Blueberrymuffin Skrevet 3. juni 2022 #6521 Del Skrevet 3. juni 2022 Licorne skrev (17 minutter siden): Hei! Jeg har aldri «sagt i mot en hel jury». Fint hvis vi ikke tillegger andre meninger vi aldri har formidlet. Ha en fin kveld. Det har du, i samtlige innlegg. Begynt å bli velig åpenbart nå og dårlig forsøk på trolling. Heldigvis har forumet en slik funksjon: https://forum.kvinneguiden.no/ignore/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. juni 2022 #6522 Del Skrevet 3. juni 2022 30 minutter siden, Licorne said: Hei! Jeg har aldri «sagt i mot en hel jury». Fint hvis vi ikke tillegger andre meninger vi aldri har formidlet. Ha en fin kveld. Jeg er enig med deg i at man ikke skal tillegge folk meninger de ikke har sagt. Det er en uting. Hva er ditt formål med å være med i denne tråden? Hva er det du ønsker å få frem? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Español Skrevet 3. juni 2022 #6523 Del Skrevet 3. juni 2022 charactouy skrev (36 minutter siden): LIE: Knife audio played. Depp tries to get Amber to cut him, Amber refuses “Why would i do that?” Amber says. Amber tries to get Depp to put down the knife. Depp says “Do you wanna be cut?? Do you?? It’s going to court” “Not on my arms” Says Amber. Amber then protests that the knife is blunt and it will be painful if he cuts her with it. Amber says “I would never cut you” Again disproving Depps finger claims.' Dette kunne vært et lite utsnitt i en krimroman. Nesten litt spennende å lese. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 3. juni 2022 #6524 Del Skrevet 3. juni 2022 (endret) Hank Amarillo skrev (1 time siden): https://thegeekbuzz.com/news/83-times-johnny-depp-lied-under-cross-examination-so-far/ så kan man sjekke the geek buzz på twitter så ser man jo hvor seriøs den kilden er. Kan ikke være mye seriøs den kilden her nei… Dessverre så er det tydeligvis en del som biter på fordi de bare nekter å tro på Depp og akseptere at han vant i retten. Endret 3. juni 2022 av lemoncake 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKommode Skrevet 3. juni 2022 #6525 Del Skrevet 3. juni 2022 https://www.etonline.com/news/190049_amber_heard_texts_from_2014_detail_alleged_assault_by_johnny_depp_exclusive Hva med her, da? her skriver hun om volden i en tekstmelding til en som heter Stephen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 3. juni 2022 #6526 Del Skrevet 3. juni 2022 SiljeKommode skrev (4 minutter siden): https://www.etonline.com/news/190049_amber_heard_texts_from_2014_detail_alleged_assault_by_johnny_depp_exclusive Hva med her, da? her skriver hun om volden i en tekstmelding til en som heter Stephen. Det er den tekstutvekslingen med Stephen Deuters som er diskutert nylig i tråden, ja. Tja, nevner hun vold? Kan ikke se at hun skriver noe om vold egentlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKommode Skrevet 3. juni 2022 #6527 Del Skrevet 3. juni 2022 han skriver "when i told him he kicked you, he cried" Altså har han sett volden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 3. juni 2022 #6528 Del Skrevet 3. juni 2022 SiljeKommode skrev (1 minutt siden): han skriver "when i told him he kicked you, he cried" Altså har han sett volden. Les litt tilbake i tråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 3. juni 2022 #6529 Del Skrevet 3. juni 2022 SiljeKommode skrev (2 minutter siden): han skriver "when i told him he kicked you, he cried" Altså har han sett volden. Dette er forklart/besvart nylig i tråden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blærgh Skrevet 3. juni 2022 #6530 Del Skrevet 3. juni 2022 Dere.som støtter Johnny, hva tenker dere om det opptaket med kniven (hvor han flere ganger ber henne kutte han, hvis ikke gjør han det selv)? Er ikke det truende og jævlig skremmende greier? Driver Amber heard med gaslighting her da når hun trygler han om å legge den ned og ikke kutte seg selv? Mye rart i denne saken men denne med kniven / kuttingen syns jeg er ekstremt creepy. Jeg hadde følt meg veldig truet særlig hvis han var ruset. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 3. juni 2022 #6531 Del Skrevet 3. juni 2022 SiljeKommode skrev (2 minutter siden): han skriver "when i told him he kicked you, he cried" Altså har han sett volden. Har han sett volden, eller har Heard bedt Deuters om å fortelle Depp at han har sparket henne? Dette er snakk om Boston-flyet, der andre vitner hevder at Heard var aggressiv og Depp prøvde å muntre henne opp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 3. juni 2022 #6532 Del Skrevet 3. juni 2022 (endret) 5 minutter siden, Blærgh said: Dere.som støtter Johnny, hva tenker dere om det opptaket med kniven (hvor han flere ganger ber henne kutte han, hvis ikke gjør han det selv)? Er ikke det truende og jævlig skremmende greier? Driver Amber heard med gaslighting her da når hun trygler han om å legge den ned og ikke kutte seg selv? Mye rart i denne saken men denne med kniven / kuttingen syns jeg er ekstremt creepy. Jeg hadde følt meg veldig truet særlig hvis han var ruset. Nå er jeg såpass frekk at jeg svarer selv om jeg ikke «støtter» JD. At han har nådd det punktet hvor han ikke har noe mer å gi enn sitt eget blod? Ble ikke dette forklart i rettsaken? Endret 3. juni 2022 av Duraton 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 3. juni 2022 #6533 Del Skrevet 3. juni 2022 Blærgh skrev (1 minutt siden): Dere.som støtter Johnny, hva tenker dere om det opptaket med kniven (hvor han flere ganger ber henne kutte han, hvis ikke gjør han det selv)? Er ikke det truende og jævlig skremmende greier? Driver Amber heard med gaslighting her da når hun trygler han om å legge den ned og ikke kutte seg selv? Mye rart i denne saken men denne med kniven / kuttingen syns jeg er ekstremt creepy. Jeg hadde følt meg veldig truet særlig hvis han var ruset. Creepy ja, irrasjonelt, definitivt. Depp forklarer at det var en desperat 'du har tatt alt annet, så ta blodet mitt også'. Teatralsk, men ikke ukarakteristisk eller nødvendigvis umulig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 3. juni 2022 #6534 Del Skrevet 3. juni 2022 Blærgh skrev (Akkurat nå): Dere.som støtter Johnny, hva tenker dere om det opptaket med kniven (hvor han flere ganger ber henne kutte han, hvis ikke gjør han det selv)? Er ikke det truende og jævlig skremmende greier? Driver Amber heard med gaslighting her da når hun trygler han om å legge den ned og ikke kutte seg selv? Mye rart i denne saken men denne med kniven / kuttingen syns jeg er ekstremt creepy. Jeg hadde følt meg veldig truet særlig hvis han var ruset. Han har vel sagt noe om at han på dette tidspunktet var helt nedbrutt. Flere har snakket om «reactive abuse» for å «legitimere» at A.H har vært voldelig mot J.D, og etter denne tråden har jeg altså lært at voldsoffer kan provosere frem en hendelse for å få volden overstått. Personlig mener jeg J.D sin adferd her er den som mest passer en slik beskrivelse. Vi vet at innen denne hendelsen så har han vært utsatt for fysisk og psykisk vold, både med slag, objekter kastet mot seg og på seg, (vet ikke om dette opptaket også er etter hun ødela fingeren hans?) og han vet at om det bygger opp til konflikt kan han ikke rømme fordi som vi har hørt på flere bånd får han da beskjed om at det å rømme til sine 7 bad, to soverom eller 14 hus, er lite mandig, han svikter henne, hun kan i følge seg selv dø «you Are killing me» - Så at han da tyr til selvskading før eller siden og ber henne gjøre det ( med tanke på at det ofte er resultatet uansett) - synes jeg ikke er så merkelig. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 3. juni 2022 #6535 Del Skrevet 3. juni 2022 charactouy skrev (Akkurat nå): Sånn skal det absolutt ikke være, takk for heads up! Jeg håper du blir og lover deg likes så lenge du sier noe jeg synes er fornuftig 😉 Takk! ❤️ Gi gjerne motargumenter også, det elsker jeg! 😁 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blærgh Skrevet 3. juni 2022 #6536 Del Skrevet 3. juni 2022 Duraton skrev (1 minutt siden): At han har nådd det punktet hvor han ikke har noe mer å gi enn sitt eget blod? Ble ikke dette forklart i rettsaken? Jo, men likevel så er det et av mange eksempler på hans oppførsel når han er ruset som er tydelig truende og som jeg synes blir lett børstet til side. Eller altså min oppfatning er at mange mener at Johnny aldri har vært voldelig og det er flere eksempler på psykisk vold i alle fall. Nå har ikke jeg fulgt saken med argusøyne og bør vel derfor være forsiktig med å uttale meg her ut fra hva jeg leser 😊 Men min oppfatning av mange av opptakene er at Amber Heard er tydelig vettskremt og han er ustabil. En skummel dynamikk hvis det er sånn det var. Så jeg lurer vel bare på om tankegangen er at når hun høres oppriktig skremt ut, er det da skuespill fra hennes side. For eksempel. Ettersom hun tydeligvis har løyet og manipulert det meste i denne saken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 3. juni 2022 #6537 Del Skrevet 3. juni 2022 Blærgh skrev (7 minutter siden): Dere.som støtter Johnny, hva tenker dere om det opptaket med kniven (hvor han flere ganger ber henne kutte han, hvis ikke gjør han det selv)? Er ikke det truende og jævlig skremmende greier? Driver Amber heard med gaslighting her da når hun trygler han om å legge den ned og ikke kutte seg selv? Mye rart i denne saken men denne med kniven / kuttingen syns jeg er ekstremt creepy. Jeg hadde følt meg veldig truet særlig hvis han var ruset. Tenker ikke noe spesielt over det annet enn at han var dypt nedbrutt og skjønner heller ikke hvorfor jeg skulle tenke noe nytt rundt det plutselig. Forøvrig «spennende» valg av gave til ham den kniven fra AH, men intet nytt det heller... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 3. juni 2022 #6538 Del Skrevet 3. juni 2022 3 minutter siden, Blærgh said: Jo, men likevel så er det et av mange eksempler på hans oppførsel når han er ruset som er tydelig truende og som jeg synes blir lett børstet til side. Eller altså min oppfatning er at mange mener at Johnny aldri har vært voldelig og det er flere eksempler på psykisk vold i alle fall. Nå har ikke jeg fulgt saken med argusøyne og bør vel derfor være forsiktig med å uttale meg her ut fra hva jeg leser 😊 Men min oppfatning av mange av opptakene er at Amber Heard er tydelig vettskremt og han er ustabil. En skummel dynamikk hvis det er sånn det var. Så jeg lurer vel bare på om tankegangen er at når hun høres oppriktig skremt ut, er det da skuespill fra hennes side. For eksempel. Ettersom hun tydeligvis har løyet og manipulert det meste i denne saken. Hva hun følte der og da vet kun hun. JD forklarte i retten, konteksten bak det for han sin del. Reaksjonen hennes er sikkert genuine da han mest sannsynligvis tok henne på sengen med å eskalere det forbi stadiet hun hadde tenkt seg. Å hive ting er nå så, men å bevist bruke kniven på JD var hun ikke mentalt innstilt på der og da. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 3. juni 2022 #6539 Del Skrevet 3. juni 2022 Blærgh skrev (7 minutter siden): Men min oppfatning av mange av opptakene er at Amber Heard er tydelig vettskremt og han er ustabil. En skummel dynamikk hvis det er sånn det var. Så jeg lurer vel bare på om tankegangen er at når hun høres oppriktig skremt ut, er det da skuespill fra hennes side. For eksempel. Ettersom hun tydeligvis har løyet og manipulert det meste i denne saken. I det opptaket med selvskading eller andre opptak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 3. juni 2022 #6540 Del Skrevet 3. juni 2022 Blærgh skrev (4 minutter siden): Jo, men likevel så er det et av mange eksempler på hans oppførsel når han er ruset som er tydelig truende og som jeg synes blir lett børstet til side. Eller altså min oppfatning er at mange mener at Johnny aldri har vært voldelig og det er flere eksempler på psykisk vold i alle fall. Nå har ikke jeg fulgt saken med argusøyne og bør vel derfor være forsiktig med å uttale meg her ut fra hva jeg leser 😊 Men min oppfatning av mange av opptakene er at Amber Heard er tydelig vettskremt og han er ustabil. En skummel dynamikk hvis det er sånn det var. Så jeg lurer vel bare på om tankegangen er at når hun høres oppriktig skremt ut, er det da skuespill fra hennes side. For eksempel. Ettersom hun tydeligvis har løyet og manipulert det meste i denne saken. Psykisk vold, jo, kanskje, eller psykisk selvforsvar hvis det var slik at Heard mishandlet ham? Desperasjon i alle fall. Kanskje han skremte henne denne gangen, eller overrasket/sjokkerte henne over hvor langt hun hadde drevet ham? Jeg vet ikke. Det jeg jeg gjennomgående ser, er at flere av Depps handlinger enn Heards handlinger kan forklares ved å være offer for mishandling - og motsvarende at flere av Heards handlinger enn Depps handlinger kan forklares ved å være mishandleren. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg