Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Har veldig sansen for Ben Chews ❤️. Han bryr seg så genuint om klienten sin. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lemoncake skrev (5 timer siden):

Ser det er laget en dokumentar serie på Discovery+ om saken. Verdt å se? 
Jeg vurderer det, men har jo ikke abonnement… 

Dokumentaren handler om UK-saken, og sen halvtimen jeg ofret av tiden min var så ikke verdt det. Elendig laga

Endret av Lill3My
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (10 minutter siden):

Dokumentaren handler om UK-saken, og sen halvtimen jeg ofret av tiden min var så ikke verdt det. Elendig laga

Jeg så litt av den i sted. Men fikk ikke med meg alt. Sovnet faktisk 🙈😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Valar Morghulis
Dyskalkuli og manglende bakekunnskap
  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valar Morghulis skrev (27 minutter siden):

Hundreds of Thousands

Jeg har dyskalkuli, men, jeg har også kalkulator om det skal knipe. Følger jeg noen på 1 plattform så er jeg en sukkerbit i lista på den andre og, men  la oss si at jeg er sær men raus. Hun har allikevel ikke Hundred Thousand. Ikke nok til å pønte kake, kanskje en bolle eller to.

En flyvende ape utgjør ingen Apenes Planet. Joda, får kasta en banan og skapt litt bråk på første benk, men røyk til slutt ut av salen. Hun skal nok få jobbe hardt i Ambers ørkenen for bananene og sine 15 minutter i lianene. 

Igjen, jeg elsker stilen din, fantastiske analogier!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valar Morghulis skrev (38 minutter siden):

Hundreds of Thousands

Jeg har dyskalkuli, men, jeg har også kalkulator om det skal knipe. Følger jeg noen på 1 plattform så er jeg en sukkerbit i lista på den andre og, men  la oss si at jeg er sær men raus. Hun har allikevel ikke Hundred Thousand. Ikke nok til å pønte kake, kanskje en bolle eller to.

En flyvende ape utgjør ingen Apenes Planet. Joda, får kasta en banan og skapt litt bråk på første benk, men røyk til slutt ut av salen. Hun skal nok få jobbe hardt i Ambers ørkenen for bananene og sine 15 minutter i lianene. 

Herlig  😎

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valar Morghulis skrev (48 minutter siden):

Hundreds of Thousands

Hun har sikkert noen på facebook også.  :) Men de har nok smurt tykt på, man burde jo minimum ha 200k hvis man skal begynne å snakke om «hundreds of thousands.»

https://twitter.com/eve_barlow

Jeg ser at de stadig holder saken varm. Hun driver og tweeter og retweeter om saken hver eneste dag. 

https://ghanafuo.com/are-amber-heard-and-eve-barlow-dating/

Skal tro om hun er manipulert?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valar Morghulis skrev (1 time siden):

Hundreds of Thousands

He, he fantastisk!😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vel, vel, vel 🙂 ser man det, ser man det. Nå skjelver Depp og advokatene hans i buksene 🤭 De VET at ankesaken vil føre frem, så nå prøver de alle midler på å få Heard til å trekke anken.

Johnny Depp - latest: Actor may let Amber Heard escape $8m damages if she drops appeal, lawyers suggest

https://www.yahoo.com/news/johnny-depp-latest-actor-may-043106781.html

https://www.independent.co.uk/news/world/americas/johnny-depp-amber-heard-damages-appeal-tiktok-b2097088.html

Heard: I'm gonna appeal 😎 😤

Depp: NO, PLEASE DON'T! OKAY OKAY, YOU DON'T HAVE TO PAY ME! 😰😭

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
RachelLevine skrev (16 minutter siden):

Vel, vel, vel, vel 🙂 ser man det, ser man det. Nå skjelver Depp og advokatene hans i buksene 🤭 De VET at ankesaken vil føre frem, så nå prøver de alle midler på å få Heard til å trekke anken.

Johnny Depp - latest: Actor may let Amber Heard escape $8m damages if she drops appeal, lawyers suggest

https://www.independent.co.uk/news/world/americas/johnny-depp-amber-heard-damages-appeal-tiktok-b2097088.html

Ja, det er jo en måte å tolke det på.

En annen måte å tolke det på er "ok, jeg skal unngå å kreve inn hvis du ikke drar meg med på en enda lenger rettsprosess og faktisk godtar denne dommen mot deg". 

Det å la henne slippe å betale så mye og fortsatt gi henne muligheten til å dra prosessen enda lenger ut er kanskje for mye og be om? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RachelLevine skrev (1 time siden):

.

Endret av ~ Ada ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RachelLevine skrev (26 minutter siden):

Du ser ingen logiske brister mtp at det var Depp selv som gikk til sak?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valar Morghulis skrev (36 minutter siden):

🥰🤭

Why, thank you very much Sweetie Darling, and right back at ya! 

Litt flås fra min veranda. Fuglene kvitrer og spiser sitt nye palmebuskas. Plastreet som huset vinterens mat er endelig nede 🥰 Det er sommer og jeg ignorerer glatt at jeg fryser på bena 😎

Det har vært en fryd å se din metodiske og saklige tilstedeværelse i tråden. 

Jeg falt fra mens jeg sitter og ser morro-klipp av den gale professor som bare halvtimen før hadde tatt meg og kaffekoppen min med på en tur til fortidens sinnssyke kaffeslaberas med min familie. Gaslighting, ordsalat og diagnoser over en lav sko fløy fra min telefon. Ah, fortiden 🤯 🤣

Midt i det første klippet noen har rukket å lage, når munnen går som gummi og Johnny og Ben lener seg fremover i forbauselse eller bekymring, hvem vet, jeg tenkte "Går Spiegel fysisk fra hengslene og nå?", så ringer min telefon. Det er mitt søsken, som jeg ikke har hørt fra på uker, som ler i andre enden. Og som så mange ganger før faller vi inn i hverandres verden. Han ser det samme, min bror, narsissisten, og vet dette er noe for meg. 

Vi prater i timesvis, hver dag, til juryen går hjem etter closing arguments. 

Jeg slutter å se. Det er så absurd hvor klart han ser manipulasjonene og nettet av løgner, mens hans egne ikke faller ham i hu. 

Hvis jeg kunne få en superpower så ville jeg valgt å kunne entre andres hjerne. Spiderwoman? Jeg kunne krype inn øret 🤭 

Jeg har fulgt med ved å lese tråden og jeg er dere alle takknemlig og har delt ut hjerter som en tenåring. 

Det her tok på og jeg gikk i freeze, men nå har jeg løsna igjen. Nuh er sommerdagen over, frøsne fingre må fylle på fuglefrø, would anyone like to pledge some sunseeds? 😜

Mer enn én gang mens jeg så galskapen utspille seg i retten i Virgina har jeg kjent på ubehag - kroppslig og mentalt - over manipuleringen og renkespillet som foregikk live i vitneboksen. Og jeg har tenkt på at når jeg, som ikke har personlig erfaring, reagerer slik, hva da med alle dem som har gjennomlevd det? 

Jeg har en - mildt sagt - enorm kunnskapstørst, og har sett på rettssaken som en mulighet til å få en dypere forståelse for hvordan mishandling i nære relasjoner ser ut. Innspill fra deg og andre som har kjent seg igjen i saken, som har måttet 'rasjonere' hvor mye dere tar inn, som har gitt personlige vitnesbyrd, har vært med på å gi meg økt kunnskap og forståelse som jeg kan ta med meg videre. Jeg er dere evig takknemlig. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RachelLevine skrev (58 minutter siden):

Det står da ingenting der om at Depp vurderer å la henne slippe å betale? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valar Morghulis skrev (1 time siden):

🥰🤭

Why, thank you very much Sweetie Darling, and right back at ya! 

Litt flås fra min veranda. Fuglene kvitrer og spiser sitt nye palmebuskas. Plastreet som huset vinterens mat er endelig nede 🥰 Det er sommer og jeg ignorerer glatt at jeg fryser på bena 😎

Det har vært en fryd å se din metodiske og saklige tilstedeværelse i tråden. 

Jeg falt fra mens jeg sitter og ser morro-klipp av den gale professor som bare halvtimen før hadde tatt meg og kaffekoppen min med på en tur til fortidens sinnssyke kaffeslaberas med min familie. Gaslighting, ordsalat og diagnoser over en lav sko fløy fra min telefon. Ah, fortiden 🤯 🤣

Midt i det første klippet noen har rukket å lage, når munnen går som gummi og Johnny og Ben lener seg fremover i forbauselse eller bekymring, hvem vet, jeg tenkte "Går Spiegel fysisk fra hengslene og nå?", så ringer min telefon. Det er mitt søsken, som jeg ikke har hørt fra på uker, som ler i andre enden. Og som så mange ganger før faller vi inn i hverandres verden. Han ser det samme, min bror, narsissisten, og vet dette er noe for meg. 

Vi prater i timesvis, hver dag, til juryen går hjem etter closing arguments. 

Jeg slutter å se. Det er så absurd hvor klart han ser manipulasjonene og nettet av løgner, mens hans egne ikke faller ham i hu. 

Hvis jeg kunne få en superpower så ville jeg valgt å kunne entre andres hjerne. Spiderwoman? Jeg kunne krype inn øret 🤭 

Jeg har fulgt med ved å lese tråden og jeg er dere alle takknemlig og har delt ut hjerter som en tenåring. 

Det her tok på og jeg gikk i freeze, men nå har jeg løsna igjen. Nuh er sommerdagen over, frøsne fingre må fylle på fuglefrø, would anyone like to pledge some sunseeds? 😜

Screenshot_20220609-164126_Gallery.jpg

Takk som deler så knitrende, nært og klokt💛

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, RachelLevine said:

«Attorney Ben Chew said the case was never about money for Mr Depp but that he couldn’t reveal much more because of attorney-client privilege.»

Eneste som stod ifra den de 2 linkene. 
Jeg vet ikke helt hvordan noen har klart å vri det til at dem vil at hun skal droppe å anke. 
Kan du forklare konteksten er du grei.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke, tross alt, at Depp vil AH vondt.. som i fullstendig konkurs. Han ville bare stoppe løgnene. Det er det de mener med at det ikke handler om pengene. 

Anken kan også være et stunt fra AH. Nettop fordi det er en dør til å inngå forlik. Og hun slipper å betale, å gå konk. 

Men slik jeg tolker det har de en tynn anke-sak. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun anker vel bare så hun kan opprettholde merkevarebyggingen rundt å være feministmartyren som ikke lot seg kneble av patriarkiet. Aktivisme er en egen industri og økosystem. Null problem å brødfø seg rikelig som aktivist.

Depp ville vært i sin fulle rett i å kjøre henne i grøfta økonomisk om så for å hente inn pengene. Han har sikkert hatt like store utgifter til advokater(og i motsetning til Heard så får han neppe dekt de av forsikring siden det er han som saksøker) og han har hatt reelle tap ifht roller han har mistet.

Problemet hans blir ifht egen merkevarebygging. Han har sagt han ikke er ute etter penger, så om han går etter de taper han fort anseelse, og får neppe noe mer ut av kjerringen enn han får inn på en filmrolle uansett.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (14 timer siden):

Det står da ingenting der om at Depp vurderer å la henne slippe å betale? 

Jeg leste rett etter at Depp vant saken at loven i Virginia tilsier at 350 000 dollar kunne utbetales kontra 10 mill som var kravet visstnok. Leser etterpå andre ting så vet ikke helt hva som et tilfelle. 

Jeg har nå hørt på mange opptak mellom Depp og Amber og Amber er opplagt psykisk syk person. Hun krangler konstant om "ingenting" og angriper Depp. 

Depp foreslår at de unngår rettsak og ordner seg opp i mellom. Depp forklarer til Amber at rettsak blir veldig ille. Likevel er Amber ute av stand til å forstå dette og vil kjøre på med en rettsak mot Depp, som det er Depp har startet for å renvaske seg selv. 

Ikke bare er dama psykisk syk, men også veldig dum. 

Men regner med at hun ikke visste at Depp hadde så mange opptak han tenkte å legge frem og regner med det er han som gjorde opptakene.

Uansett merkelig at hun ikke forstod at hun måtte si JA!! til å utarbeide noe annet med Depp slik at hun slapp å dumme seg fullstendig ut og være til hets og skam  ut for hele verden og betale vanvittig stor bot til Depp. 

Leser også at det er Depp og hans advokat team som ville ha LIVE RETTSAK opplagt av den hensikt at han ville renvaske seg og at hele verden skulle få oppleve hvor gæren Amber er. 

Amber advokatene ønsket ikke LIVE sending.

Depp vilje ha fakta på bordet til hele Verden!!! Sette punktum. Fordi han forstod dama er fullstendig utilregnelig. Heia Depp!! 

Endret av galaxii
  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...