StinkySocks Skrevet 18. juni 2022 #7201 Del Skrevet 18. juni 2022 og så var det altså Amber Heard som fikk intervju i beste sendetid, hos en av de aller største amerikanske TV-kanalene. en mann ville selvfølgelig ALDRI fått muligheten til å komme på noen sånne intervju, dersom noen hadde blitt dømt på de samme punktene som Amber Heard ble. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnball Skrevet 18. juni 2022 #7202 Del Skrevet 18. juni 2022 test Amber Heard forced to flee naked from Johnny Depp: 'I couldn't breathe' | LiveNOW from FOX - YouTube 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnball Skrevet 18. juni 2022 #7203 Del Skrevet 18. juni 2022 (endret) måtte kopiere videoadressen og ikke linken ser jeg. Hvis dere ser på dette klippet, så hører dere at stemmen hennes skjelver. Mange ofre for vold har til og med flirt av sjokkskapende situasjoner, så det at dere ikke ser tårer, trenger ikke være bevis på at hun later som. Hvis vi er under voldsomt stress, så kan vi reagere veldig rart for å undertrykke sjokket eller andre ting.Det er andre mer kklassiske tegn som er til stede. Hun er både stresset og plaget. Endret 18. juni 2022 av grønnball 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 18. juni 2022 #7204 Del Skrevet 18. juni 2022 SiljeKommode skrev (På 17.6.2022 den 17.21): Jeg kjenner jeg blir så provosert av mobbingen deres av Amber Heard at jeg har ikke godt av det. Dere deler mobbevideoer av henne der eldre menn i dress sitter og gjør narr av henne der hun snakket ut om sine vanskelige opplevelser i et intervju! Fy faen! Snakk om å gjøre narr av andre mennesker. Jeg visste enkelte menn var føleseskalde, men jeg må si jeg er skuffet over dere kvinner i denne tråden som snakker menn med makt etter munnen og gjør narr av en annen kvinne på denne måten Jeg har lest alle innleggene dine i tråden (regner med ar brukerkontoen ble laget for denne tråden) og jeg er oppriktig nysgjerrig: Hva er det som gjør at du stoler så veldig på at Amber Heard er troverdig? Hva er det du ser som svært få andre, inkludert meg, ikke klarer å oppfatte? Jeg er kjønnsløs når det kommer til fysisk/psykisk vold, og jeg er såpass likestillingsorientert at jeg nekter å «holde med» en kvinne kun på grunn av kjønnet. Da hadde jeg vært nedverdigende og diskriminerende. Så - hva er det? Opplys meg 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 18. juni 2022 #7205 Del Skrevet 18. juni 2022 grønnball skrev (34 minutter siden): Jeg synes forresten dere skal være litt forsiktige med å skrive at Amber faker i retten bare fordi det ikke rant tårer nedover kinnene hennes. Det er mange ofre for vold som har forskjellig traumerespons. (hvordan får jeg video direkte inn i tråden så dere kan trykke på play forresten? Under you tube videoer trykker du på «kopier link», som du limer inn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 18. juni 2022 #7206 Del Skrevet 18. juni 2022 grønnball skrev (17 minutter siden): måtte kopiere videoadressen og ikke linken ser jeg. Hvis dere ser på dette klippet, så hører dere at stemmen hennes skjelver. Mange ofre for vold har til og med flirt av sjokkskapende situasjoner, så det at dere ikke ser tårer, trenger ikke være bevis på at hun later som. Hvis vi er under voldsomt stress, så kan vi reagere veldig rart for å undertrykke sjokket eller andre ting.Det er andre mer kklassiske tegn som er til stede. Hun er både stresset og plaget. Jeg fikk med meg hele vitnemålet hennes direkte. Hun fremsto svært skjelden som oppriktig og troverdig, og hun kommer ikke til å fremstå som mer troverdig av at jeg ser det en gang til. Helt ærlig, jeg kan spille bedre enn hun gjorde i vitneboksen. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 18. juni 2022 #7207 Del Skrevet 18. juni 2022 grønnball skrev (42 minutter siden): Jeg synes forresten dere skal være litt forsiktige med å skrive at Amber faker i retten bare fordi det ikke rant tårer nedover kinnene hennes. Det er mange ofre for vold som har forskjellig traumerespons. (hvordan får jeg video direkte inn i tråden så dere kan trykke på play forresten? Jeg kan ikke huske noen mener hun lyver bare pga det? Rettssaken varte i seks uker, det var betydelige forhold i hennes disfavør som resulterte i juryens dom. Du mener hun snakket sant? I så fall løy Johnny. Hvorfor mener du det, i så fall? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. juni 2022 #7208 Del Skrevet 18. juni 2022 grønnball skrev (47 minutter siden): Jeg synes forresten dere skal være litt forsiktige med å skrive at Amber faker i retten bare fordi det ikke rant tårer nedover kinnene hennes. Det er mange ofre for vold som har forskjellig traumerespons. (hvordan får jeg video direkte inn i tråden så dere kan trykke på play forresten? En ting er manglende tårer, men alle må svelge når man gråter. Og man hovner litt opp og/eller blir rød i ansiktet. Ulik traumerespons handler vel dessuten om at noen ikke gråter eller sliter med å vise følelser, heller enn at de "gråter" uhemmet helt uten tårer, rødhet eller å svelge en eneste gang. Og i tillegg slutter brått å gråte uten problemer når advokaten kommer med protest, for så å fortsette gråtingen så snart pausen er over. Etter min mening var gråtingen hennes tydelig dårlig skuespill, det var så dårlig at juryen gjennomskuet det. Å ha sett på Amber i vitneboksen har vært veldig "uncanny valley"-aktig; Det er ubehagelig fordi man automatisk burde føle emapti med et gråtende menneske, men kjenner istedet en urovekkende følelse av at noe ikke stemmer. Det føles ikke ekte, rett og slett. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 19. juni 2022 #7209 Del Skrevet 19. juni 2022 Her er en fin oppsummering (på engelsk) av fakta i denne rettsaken. Fant det i kommentar under en youtube video fra rettsaken: Spoiler Spoiler Spoiler 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 19. juni 2022 #7210 Del Skrevet 19. juni 2022 Angående vitnemålet hvor hun faktisk fremstår,som troverdig, skjelvende og pipete stemme, og stresset pust… hun sier noe om at hun ikke kunne se «johnny» i øynene hans - «it was black!» … Et intervju med Rhianna fra hennes D.V viser henne si nesten presist det samme. Det er en liten film som sammenligner Rhiannas og Heards fortellinger og det er overraskende likt … Skal se om jeg finner tilbake til filmsnutten på YouTube 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 19. juni 2022 #7211 Del Skrevet 19. juni 2022 https://youtu.be/fFvamx0nXXU 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rando Skrevet 19. juni 2022 #7212 Del Skrevet 19. juni 2022 Er det noen som har funnet det fulle NBC - intervjuet hennes på youtube? Har ikke klart å finne det foreløpig, mulig det ikke har blitt lagt ut. Tenkte å se det først uten sånne "stopp og sidekommentarer." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 19. juni 2022 #7213 Del Skrevet 19. juni 2022 Rando skrev (2 timer siden): Er det noen som har funnet det fulle NBC - intervjuet hennes på youtube? Har ikke klart å finne det foreløpig, mulig det ikke har blitt lagt ut. Tenkte å se det først uten sånne "stopp og sidekommentarer." Vet dog ikke hvor det er blitt av den delen der hun sier hun ikke bryr seg om hva folk tenker om hennes ekteskap og ikke tar det personlig.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 19. juni 2022 #7214 Del Skrevet 19. juni 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 19. juni 2022 #7215 Del Skrevet 19. juni 2022 Verdens rikeste; Elon Musk som vitne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 19. juni 2022 #7216 Del Skrevet 19. juni 2022 galaxii skrev (7 minutter siden): Verdens rikeste; Elon Musk som vitne.. Gikk du virkelig på den? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Español Skrevet 19. juni 2022 #7217 Del Skrevet 19. juni 2022 For å virkelig få frem hvor sprøtt det er det AH har vist oss de siste ukene, vil jeg forsøke med en liten "kollasj" av klipp som allerede har blitt postet i tråden. Prøv å se dem raskt rett etter hverandre, for å virkelig ta inn alle de vidt forskjellige inntrykkene. Og etterligning av klesvalg i rettssaken. https://arynews.tv/amber-heard-accused-of-mirroring-johnny-depps-courtroom-style/ Det er egentlig så sprøtt det hun holder/har holdt på med at jeg har ikke ord. Mindfuck deluxe. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 19. juni 2022 #7218 Del Skrevet 19. juni 2022 galaxii skrev (10 minutter siden): Verdens rikeste; Elon Musk som vitne.. Dette er jo bare tull. Denne videoen hadde kanskje passet bedre i humortråden? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 19. juni 2022 #7219 Del Skrevet 19. juni 2022 galaxii skrev (37 minutter siden): Verdens rikeste; Elon Musk som vitne.. Hvem gidder å klippe sammen noe sånt 😂 Du gikk virkelig på den ? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 19. juni 2022 #7220 Del Skrevet 19. juni 2022 Español skrev (29 minutter siden): For å virkelig få frem hvor sprøtt det er det AH har vist oss de siste ukene, vil jeg forsøke med en liten "kollasj" av klipp som allerede har blitt postet i tråden. Prøv å se dem raskt rett etter hverandre, for å virkelig ta inn alle de vidt forskjellige inntrykkene. Og etterligning av klesvalg i rettssaken. https://arynews.tv/amber-heard-accused-of-mirroring-johnny-depps-courtroom-style/ Det er egentlig så sprøtt det hun holder/har holdt på med at jeg har ikke ord. Mindfuck deluxe. Hun er virkelig ikke frisk i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg