Duraton Skrevet 14. juni 2022 #7141 Del Skrevet 14. juni 2022 4 hours ago, SiljeKommode said: Dette er dårlig nytt for Deppfansen i tråden, enda en person som sier han har vært voldelig. Viser jo bare at AH og søsteren har hatt rett, de har sagt det samme lenge. https://tenor.com/view/oh-no-anyway-gif-19022587 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 14. juni 2022 #7142 Del Skrevet 14. juni 2022 SiljeKommode skrev (6 timer siden): Dette er dårlig nytt for Deppfansen i tråden, enda en person som sier han har vært voldelig. Viser jo bare at AH og søsteren har hatt rett, de har sagt det samme lenge. Med den logikken mener du vel det om AH også? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 14. juni 2022 #7143 Del Skrevet 14. juni 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt og innlegg skrevet av utestengt bruker. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. juni 2022 #7144 Del Skrevet 14. juni 2022 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 14. juni 2022 #7145 Del Skrevet 14. juni 2022 Niven skrev (7 timer siden): Merker at jeg er spent på intervjuet. Må ærlig innrømme at det er litt fascinerende å følge med på henne, har aldri sett en person på kamera lyve så mye, helt uten tegn til besvær. Hun snur absolutt alle situasjoner. Det finnes ikke ett narrativ hun ikke kan dreie rundt. Ja, det er løgn på løgn, som starter allerede i åpningsreplikken; jeg bryr meg ikke om hva andre mener...jeg tar det ikke personlig... På opptak sier hun at ingen vil tro ham om han sier han har vært utsatt for vold. Hun sier også han er en fallen skuespiller. Nå er han en juryen og alle selvfølgelig tror på og en «fantastic actor». Fascinerende at hun ikke selv ser motsetningene og hvordan hun punkterer egen troverdighet igjen og igjen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinny Skrevet 14. juni 2022 #7146 Del Skrevet 14. juni 2022 Muffin man skrev (9 timer siden): Etter å ha sett et nylig intervju med henne spekulerer jeg i hvorfor hun i det hele tatt gidder å kjøre en kampanje etter rettsaken.. Hun har svekket sin egen troverdighet i så stor grad at det vil bli håpløst å bygge den opp kortsiktig. Spiller nesten ikke noen rolle hva hun sier med mindre hun skulle lagt seg flat.. Virker nesten som hun prøver å spare ansikt og score noen billige poeng hos de som allerede har tatt hennes parti og ønsker å støtte henne utelukkende fordi hun er en kvinne. Sjokkerer meg ikke om hun kommer til å kjøre full "symbol-politikk" på metoo og lener seg på de som faktisk er ofre i slike saker. Hvis jeg var PR-rådgiveren hennes ville jeg antageligvis bedt henne om å ligge lavt så lenge hun er en av de mest mislikte personene i kjendisverden. Tror ikke det finnes noe måte å komme seg ut av hjørnet hun selv har malt seg inn i annet enn å legge livet i rampelyset bak seg. Advokatene hennes kan jeg gi honnør for at de gjorde sitt beste. PR- teamene får derimot strykkarakter. Er intervjuet med Heard ute? Må se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinny Skrevet 14. juni 2022 #7147 Del Skrevet 14. juni 2022 Warm up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 15. juni 2022 #7148 Del Skrevet 15. juni 2022 Engelsk advokat forklarer hvorfor bevisbyrden i UK og Virginia var ulik og hvorfor dommen i UK og Virginia ikke kan sammenlignes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 15. juni 2022 #7149 Del Skrevet 15. juni 2022 kinny skrev (10 timer siden): Er intervjuet med Heard ute? Må se. Du linket til intervjuet jeg siktet til i innlegget under. Analyser av advokater er jeg ikke like kverulerende rundt som de andre reaksjonsvideoene 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emylia Argan Skrevet 15. juni 2022 #7150 Del Skrevet 15. juni 2022 (endret) kinny skrev (11 timer siden): Warm up har startet å se nå. kommet en halvtime ut. Jeg synes han legger for mye i at hun sier "even if you think I'm lying..." det tolker jeg bare som at hun mener hun har blitt behandlet urettferdig, og at folk kan se det helt klart, selv om man evt ikke skulle tro henne på det hun sier. Tror ikke at akkurat dette var en forsnakkelse som han prøver å antyde. nå mener hun at lydklippene er tatt ut av kontekst, og at volden er gjort i selvforsvar, men hun har jo selv vært med og styrt disse opptakene, som vi har hørt flere ganger på klippene er hun fullt klar over at de tar opp. det mest sannsynlige er jo derfor at grunnen til at hun høres verst ut på lydklippene er fordi hun faktisk var verst, ikke at det skyldes redigering og selektiv klipping av Depp & co. hun kommer aldri til å gi seg, hun sa at hun kommer til å stå for dette helt til hun dør. Depp vil aldri bli kvitt henne og venninnene hennes helt, de kommer til å sitte og uttale seg om dette fremover også. interessant at han mener hun helt ærlig tror på hennes versjon, jeg har sett folk her inne også foreslå at hun faktisk tror på det hun sier fullt ut. kanskje hun rett og slett er som denne shutter island karakteren han nevner? Endret 15. juni 2022 av Emylia Argan 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinny Skrevet 15. juni 2022 #7151 Del Skrevet 15. juni 2022 Emylia Argan skrev (34 minutter siden): har startet å se nå. kommet en halvtime ut. Jeg synes han legger for mye i at hun sier "even if you think I'm lying..." det tolker jeg bare som at hun mener hun har blitt behandlet urettferdig, og at folk kan se det helt klart, selv om man evt ikke skulle tro henne på det hun sier. Tror ikke at akkurat dette var en forsnakkelse som han prøver å antyde. nå mener hun at lydklippene er tatt ut av kontekst, og at volden er gjort i selvforsvar, men hun har jo selv vært med og styrt disse opptakene, som vi har hørt flere ganger på klippene er hun fullt klar over at de tar opp. det mest sannsynlige er jo derfor at grunnen til at hun høres verst ut på lydklippene er fordi hun faktisk var verst, ikke at det skyldes redigering og selektiv klipping av Depp & co. hun kommer aldri til å gi seg, hun sa at hun kommer til å stå for dette helt til hun dør. Depp vil aldri bli kvitt henne og venninnene hennes helt, de kommer til å sitte og uttale seg om dette fremover også. interessant at han mener hun helt ærlig tror på hennes versjon, jeg har sett folk her inne også foreslå at hun faktisk tror på det hun sier fullt ut. kanskje hun rett og slett er som denne shutter island karakteren han nevner? Ja, jeg måtte skru av. Folk lever av drama, jeez... Selve intervjuet i sin helhet laster jeg ned. Vi vet cirka hva Amber kommer til å si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnatagg Skrevet 15. juni 2022 #7152 Del Skrevet 15. juni 2022 Hvor kan man se intervjuet uten disse "kommentatorene"? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 15. juni 2022 #7153 Del Skrevet 15. juni 2022 Vet ikke om dette er hele, men denne er uten "lawyer reacts" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 15. juni 2022 #7154 Del Skrevet 15. juni 2022 SiljeKommode skrev (På 14.6.2022 den 12.26): Hvis flere sier det, øker troverdigheten. Nå har altså en helt uavhengig person stått frem og fortalt om det samme. Likevel ser dere ikke tegningen på veggen. Nå har altså flesteparten av folkene rundt Amber og Johnny vitnet i Johnnys favør, og hele juryen har dømt i Johnnys favør, og likevel ser du ikke tegningen på veggen? 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osberget Skrevet 15. juni 2022 #7155 Del Skrevet 15. juni 2022 Sinnatagg skrev (1 time siden): Hvor kan man se intervjuet uten disse "kommentatorene"? Mener å ha lest et sted at hele intervjuet først blir publisert 17. juni. Det skal visstnok være på ca en time. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 15. juni 2022 #7156 Del Skrevet 15. juni 2022 SiljeKommode skrev (På 14.6.2022 den 12.26): Hvis flere sier det, øker troverdigheten. Nå har altså en helt uavhengig person stått frem og fortalt om det samme. Likevel ser dere ikke tegningen på veggen. Jeg tror det er du som ikke ser tegningen.. uansett om J.D har utøvet vold mot noen andre, la oss til og med si det var en kvinne, og det var visuelle bevis, - så er årsaken til at A.H ikke blir trodd hovedsaklig basert på at hun er tatt i gjentagende løgn. Når hun påviselig lyver mister hun troverdighet, igjen; kan du forklare hvorfor hun påstår samme bildet er to ulike bilder? A.H blir ikke trodd fordi hun lyver. Ferdig snakka. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niven Skrevet 15. juni 2022 #7157 Del Skrevet 15. juni 2022 Polly Ester skrev (4 timer siden): Vet ikke om dette er hele, men denne er uten "lawyer reacts" Hun er ikke sann. Hun har lagt stemmen sin noen lag mykere og lavere enn vanlig. Nå høres hun nesten litt sånn "barneskolelærer" ut, men hør på 05:23. Hun bare måtte vise frem den kranglete siden sin enda en gang. Den argumenterende og kranglete personligheten er aldri langt unna. Men bare hør på hvordan hun nå forklarer at "hun ikke var seg selv i disse forferdelige kranglesituasjonene." Hun skal garantert ha frem at han presset henne til dette, og at hun "ble ødelagt." Igjen har hun klart å snu situasjonen og endret hele historien. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 15. juni 2022 #7158 Del Skrevet 15. juni 2022 Det er galskap å stille på intervju bare litt over en uke etter rettssaken. Man trenger hvile og ro, man trenger å prosessere og samle seg. Særlig når du har alles øyne på deg og er så mislikt. I stedet kjøres full kampanje 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 16. juni 2022 #7159 Del Skrevet 16. juni 2022 Polly Ester skrev (14 timer siden): Vet ikke om dette er hele, men denne er uten "lawyer reacts" Dette intervjuet er jo ett enda bedre skuespill enn i rettsalen 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 16. juni 2022 #7160 Del Skrevet 16. juni 2022 Niven skrev (10 timer siden): Hun er ikke sann. Hun har lagt stemmen sin noen lag mykere og lavere enn vanlig. Nå høres hun nesten litt sånn "barneskolelærer" ut, men hør på 05:23. Hun bare måtte vise frem den kranglete siden sin enda en gang. Den argumenterende og kranglete personligheten er aldri langt unna. Men bare hør på hvordan hun nå forklarer at "hun ikke var seg selv i disse forferdelige kranglesituasjonene." Hun skal garantert ha frem at han presset henne til dette, og at hun "ble ødelagt." Igjen har hun klart å snu situasjonen og endret hele historien. "Sier advokaten til han som overbeviste verden om at han hadde sakser til hender?" Altså hva er det hun snakker om? Er det dårlig skuespill i denne filmen hun forsøker å henvise til? Det er i så fall en veldig merkelig måte å si det på???? Hun har tydelig trent, og lest seg mer opp på voldsofferreaksjoner etter rettssaken, men det ser likevel ikke ut til at hun kommer heldig ut av dette intervjuet i klippene så langt. De har vist 30 dager på å bestemme seg for å anke, og kanskje kan de få snakke om saken og fortsette de samme løgnene så lenge den ligger til anke (?) Men jeg strever med å forstå at det er lovlig å fortsette med disse uttalelsene, og påstandene etter dommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg