Blueberrymuffin Skrevet 3. juni 2022 #6381 Del Skrevet 3. juni 2022 RachelLevine skrev (Akkurat nå): Dette må være trådens absolutte lavpunkt 🤦♀️ Absolutt alt er feil. Hvis du ikke tåler diskusjon, så er ikke et diskusjonsforum stedet for deg. Du har ikke satt deg inn i saken, du benekter fakta og beviser. Da er det ikke lenger en diskusjon. Miss-Grey skrev (2 minutter siden): Denne tråden er full av spekulasjoner og ryktespredning, ensidig meningspåvirkning eller propaganda og spam eller tulleinnlegg. Nesten alt er på Amber Heards bekostning. Jeg synes at @RachelLevine argumenterer saklig i de innleggene du siterer, sammenlignet med mye annet her inne. Dersom moderatorene skal gripe inn og ta parti hver gang to brukere er uenige om en sak, forsvinner mye av hensikten med et diskusjonsforum. At du oppfordrer andre brukere til å rapportere inn @RachelLevine til moderatorene for meninger du ikke liker, synes jeg er ikke er så veldig konstruktivt. For ordens skyld - i Kvinneguidens retningslinjer står også dette: * Brukerdebatt eller brukerangrep. * Ensidig meningspåvirkning eller propaganda. @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset @Elaine Marley Tagger admin og global admin. Vennligst slett følgende innlegg som bryter med disse rettningslinjene: * Latterliggjøring. * Brukerdebatt eller brukerangrep. * Persondebatt eller personangrep. For å unngå brudd om bruker debatt, modererer jeg meg til følgende: Vil gjøre admin obs på brukere som viser ensidig støtte til Amber Heard i tråden her. Dette er brukere som benekter samtlige fakta og bevis som er kommet frem i rettssaken. De kommer med konspirasjonsteorier og kommer med alternative fakta som er motbevist i retten. Dette er brukere som hyller Amber Heard, og benekter alle beviser for at hun har vært voldelig og mishandlet Depp. Disse brukerne som støtter Amber rapporterer jeg ikke fordi jeg ikke ønsker en debatt. Men fordi, brukere som støtter en kvinne som er dømt for vold, bryter med følgende av forumets rettningslinjer: * Oppfordring til, tilretteleggelse for eller forherligelse av brudd på norsk lov. - Brudd på denne reglen fordi slike innlegg viser en ensidig og ukritisk støtte til en overgriper og mishandler som er dømt i rettssystem. * Ensidig meningspåvirkning eller propaganda. - Brudd på denne regelen fordi de kaller alle beviser som taler imot Amber Heard for fabrikerte og falske. De har en konspirasjon om at Depp har betalt for å vinne, og at alle jurymedlemmer og mennesker i media er med på konspirasjonen. * Innhold Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med. - Brudd på denne reglene fordi Kvinneguiden som forum burde ha interesse av å vise avstand fra forherliggjørelse av personer som gjør handlinger som strider med Norsk lov. * Spam eller tulleinnlegg. - Brukerne har ingen fakta til sine påstander, utenom at de beskylder alle andre for å mobbe og være et ekkokammer. Når realiteteb er at disse brukerne selv driver en ensidig og polarisert debatt, som bryter med forumets rettningslinjer om propganda. Derfor ber jeg og håper admin og global admin kan stenge tråden midlertidig for å moderere vekk samtlige innlegg siste døgnet som bryter med disse av forumets rettningslinjer. Referer til rettningslinjene man finner her: https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 3. juni 2022 #6382 Del Skrevet 3. juni 2022 FruR skrev (Akkurat nå): Ja jeg vet jeg siterte feil innlegg . Beklager . Mitt innlegg var ment til @Blueberrymuffin Aha, jeg ble litt forvirret. Takk for oppklaringen! 🌼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RachelLevine Skrevet 3. juni 2022 #6383 Del Skrevet 3. juni 2022 Uavhengig av om du tror på Amber eller ikke, hvordan kan du se historien hans og ordene hans og bare si "ja, dette er en person jeg liker og støtter" Forholdet deres hadde tydeligvis store problemer, men å stå ved siden av en mann som har sagt at han ønsket å brenne og voldta sin kones lik, etter han har druknet henne, er virkelig spesielt. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 3. juni 2022 #6384 Del Skrevet 3. juni 2022 Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden): Du har ikke satt deg inn i saken, du benekter fakta og beviser. Da er det ikke lenger en diskusjon. @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset @Elaine Marley Tagger admin og global admin. Vennligst slett følgende innlegg som bryter med disse rettningslinjene: * Latterliggjøring. * Brukerdebatt eller brukerangrep. * Persondebatt eller personangrep. For å unngå brudd om bruker debatt, modererer jeg meg til følgende: Vil gjøre admin obs på brukere som viser ensidig støtte til Amber Heard i tråden her. Dette er brukere som benekter samtlige fakta og bevis som er kommet frem i rettssaken. De kommer med konspirasjonsteorier og kommer med alternative fakta som er motbevist i retten. Dette er brukere som hyller Amber Heard, og benekter alle beviser for at hun har vært voldelig og mishandlet Depp. Disse brukerne som støtter Amber rapporterer jeg ikke fordi jeg ikke ønsker en debatt. Men fordi, brukere som støtter en kvinne som er dømt for vold, bryter med følgende av forumets rettningslinjer: * Oppfordring til, tilretteleggelse for eller forherligelse av brudd på norsk lov. - Brudd på denne reglen fordi slike innlegg viser en ensidig og ukritisk støtte til en overgriper og mishandler som er dømt i rettssystem. * Ensidig meningspåvirkning eller propaganda. - Brudd på denne regelen fordi de kaller alle beviser som taler imot Amber Heard for fabrikerte og falske. De har en konspirasjon om at Depp har betalt for å vinne, og at alle jurymedlemmer og mennesker i media er med på konspirasjonen. * Innhold Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med. - Brudd på denne reglene fordi Kvinneguiden som forum burde ha interesse av å vise avstand fra forherliggjørelse av personer som gjør handlinger som strider med Norsk lov. * Spam eller tulleinnlegg. - Brukerne har ingen fakta til sine påstander, utenom at de beskylder alle andre for å mobbe og være et ekkokammer. Når realiteteb er at disse brukerne selv driver en ensidig og polarisert debatt, som bryter med forumets rettningslinjer om propganda. Derfor ber jeg og håper admin og global admin kan stenge tråden midlertidig for å moderere vekk samtlige innlegg siste døgnet som bryter med disse av forumets rettningslinjer. Referer til rettningslinjene man finner her: https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/ Unnskyld, men mener du at jeg er av disse brukerne som «viser ensidig støtte til Amber Heard i tråden»? Og som du gjerne vil gjøre moderatorene oppmerksom på? 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 3. juni 2022 #6385 Del Skrevet 3. juni 2022 Blueberrymuffin skrev (5 minutter siden): Du har ikke satt deg inn i saken, du benekter fakta og beviser. Da er det ikke lenger en diskusjon. @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset @Elaine Marley Tagger admin og global admin. Vennligst slett følgende innlegg som bryter med disse rettningslinjene: * Latterliggjøring. * Brukerdebatt eller brukerangrep. * Persondebatt eller personangrep. For å unngå brudd om bruker debatt, modererer jeg meg til følgende: Vil gjøre admin obs på brukere som viser ensidig støtte til Amber Heard i tråden her. Dette er brukere som benekter samtlige fakta og bevis som er kommet frem i rettssaken. De kommer med konspirasjonsteorier og kommer med alternative fakta som er motbevist i retten. Dette er brukere som hyller Amber Heard, og benekter alle beviser for at hun har vært voldelig og mishandlet Depp. Disse brukerne som støtter Amber rapporterer jeg ikke fordi jeg ikke ønsker en debatt. Men fordi, brukere som støtter en kvinne som er dømt for vold, bryter med følgende av forumets rettningslinjer: * Oppfordring til, tilretteleggelse for eller forherligelse av brudd på norsk lov. - Brudd på denne reglen fordi slike innlegg viser en ensidig og ukritisk støtte til en overgriper og mishandler som er dømt i rettssystem. * Ensidig meningspåvirkning eller propaganda. - Brudd på denne regelen fordi de kaller alle beviser som taler imot Amber Heard for fabrikerte og falske. De har en konspirasjon om at Depp har betalt for å vinne, og at alle jurymedlemmer og mennesker i media er med på konspirasjonen. * Innhold Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med. - Brudd på denne reglene fordi Kvinneguiden som forum burde ha interesse av å vise avstand fra forherliggjørelse av personer som gjør handlinger som strider med Norsk lov. * Spam eller tulleinnlegg. - Brukerne har ingen fakta til sine påstander, utenom at de beskylder alle andre for å mobbe og være et ekkokammer. Når realiteteb er at disse brukerne selv driver en ensidig og polarisert debatt, som bryter med forumets rettningslinjer om propganda. Derfor ber jeg og håper admin og global admin kan stenge tråden midlertidig for å moderere vekk samtlige innlegg siste døgnet som bryter med disse av forumets rettningslinjer. Referer til rettningslinjene man finner her: https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/ Det er lov å ha ulike meninger. Heldigvis. 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 3. juni 2022 #6386 Del Skrevet 3. juni 2022 Miss-Grey skrev (Akkurat nå): Unnskyld, men mener du at jeg er av disse brukerne som «viser ensidig støtte til Amber Heard i tråden»? Og som du gjerne vil gjøre moderatorene oppmerksom på? Nei, den var kun ment som svar til din kommentaren, når vi først kom innpå tema til hvorfor jeg rapporterer disse brukerne. Nei, jeg har aldri oppfattet at du er blant disse, og heller aldri sett deg bryte noen av forumets rettningslinjer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raffalayla Skrevet 3. juni 2022 #6387 Del Skrevet 3. juni 2022 Fufu skrev (Akkurat nå): Går ikke an å analysere mennesker slik disse selvutnevnte kroppsspråksspesialistene hevder. Bare tull. Dette er ikke vondt ment, men for et skjermet liv du må ha levd. Jeg trodde f eks at alle, minst ti ganger i løpet av livet, har kjent en notorisk lystløgner, måtte det være på skolen/ i arbeidslivet. Har ikke alle stått ansikt til ansikt til ansikt med en man vet lyger, mer enn en gang? Har du aldri sett et menneske som med viser med kroppsspråket sitt at vedkommende er ustabil og at man bør holde seg unna? Klarer du å se når noen er glade? Når de er triste? Når de er trøtte? Når de er oppgitt? Når de er ivrige? Når de er sinte? Når de lyver? Har du virkelig aldri befunnet deg i en situasjon der du står å forteller noe til noen hvor du kan se, basert på kroppsspråket deres(!), at de er totalt uinteresserte i det du har å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 3. juni 2022 #6388 Del Skrevet 3. juni 2022 Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden): Nei, den var kun ment som svar til din kommentaren, når vi først kom innpå tema til hvorfor jeg rapporterer disse brukerne. Nei, jeg har aldri oppfattet at du er blant disse, og heller aldri sett deg bryte noen av forumets rettningslinjer Flott, takk for oppklaringen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 3. juni 2022 #6389 Del Skrevet 3. juni 2022 Raffalayla skrev (Akkurat nå): Dette er ikke vondt ment, men for et skjermet liv du må ha levd. Jeg trodde f eks at alle, minst ti ganger i løpet av livet, har kjent en notorisk lystløgner, måtte det være på skolen/ i arbeidslivet. Har ikke alle stått ansikt til ansikt til ansikt med en man vet lyger, mer enn en gang? Har du aldri sett et menneske som med viser med kroppsspråket sitt at vedkommende er ustabil og at man bør holde seg unna? Klarer du å se når noen er glade? Når de er triste? Når de er trøtte? Når de er oppgitt? Når de er ivrige? Når de er sinte? Når de lyver? Har du virkelig aldri befunnet deg i en situasjon der du står å forteller noe til noen hvor du kan se, basert på kroppsspråket deres(!), at de er totalt uinteresserte i det du har å si? Pseudovitenskap kaller man det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 3. juni 2022 #6390 Del Skrevet 3. juni 2022 RachelLevine skrev (1 minutt siden): Uavhengig av om du tror på Amber eller ikke, hvordan kan du se historien hans og ordene hans og bare si "ja, dette er en person jeg liker og støtter" Forholdet deres hadde tydeligvis store problemer, men å stå ved siden av en mann som har sagt at han ønsket å brenne og voldta sin kones lik, etter han har druknet henne, er virkelig spesielt. Tekstmeldingene har vi allerede vært igjennom i tråden. Er enig i at de er grove. Men de er tekstmeldinger sendt til en kamerat. Viss en kvinne hadde sendt stygge meldinger til en venninne hvor hun fantaserer litt med tanker om overgriperen sin hadde folk sagt absolutt ingenting på det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raffalayla Skrevet 3. juni 2022 #6391 Del Skrevet 3. juni 2022 Fufu skrev (Akkurat nå): Pseudovitenskap kaller man det. Ah, nå ser jeg hva du driver med. Fooled me once. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 3. juni 2022 #6392 Del Skrevet 3. juni 2022 Raffalayla skrev (Akkurat nå): Ah, nå ser jeg hva du driver med. Fooled me once. Jeg forstår ikke hva du mener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raffalayla Skrevet 3. juni 2022 #6393 Del Skrevet 3. juni 2022 Fufu skrev (Akkurat nå): Jeg forstår ikke hva du mener. "Ok". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. juni 2022 #6394 Del Skrevet 3. juni 2022 (endret) feil i sitat Endret 3. juni 2022 av Kollontaj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 3. juni 2022 #6395 Del Skrevet 3. juni 2022 Raffalayla skrev (Akkurat nå): "Ok". ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 3. juni 2022 #6396 Del Skrevet 3. juni 2022 (endret) RachelLevine skrev (11 minutter siden): Uavhengig av om du tror på Amber eller ikke, hvordan kan du se historien hans og ordene hans og bare si "ja, dette er en person jeg liker og støtter" Forholdet deres hadde tydeligvis store problemer, men å stå ved siden av en mann som har sagt at han ønsket å brenne og voldta sin kones lik, etter han har druknet henne, er virkelig spesielt. Dette var sagt i en kontekts hvor de snakket om Monty Phyton. Tekstmeldingen du siterer til var et sitat fra denne filmen. Du må se ting i kontekt, blir helt feil å dra det ut av kontekst og sammenheng slik du gjør og tillegge det andre hensikter enn det som var utgangspunktet. Endret 3. juni 2022 av Blueberrymuffin 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. juni 2022 #6397 Del Skrevet 3. juni 2022 RachelLevine skrev (16 minutter siden): Som er jobben til et PR-team. Resten av innlegget er spekulasjon. Uansett skulle juryen vært isolert (sequestered). Det er ingen mulighet for at de ikke har fått med seg sirkuset. Om de har latt seg påvirke eller ikke kan jeg være enig at er spekulasjon. Men jeg er ganske sikker på at de ble påvirket. Har du kilder på dette? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 3. juni 2022 #6398 Del Skrevet 3. juni 2022 RachelLevine skrev (1 time siden): For øvrig fascinerende at flere her tar sjarlataner (aka. "kroppsspråkeksperter" uten psykologi-/psykiatriutdannelse) på ordet, mens det reelle psykologer/psykiatere med ph.d. og flere tiårs erfaring sier er løgn. 🥴 Det sier vel litt om evnen til kritisk tankegang. 🤨 Ikke tull. Rettsaken er over, linker til kroppsspråkanalyse osv er bare light etterdønninger av rettssaken, med glimt av noen veldig gode observasjoner utover «han hevet øyebrynene». Det ble ikke brukt under rettssaken, selvsagt ikke-det er ikke sakkyndige vurderinger. Du kommer inn sent i tråden og diskuterer saken som om hovedpoengene legges frem først nå. Den er ferdig, done. Hank Amarillo skrev (1 time siden): Dr Spiegel var et fremragende vitne? Elsk (igjen)😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 3. juni 2022 #6399 Del Skrevet 3. juni 2022 (endret) 15 minutter siden, Blueberrymuffin said: For å unngå brudd om bruker debatt, modererer jeg meg til følgende: Vil gjøre admin obs på brukere som viser ensidig støtte til Amber Heard i tråden her. 1. Hvorfor skulle moderatorer "være obs" på brukere som viser støtte til Heard? Det har man vel full rett til. 15 minutter siden, Blueberrymuffin said: Dette er brukere som benekter samtlige fakta og bevis som er kommet frem i rettssaken. De kommer med konspirasjonsteorier og kommer med alternative fakta som er motbevist i retten. 2. Jeg tror ikke det er "vi" som kommer med konspirasjonsteorier eller alternative fakta, for å si det sånn. TIktok, youtube, memes, latterliggjøring og hets mot Hard, hennes profesjonelle aktører og alt mellom himmel og jord blir jo brukt mot henne og denne saken. 15 minutter siden, Blueberrymuffin said: Dette er brukere som hyller Amber Heard, og benekter alle beviser for at hun har vært voldelig og mishandlet Depp. Disse brukerne som støtter Amber rapporterer jeg ikke fordi jeg ikke ønsker en debatt. Men fordi, brukere som støtter en kvinne som er dømt for vold, bryter med følgende av forumets rettningslinjer: 3. Tror ikke jeg har sett en eneste person som "hyller" Amber Heard, eller "benekter alle bevis". Noen av oss har vel bare forsøkt å påpeke at det antageligvis er flere nyanser enn at Heard er ondskapen selv og at Depp, med sin historie, er fullstendig uskyldig. Du sier jo selv at du ikke ønsker at "vi" er her inne, så du er jo ikke ute etter noe annet enn et ekkokammer for deg og de som måtte være enig i deres relativt smale syn på denne saken. 15 minutter siden, Blueberrymuffin said: Ensidig meningspåvirkning eller propaganda. - Brudd på denne regelen fordi de kaller alle beviser som taler imot Amber Heard for fabrikerte og falske. De har en konspirasjon om at Depp har betalt for å vinne, og at alle jurymedlemmer og mennesker i media er med på konspirasjonen. 4. Kanskje det som var det morsomste av det du skrev. Aldri før har jeg lest så mye teite ting i en tråd før, fra folk som ikke finnes troverdige, profesjonelle eller oppegående. Og da mener jeg ikke brukere, men deling av innhold fra Tiktok og youtube fra folk som skor seg på denne saken fordi det gir klikk. Endret 3. juni 2022 av Licorne 3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. juni 2022 #6400 Del Skrevet 3. juni 2022 Jeg får helt nazifemi vibber av noen innlegg her. Hva nøyaktig har seksuell legning med vold å gjøre? Og hvordan kan man bruke Heard som en gallionsfigur for kvinner som blir behandlet urettmessig? Hun har vist at hun er voldelig og utagerende på flere områder, mot sin såkalte overgriper. Det henger ikke på greip å fremstille dette menneske som en helgen eller talsperson for voldsutsatte kvinner. Spør du meg så er det hån mot kvinner som overlever vold hver eneste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg