Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Anbefalte innlegg

Gjest Littlethings
Skrevet (endret)
Made4u skrev (6 minutter siden):

Det er ikke mange mishandlede som kan legge frem beviser for mishandlingen de er påført, det er unntak heller enn regelen, snarere er det slik at mishandlede forsøker å skjule mishandlingen ved sminke og ikke snakke om den (sågar lyve seg ut av det). Det er ikke  slik verden fungerer, at så snart ei dame er slått så løper hun etter kameraet for å ta bilde av det hele.

Altså kan man si at de fleste mishandlingssaker handler om ord mot ord heller enn at beviser skal dokumentere forholdet, men for all del - noen ganger kan det bevises.

I denne saken er det kjent, fra en eks av JD at han er sykelig sjalu, noe som ofte er en årsak til partnervold. Det er også vil jeg hevde, bevist at han går løs på ting (altså har særs dårlig impulskontroll - noe som er kjent at voldsmenn har). Vitner forklarer seg også om å ha sett volden.

Altså er det han som har et forklaringsproblem, selvfølgelig forsøker han å komme seg ut av det (ved å angripe henne, men ikke fysisk nå som saken går i retten, men han overreagerer virkelig som saksøker og det viser bare hvor smålig den mannen er.... Jeg fester ingen lit til han i alle fall.

Greit nok at han også har vitner, men betyr vitner noe i så måte, altså dem som uttaler seg om han... Nei!! Det er altså ikke slik, at voldsmenn som banker sine koner, at de gjør det i full offentlighet, i mange tilfeller vet heller ikke nærmeste familie det og langt mindre venner og kolleger etc. Slik vold foregår mest av alt i hjemmet mens partene er alene... Selv ikke i saker hvor voldsmenn beviselig og uten tvil har begått vold, så er det mange i kretsen rundt voldsmannen som ikke kan se for seg den volden, en konebanker kan være en utmerket og god venn som bare har vist gode og sympatiske sider, eller en god kollega etc. Klart de da får positive karakteristikker, men man kan ikke legge all verden i det som du skjønner.

Det er mer enn nok som skurrer veldig med JD og jeg har ingen tiltro til han og anser han som å ha sunket til bunns, i mine øyne har konebankere ingen ære og jeg ser ned på en ynkelig figur som han.

Litt rart da at han bærer upp kate moss etter en ulykke og generellt er en gentleman mot sine exer. Det sier vel lit. Dette er ikke en sak om ”kvinner” det er en sak om et par som har hatt et toxic forhold. Og det er ikke unormalt! En ting til, amber heard virker jo ikke helt 100, hun er så perfekt og høy på seg selv. Hun synes og høres, og det er egt veldigt vanligt blandt visse personlighetsforstyrelser. Tror ikke et sekund på at Johnny har voldtatt eller banket  driten ur amber heard. Alt tyder på at det er amber som har vart voldlig mot Johnny.

Endret av Littlethings
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De to bildene på toget (satt ved siden av hverandre) var tydelig redigert. Tror de ikke at folk legger merke til det? 

• Liker 1
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (23 timer siden):

Dette blir brukerdebatt, du får heller sende meg pm.

Tåle, jeg er bare mektig lei alle de useriøse innleggene som skal sympatisere med Heard, for det har også denne brukeren gjort. Bare å bla tilbake.

Jeg er mektig lei av dine useriøse, usaklige innlegg og personangrep. Du angriper alle som prøver å være nyanserte og som stiller kritiske spørsmål hva gjelder Depp og teamet hans. Det er godt gjort å rope «brukerdebatt» når du er en av de verste når det gjelder nettopp brukerdebatt og personangrep. Og det skal være unødvendig å måtte påpeke at man ikke støtter Heard hver gang man forsøker å nyansere litt.

• Liker 4
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Made4u skrev (9 minutter siden):

Det er ikke mange mishandlede som kan legge frem beviser for mishandlingen de er påført, det er unntak heller enn regelen, snarere er det slik at mishandlede forsøker å skjule mishandlingen ved sminke og ikke snakke om den (sågar lyve seg ut av det). Det er ikke  slik verden fungerer, at så snart ei dame er slått så løper hun etter kameraet for å ta bilde av det hele.

Altså kan man si at de fleste mishandlingssaker handler om ord mot ord heller enn at beviser skal dokumentere forholdet, men for all del - noen ganger kan det bevises.

I denne saken er det kjent, fra en eks av JD at han er sykelig sjalu, noe som ofte er en årsak til partnervold. Det er også vil jeg hevde, bevist at han går løs på ting (altså har særs dårlig impulskontroll - noe som er kjent at voldsmenn har). Vitner forklarer seg også om å ha sett volden.

Altså er det han som har et forklaringsproblem, selvfølgelig forsøker han å komme seg ut av det (ved å angripe henne, men ikke fysisk nå som saken går i retten, men han overreagerer virkelig som saksøker og det viser bare hvor smålig den mannen er.... Jeg fester ingen lit til han i alle fall.

Greit nok at han også har vitner, men betyr vitner noe i så måte, altså dem som uttaler seg om han... Nei!! Det er altså ikke slik, at voldsmenn som banker sine koner, at de gjør det i full offentlighet, i mange tilfeller vet heller ikke nærmeste familie det og langt mindre venner og kolleger etc. Slik vold foregår mest av alt i hjemmet mens partene er alene... Selv ikke i saker hvor voldsmenn beviselig og uten tvil har begått vold, så er det mange i kretsen rundt voldsmannen som ikke kan se for seg den volden, en konebanker kan være en utmerket og god venn som bare har vist gode og sympatiske sider, eller en god kollega etc. Klart de da får positive karakteristikker, men man kan ikke legge all verden i det som du skjønner.

Det er mer enn nok som skurrer veldig med JD og jeg har ingen tiltro til han og anser han som å ha sunket til bunns, i mine øyne har konebankere ingen ære og jeg ser ned på en ynkelig figur som han.

Det står så stor respekt at noen tør ta opp kampen mot LØGN&n misbruk, det er tusenvis av ofre der ute som har gått under for mindre, JD kjemper også for dem! 

Så bare SLUTT å kalle han en ynkelig figur, for det er han virkelig IKKE.

• Liker 21
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg er late to the party nå også, unger må visstnok få lov hjem 😅 Begynner på ettermiddagsøkten nå.

• Liker 1
Gjest Ambeh
Skrevet
charactouy skrev (2 minutter siden):

Jeg er late to the party nå også, unger må visstnok få lov hjem 😅 Begynner på ettermiddagsøkten nå.

Nå skjer det saker, så sett deg godt til rette.

Skrevet

Oi, har johnny glemt hva han har skrevet i sms-ene sine eller har faktisk noen andre skrevet dem? Han ble i hvert fall tydelig irritert over spørsmålene. Han blir tynt hardt nå.

Skrevet

Var redd for det.

Skjønner at forsvaret til JD har pugget datoer med ham for at han skal fremstå som en person som kan huske ting selv etter så mange år. 
Det får vel AH sine advokater plugget ifra hverandre.

• Liker 1
Skrevet
Ardwinna skrev (Akkurat nå):

Oi, har johnny glemt hva han har skrevet i sms-ene sine eller har faktisk noen andre skrevet dem? Han ble i hvert fall tydelig irritert over spørsmålene. Han blir tynt hardt nå.

Da Rottenborn først beskrev meldingene, så sa han noe helt annet enn hva som faktisk sto i meldingene. Depp snakket sant da han sa "det har jeg aldri sakt". 

Når vi fikk se meldingene nå, så ble det klart for alle normale folk at dette er sexting og snakk om å bli fucked på Molly (mdma). Det er I samme liga som den "I have other uses for your throat" greia tidligere i rettsaken 😅

• Liker 12
Skrevet
Anonymous33 skrev (1 minutt siden):

Da Rottenborn først beskrev meldingene, så sa han noe helt annet enn hva som faktisk sto i meldingene. Depp snakket sant da han sa "det har jeg aldri sakt". 

Når vi fikk se meldingene nå, så ble det klart for alle normale folk at dette er sexting og snakk om å bli fucked på Molly (mdma). Det er I samme liga som den "I have other uses for your throat" greia tidligere i rettsaken 😅

Jeg er nok ikke "normale folk" for jeg koblet ikke at Molly betyr mdma 😅

Skrevet

Dette er ubehagelig å høre på, de er i strupene på hverandre de to.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ambeh skrev (6 minutter siden):

Nå skjer det saker, så sett deg godt til rette.

Jeg er kommet så langt at jeg lurer på hvorfor Orientekspressen skulle ville legge ut Depp med blåøye på Facebooksiden sin.

Skrevet

Og der prøvde Amber å fake gråte igjen

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

This is not good.

Skrevet
Purple Basil skrev (1 minutt siden):

Og der prøvde Amber å fake gråte igjen

Hun satte på "trist" ansiktet ved "cum guzzler" 😅

Enig med Tabris. Føles veldig ukomfortabel nå. Jeg sitter her med angst mens jeg hører på Rottenborn. Kan ikke forestille meg hva Depp føler

• Liker 4
Skrevet
Anonymous33 skrev (2 minutter siden):

Hun satte på "trist" ansiktet ved "cum guzzler" 😅

Enig med Tabris. Føles veldig ukomfortabel nå. Jeg sitter her med angst mens jeg hører på Rottenborn. Kan ikke forestille meg hva Depp føler

Herlighet er dere samme typer som skriver kjærlighetsbrev til voldsdømte fanger? 🙈 merkelig fenomen denne tråden

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Hoppetau
Skrevet

Jeg måtte skru av. Depp gjør en veldig dårlig figur (jeg skrudde også av for mye av Amber sine, det ble for ubehagelig det også). 

Men hvorfor fikk ikke vi også se bildene? Forstod ikke helt hva det heller var? 

Blir mer forvirret jeg av disse siste dagene. Håper juryen klarer å henge bedre med. 

Skrevet

Det er redirect nå, så han får fortelle hva som ligger bak meldingene som Rottenborn nærmest braste gjennom.

• Liker 2
Skrevet

flappy fish market🤠

Skrevet
Jordbærkake34532 skrev (Akkurat nå):

flappy fish market🤠

Han har noen fantastisk kreative fornærmelser, det skal han ha 😅

• Liker 3
  • Hjerte 3
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...