Hunter7 Skrevet 16. juni 2022 #7161 Del Skrevet 16. juni 2022 1 hour ago, Hoppetau said: "Sier advokaten til han som overbeviste verden om at han hadde sakser til hender?" Altså hva er det hun snakker om? Er det dårlig skuespill i denne filmen hun forsøker å henvise til? Det er i så fall en veldig merkelig måte å si det på???? Hun har tydelig trent, og lest seg mer opp på voldsofferreaksjoner etter rettssaken, men det ser likevel ikke ut til at hun kommer heldig ut av dette intervjuet i klippene så langt. De har vist 30 dager på å bestemme seg for å anke, og kanskje kan de få snakke om saken og fortsette de samme løgnene så lenge den ligger til anke (?) Men jeg strever med å forstå at det er lovlig å fortsette med disse uttalelsene, og påstandene etter dommen Gitt at jeg har forstått det korrekt, så måtte hun i såfall bli ilagt en såkalt "gag order" fra dommeren som ville forbød AH å snakke om saken i ettertid. En slik dom vil konstituere en potensielt brudd på ytringsfriheten, og ville neppe fått medhold i rettsinstansene. Depp har riktignok mulighet til å saksøke Heard for hver påfølgende injurie hun kommer med, men dette kommer han neppe til å gjøre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osberget Skrevet 16. juni 2022 #7162 Del Skrevet 16. juni 2022 Hoppetau skrev (4 timer siden): "Sier advokaten til han som overbeviste verden om at han hadde sakser til hender?" Altså hva er det hun snakker om? Er det dårlig skuespill i denne filmen hun forsøker å henvise til? Det er i så fall en veldig merkelig måte å si det på???? Det er helt absurd å både høre på henne og se henne holde på på denne måten. Hun sitter med det triste ansiktet sitt og den sørgmodige stemmen, men som nå fikk inn en liten fornærmelse både mot Depp og Camille Vasquez. Blir ikke overrasket om dette blir nok en meme, det er ett av de merkeligste svarene jeg noen gang har hørt. Midt i hele tristessen, så kommer hun helt ut av det blå med en fornærmelse. Edward Saksehånd kom forresten ut i 1990... Jeg forstår rett og slett ikke hva hun mener, men tror hun skal frem til at han liksom var så overbevisende i denne rollen at folk tok figuren for å være ekte, men det henger jo ikke sammen, gikk folk rundt i 1990 og trodde figuren var ekte? Da hadde det jo passet med at hun sikkert mener at Depp har spilt en rolle i retten. Antageligvis mener hun at han kan gå inn i en hvilken som helst rolle, men der er han jo i så fall i godt selskap... Hvem er det som rådet henne til dette intervjuet? Hun dummer seg ut med dette tullet nå. Kan selvsagt hende at hun har blitt advart, men ikke hører på noen, og bare kjører på. Men jeg har forstått det slik at hun både ankom og reiste fra New York, der intervjuet fant sted, samme dag, så hun får jo åpenbart hjelp til organiseringen av denne "touren." Det er altså noen som stiller opp og hjelper til med dette. Hun virker forresten opphengt i Depp. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 16. juni 2022 #7163 Del Skrevet 16. juni 2022 (endret) https://abcnews.go.com/GMA/News/video/juror-johnny-depp-amber-heard-trial-speaks-1st-85432746 Endret 16. juni 2022 av Hank Amarillo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 16. juni 2022 #7164 Del Skrevet 16. juni 2022 Hoppetau skrev (7 timer siden): "Sier advokaten til han som overbeviste verden om at han hadde sakser til hender?" Altså hva er det hun snakker om? Er det dårlig skuespill i denne filmen hun forsøker å henvise til? Det er i så fall en veldig merkelig måte å si det på???? Lowkey mitt inntrykk er at hun har en personlighet som i) ikke skiller så hardt mellom løgn og sannhet i utgangspunktet ii) ser på all ... vel .. menneskelig interaksjon .. som en performance. Så da blir både det hun og det Depp gjør i vitneboksen en performance, hvem som lyver og hva som blir løgn blir da ikke så viktig. At Depp vinner blir fordi hans performance er bedre. Å tape et battle of performance mot Johnny Depp - verdens beste performer - blir ikke så ille - blir som å tape et slag sjakk mot Magnus Carlsen - man tapte mot den beste, ingen grunn til å føle seg som en idiot eller bli butthurt. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rando Skrevet 16. juni 2022 #7165 Del Skrevet 16. juni 2022 Hallo, hallo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 16. juni 2022 #7166 Del Skrevet 16. juni 2022 Osberget skrev (4 timer siden): Det er helt absurd å både høre på henne og se henne holde på på denne måten. Hun sitter med det triste ansiktet sitt og den sørgmodige stemmen, men som nå fikk inn en liten fornærmelse både mot Depp og Camille Vasquez. Blir ikke overrasket om dette blir nok en meme, det er ett av de merkeligste svarene jeg noen gang har hørt. Midt i hele tristessen, så kommer hun helt ut av det blå med en fornærmelse. Edward Saksehånd kom forresten ut i 1990... Jeg forstår rett og slett ikke hva hun mener, men tror hun skal frem til at han liksom var så overbevisende i denne rollen at folk tok figuren for å være ekte, men det henger jo ikke sammen, gikk folk rundt i 1990 og trodde figuren var ekte? Da hadde det jo passet med at hun sikkert mener at Depp har spilt en rolle i retten. Antageligvis mener hun at han kan gå inn i en hvilken som helst rolle, men der er han jo i så fall i godt selskap... Hvem er det som rådet henne til dette intervjuet? Hun dummer seg ut med dette tullet nå. Kan selvsagt hende at hun har blitt advart, men ikke hører på noen, og bare kjører på. Men jeg har forstått det slik at hun både ankom og reiste fra New York, der intervjuet fant sted, samme dag, så hun får jo åpenbart hjelp til organiseringen av denne "touren." Det er altså noen som stiller opp og hjelper til med dette. Hun virker forresten opphengt i Depp. Har sett deler av intervjuet. Skikkelig cringe 😬. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 16. juni 2022 #7167 Del Skrevet 16. juni 2022 Hank Amarillo skrev (2 timer siden): https://abcnews.go.com/GMA/News/video/juror-johnny-depp-amber-heard-trial-speaks-1st-85432746 Likte dette svaret her. Glad for at juryen klarte å se hva advokatene hennes prøvde seg på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 16. juni 2022 #7168 Del Skrevet 16. juni 2022 Hoppetau skrev (13 timer siden): "Sier advokaten til han som overbeviste verden om at han hadde sakser til hender?" Altså hva er det hun snakker om? Er det dårlig skuespill i denne filmen hun forsøker å henvise til? Det er i så fall en veldig merkelig måte å si det på???? Hun har tydelig trent, og lest seg mer opp på voldsofferreaksjoner etter rettssaken, men det ser likevel ikke ut til at hun kommer heldig ut av dette intervjuet i klippene så langt. De har vist 30 dager på å bestemme seg for å anke, og kanskje kan de få snakke om saken og fortsette de samme løgnene så lenge den ligger til anke (?) Men jeg strever med å forstå at det er lovlig å fortsette med disse uttalelsene, og påstandene etter dommen Kanskje hun sikter til at han er bare en rar karakter, en karikatur man ikke kan ha tiltro til. Det er jo da skremmende med «I do love him». Hun fornedrer og harselerer og dette da ynkelige vesenet elsker hun. Alvorlige anklager om vold og grov voldtekt, men elsker ham. Å si hun ennå «loves him», er da et alvorlig overgrep mot Johnny. I tillegg til all annen vold hun har utsatt ham for. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rando Skrevet 17. juni 2022 #7169 Del Skrevet 17. juni 2022 Synes denne videoen var ganske god. Han er kanskje litt smug, men har flere gode poenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKommode Skrevet 17. juni 2022 #7170 Del Skrevet 17. juni 2022 Jeg kjenner jeg blir så provosert av mobbingen deres av Amber Heard at jeg har ikke godt av det. Dere deler mobbevideoer av henne der eldre menn i dress sitter og gjør narr av henne der hun snakket ut om sine vanskelige opplevelser i et intervju! Fy faen! Snakk om å gjøre narr av andre mennesker. Jeg visste enkelte menn var føleseskalde, men jeg må si jeg er skuffet over dere kvinner i denne tråden som snakker menn med makt etter munnen og gjør narr av en annen kvinne på denne måten 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 17. juni 2022 #7171 Del Skrevet 17. juni 2022 SiljeKommode skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner jeg blir så provosert av mobbingen deres av Amber Heard at jeg har ikke godt av det. Dere deler mobbevideoer av henne der eldre menn i dress sitter og gjør narr av henne der hun snakket ut om sine vanskelige opplevelser i et intervju! Fy faen! Snakk om å gjøre narr av andre mennesker. Jeg visste enkelte menn var føleseskalde, men jeg må si jeg er skuffet over dere kvinner i denne tråden som snakker menn med makt etter munnen og gjør narr av en annen kvinne på denne måten Og jeg er skuffet over kvinner som støtter kvinnelige voldsutøvere, men hey, folk får nå være som de er. 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 17. juni 2022 #7172 Del Skrevet 17. juni 2022 (endret) SiljeKommode skrev (25 minutter siden): Jeg kjenner jeg blir så provosert av mobbingen deres av Amber Heard at jeg har ikke godt av det. Dere deler mobbevideoer av henne der eldre menn i dress sitter og gjør narr av henne der hun snakket ut om sine vanskelige opplevelser i et intervju! Fy faen! Snakk om å gjøre narr av andre mennesker. Jeg visste enkelte menn var føleseskalde, men jeg må si jeg er skuffet over dere kvinner i denne tråden som snakker menn med makt etter munnen og gjør narr av en annen kvinne på denne måten Jeg kjennet at jeg skammer meg på dine vegne som kvinne som støtter opp om vold mot menn! Endret 17. juni 2022 av AnnePåLande 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 17. juni 2022 #7173 Del Skrevet 17. juni 2022 Jeg durer på med en video til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. juni 2022 #7174 Del Skrevet 17. juni 2022 AnnePåLande skrev (18 minutter siden): Jeg kjennet at jeg skammer meg på dine vegne som kvinne som støtter opp om vold mot menn! 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 17. juni 2022 #7175 Del Skrevet 17. juni 2022 SiljeKommode skrev (48 minutter siden): Jeg kjenner jeg blir så provosert av mobbingen deres av Amber Heard at jeg har ikke godt av det. Dere deler mobbevideoer av henne der eldre menn i dress sitter og gjør narr av henne der hun snakket ut om sine vanskelige opplevelser i et intervju! Fy faen! Snakk om å gjøre narr av andre mennesker. Jeg visste enkelte menn var føleseskalde, men jeg må si jeg er skuffet over dere kvinner i denne tråden som snakker menn med makt etter munnen og gjør narr av en annen kvinne på denne måten Jeg kjenner at jeg blir provosert av enkelte folk som fremdeles tror på det løgnaktig gale kvinne menneske. 🤦♀️ Forstår virkelig ikke at det går an? Hun burde vært kastet i fengsel for alt hun har gjort. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 17. juni 2022 #7176 Del Skrevet 17. juni 2022 SiljeKommode skrev (50 minutter siden): Jeg kjenner jeg blir så provosert av mobbingen deres av Amber Heard at jeg har ikke godt av det. Dere deler mobbevideoer av henne der eldre menn i dress sitter og gjør narr av henne der hun snakket ut om sine vanskelige opplevelser i et intervju! Fy faen! Snakk om å gjøre narr av andre mennesker. Jeg visste enkelte menn var føleseskalde, men jeg må si jeg er skuffet over dere kvinner i denne tråden som snakker menn med makt etter munnen og gjør narr av en annen kvinne på denne måten Det er bevist at hun er voldelig og så syns du det er en skam at vi syns synd på han som ble utsatt for vold enn å støtte henne bare fordi hun er kvinne? Kjenner jeg blir smått provosert av at du tar side med en voldsutøver. Du mener at alle vi kvinner som støtter opp om Johnny Depp er følelseskalde? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 17. juni 2022 #7177 Del Skrevet 17. juni 2022 SiljeKommode skrev (1 time siden): Jeg kjenner jeg blir så provosert av mobbingen deres av Amber Heard at jeg har ikke godt av det. Dere deler mobbevideoer av henne der eldre menn i dress sitter og gjør narr av henne der hun snakket ut om sine vanskelige opplevelser i et intervju! Fy faen! Snakk om å gjøre narr av andre mennesker. Jeg visste enkelte menn var føleseskalde, men jeg må si jeg er skuffet over dere kvinner i denne tråden som snakker menn med makt etter munnen og gjør narr av en annen kvinne på denne måten Mobbing? Bare fordi man er kritisk mot Amber Heard og misliker løgnere som bevisst ødelegger andre menneskers liv for egen vinning? En som sier at hun skulle donere bort de 7 millionene hun fikk i skilsmisseoppgjøret til dødssyke barn,men som aldri gjorde det? Dette er en kvinne som bruker døende barn kun for å fremstille seg som ett bra menneske!!! Og hun ble tatt i den løgnen og mange andre løgner! Og har du ikke godt at at folk her snakker fakta om henne,så hold deg unna tråden👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 17. juni 2022 #7178 Del Skrevet 17. juni 2022 1 hour ago, SiljeKommode said: Jeg kjenner jeg blir så provosert av mobbingen deres av Amber Heard at jeg har ikke godt av det. Dere deler mobbevideoer av henne der eldre menn i dress sitter og gjør narr av henne der hun snakket ut om sine vanskelige opplevelser i et intervju! Fy faen! Snakk om å gjøre narr av andre mennesker. Jeg visste enkelte menn var føleseskalde, men jeg må si jeg er skuffet over dere kvinner i denne tråden som snakker menn med makt etter munnen og gjør narr av en annen kvinne på denne måten Det blir litt 1950 av innlegget ditt. Veldig utdaterte kjønnsroller. Du har ett poeng om at det er stygt å le av andre. Men så lenge AH durer på med løgnene sine, så vil hun møte latterliggjørelse over påstandene hun kommer med. Det er ikke å mobbe selveste AH, men latterliggjøring av påstandene hennes. Vesentlig forskjell. Det AH trenger, er hjelp. Men det blir ikke å skje før hun innser det selv eller tar en britney spears. Det vi har her, er en narsissist som ble funnet skyldig i æreskrenkelse. Kjønn er irrelevant. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 17. juni 2022 #7179 Del Skrevet 17. juni 2022 (endret) https://www.goodmorningamerica.com/culture/video/juror-johnny-depp-amber-heard-trial-speaks-1st-85432746 Endret 17. juni 2022 av Hatsumomo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 17. juni 2022 #7180 Del Skrevet 17. juni 2022 (endret) Hatsumomo skrev (35 minutter siden): https://www.goodmorningamerica.com/culture/video/juror-johnny-depp-amber-heard-trial-speaks-1st-85432746 Ja, da reagerte de på mye av det samme som vi som fulgte rettssaken gjorde, og ennå gjør. Spørs vel om Johnny er villig til å redusere for mye på erstatningssummen nå som hun fortsetter å ærekrenke ham offentlig. Endret 17. juni 2022 av ~ Ada ~ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg