentlig og var villig til å la alle se hvordan forholdet deres var,også det han gjorde. 

Endret av Sunfl0wer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (43 minutter siden):

Det er fordi dama er en løgner!

Eller at rettssaken var forutbestemt, og at hun ikke hadde en reell sjanse.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puny skrev (8 minutter siden):

Eller at rettssaken var forutbestemt, og at hun ikke hadde en reell sjanse.

Wow. Sterke anklager! De har altså klart å bestikke 7 jurymedlemmer? Truet dem? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Wow. Sterke anklager! De har altså klart å bestikke 7 jurymedlemmer? Truet dem? 

Trenger ikke det. Det holder lenge at de vet hvem JD er og har sett hans filmer. Det er nok til at de ikke er helt objektive. I tillegg har han jo råd til mye bedre/flere advokater. +at fanskaren hans står utenfor og bæljer hele dagen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Bacteria said:

Eller gir han en kniv i gave … 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Km123 skrev (17 minutter siden):

Eller gir han en kniv i gave … 

Eller smugfilmer/ fotograferer han og sender det til venner og TMZ.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sunfl0wer
Puny skrev (36 minutter siden):

Trenger ikke det. Det holder lenge at de vet hvem JD er og har sett hans filmer. Det er nok til at de ikke er helt objektive. I tillegg har han jo råd til mye bedre/flere advokater. +at fanskaren hans står utenfor og bæljer hele dagen. 

Du har virkelig falt for det narrativet Amber og hennes team prøver å presse fram🙈 Så bevisene mot henne er bare løgn da eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puny skrev (38 minutter siden):

Så sløve som de jurymedlemmene er, ja, de bare så filmer for flere år siden og alle 7 var derfor fans og ingen fikk med seg at han var omtalt som konebanker i 6 år forut rettssaken. At det går an! ☺️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ m a u d e ~ skrev (3 timer siden):

Det enkle er jo å tenke at det skyldes at hun er svært vakker og intelligent. At det skyldes sjalusi.

Vi er der ja...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puny skrev (54 minutter siden):

Burde man ikke ha bedre argumenter enn dette?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...