Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Omg, forsvaret til Amber Heard spurte hun som stilte opp for Disney, i fullt alvor, om Disney ville tilby mer enn de x antall millioner kr og millionen med alpakka som Johnny sa tidligere 😂 Depp lo så han rista 🤣

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og nå er det Ellen Barkin! Interessant!

Opptaket er fra 2019. Er det det samme som ble vist under rettssaken i UK?

Og! Så mye hun "husker" fra den lille affæren hun hadde med Johnny for typ 25 år siden da...

Endret av Henikka
Fjernet emoji og endret år
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emily sa nettopp nå at mest sannsynlig så er det ikke rettsak imorgen, phew 😄

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (20 minutter siden):

Og nå er det Ellen Barkin! Interessant!

Opptaket er fra 2019. Er det det samme som ble vist under rettssaken i UK?

Og! Så mye hun "husker" fra den lille affæren hun hadde med Johnny for typ 25 år siden da...

Dette var direkte flaut. Samme med Disney intervjuet. 
Ellen Barkin vitner om at Johnny Depp en gang på 90 tallet kasta ei rødvinsflaske. Dette er da fyren som spiller inn Fear and Lothing in LA.. Synes dette er pusekatt saker som de drar frem. Dette er «grumset» og skjelettene i skapet??! Flaut.

Og når advokaten spør henne «Ville flasken potensielt ha påført deg skade om den traff deg»?
- Det er like relevant som å spørre; hvis et piano falt fra himmelen»…. De er desperate nå, Team Amber. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Made4u
Raven.Writingdesk skrev (4 minutter siden):

Ellen Barkin vitner om at Johnny Depp en gang på 90 tallet kasta ei rødvinsflaske. Dette er da fyren som spiller inn Fear and Lothing in LA.. Synes dette er pusekatt saker som de drar frem. Dette er «grumset» og skjelettene i skapet??! Flaut.

Og når advokaten spør henne «Ville flasken potensielt ha påført deg skade om den traff deg»?
- Det er like relevant som å spørre; hvis et piano falt fra himmelen»…. De er desperate nå, Team Amber. 

De vil få fram at han har dårlig impuls-kontroll, noe som konemishandlere jo har. Og det viser jo også hendelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PissiPus skrev (29 minutter siden):

Omg, forsvaret til Amber Heard spurte hun som stilte opp for Disney, i fullt alvor, om Disney ville tilby mer enn de x antall millioner kr og millionen med alpakka som Johnny sa tidligere 😂 Depp lo så han rista 🤣

Det viser jo nivået her..

Disney dama lo jo hun også.

Hele hennes vitnemål hadde lite å bidra med. Hun måtte si flere ganger «jeg kan ikke snakke på vegne av andre» og «jeg vet ikke hva andre har sett eller gjort».

Advokatene skal jo vite at om hun hadde svart hva hun tror andre har sett eller ikke sett, og hva hun tror andre tenker eller ikke tenker, - så er det jo verdiløst i retten, det kan ikke brukes til noe.

Når vitnet må informere advokatene om at hun ikke kan svare på vegne av andre, så er det lavmål jobb fra advokaten sin side. De fremstår desperate på dette punktet. De har jo ingenting å komme med. Dette minner meg om bygdedyret som forsøker å finne sladder om en stakkar. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetau skrev (10 timer siden):

Kan vi komme oss tilbake til rettssaken? Denne tråden handler om rettssaken, det står i overskriften av selve tråden? 

Jeg syntes søsteren var veldig lik Amber i måten hun snakket på og beveget seg på, mimikk osv bare i nedtonet versjon . Ikke vanskelig å se at de var søstre i alle fall. Jeg er spent på hvordan saken med de andre vitnene og siste halvdel som er Depp sin utvikler seg. Syntes det går litt tregt, og strever med å klare å holde helhetsbildet nå. 

Jeg har sluttet å følge saken slavisk live, jeg har ikke overskudd til å sitte pal kveld etter kveld og da er denne tråden veldig fin for å kunne oppdatere hverandre både på det som skjer og inntrykkene en har. Jeg blar meg inn til de punktene jeg ser folk er interessert i.  Jeg håper vi kommer tilbake til drøftinger av selve rettssaken, for den er uten tvil veldig spennende. 

Jeg synes også saken er ekstremt spennende. Dessverre er jeg såpass dårlig i engelsk at jeg ikke ville klart å henge med hvis jeg så rettssaken. Da er denne tråden fin å ha. Mye bra argumenter her. 

Jeg stusser spesielt på det som har fremkommet i tråden vedrørende Ambers forklaringer som ikke stemmer overens med bildene etter de angivelige grove voldshendelsene. De voldshendelsene hun beskriver ville ført til massive skader i kropp og ansikt, som ville vært synlige på bilder. Noen av skadene ville også krevd legehjelp. 

At kvinner ikke kan være overgripere er jo bare bullshit. Det er ikke slik at menn alltid er overgriperen og kvinner alltid offeret. Kvinner kan utføre like jævlig både fysisk, psykisk og seksuell vold. Det er ikke et manneproblem. Det er et samfunnsproblem på tvers av kjønn.

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris
Ambeh skrev (9 timer siden):

Jeg er enig i at det er forskjell på å påstå at nesa faktisk var brukket og å si at hun trodde det var det fordi det føltes sånn.

AH sa blant annet: "I thought I probably had a concussion and certainly that I had a broken nose."

Vet ikke om min engelsk er god nok til å vurdere det, men etter min mening kan denne setningen leses som at hun sier at hun virkelig trodde at hun hadde brukket nesa, som i hun trodde hun "certainly had a broken nose", uten at hun påstår at den helt faktisk var brukket.

Så hvis det hadde stoppet der, hadde jeg vært enig med deg, men det stoppet ikke der når hun litt senere fortsetter med å legge frem ting som om hun har dokumentasjon på flere brudd i nesa og at det skal ha vært resultat av skade påført av JD:

Hu tok bilde etter neseplastikk-operasjon som ble gjennomført mens hun var sammen med Johnny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (7 minutter siden):

Enig! Flaut! Det "vitnes" om ting som ikke kan bevises overhodet... syns det er så rart. En annen ting: forsvarerne til Depp, de hadde ingen spm til Barkin? Kanskje like greit å ikke bruke tiden sin på henne...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caniggia skrev (2 timer siden):

En ganske interessant, mulig tolkning av JDs atferd, fremheves av overlege i psykiatri Fred Heggen, som bl.a. skriver

«Videre redegjør hun for det hun hevder er Depps bruk av anger og gråt og løfter om forbedring, i etterkant av voldsepisodene. I mine øyne er det hennes beskrivelse av dette etterspillet, som gir henne størst troverdighet. For hun redegjør faktisk ganske presist for de psykologiske mekanismene som vanligvis aktiveres, nettopp i den fasen hvor den brutale voldsmannen transformeres til den skyldbetyngede stakkaren. 

Har Heard sms eller lydopptak som skildrer dette? Man trenger ikke være voldsoffer for å tenke seg frem til at løfter om forbedring osv er standard i voldelige forhold. Det gir henne ikke mer troverdighet- mange vet at det er vanlig. For alt vi vet har Heard denne kunnskapen fra å ha vokst opp med voldelig far. Kan godt hende hun snakker sant. Men husk at Heard har en personlighetsforstyrrelse som gjør henne veldig manipulerende og kalkulerende. 

Anbefaler å høre på lydopptakene av Heard og Depp. Hun oppfører seg nettopp måten som er understreket ovenfor. Heard rundt ambulansepersonellet etter situasjonen med Depps finger. Lydklipp der hun roper "im sorry i hit you" osv. 

Jeg begynner å bli mer og mer overbevist om at avsnittet jeg siterer deg på er mer treffende på Heard.. 

Endret av miss spjåk
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (1 minutt siden):

Enig! Flaut! Det "vitnes" om ting som ikke kan bevises overhodet... syns det er så rart. En annen ting: forsvarerne til Depp, de hadde ingen spm til Barkin? Kanskje like greit å ikke bruke tiden sin på henne...

Jeg tror også det, dette var ingenting alle allerede visste. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt rart at hun har husket å ta bilde av JD hver gang han har slokna i beruset tilstand, men aldri tatt bilder av de ekstreme skadene hun må ha fått etter å ha blitt banket opp av en mann med svære ringer på alle fingrene. 

Det er litt rart å ikke oppsøke lege når man er sikker på at nesa er knekt

Det er litt rart at hun har to identiske bilder som bevis, og påstår det er to ulike bilder og at hun aldri før har redigert et bilde

Og det er veldig rart at hun føler et behov for å overdramatisere uttrykkene sine når hun forteller om hendelsene. 

for å bare nevne en brøkdel av hva som skurrer med den dama 

• Liker 27
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing.

Måne, admin. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, et kort forhold på 90 tallet skal vise tendenser ved hans karakter men hans 16 år lange forhold til Vanessa i nyere tid skal ikke det?

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ada111 skrev (Akkurat nå):

Altså, et kort forhold på 90 tallet skal vise tendenser ved hans karakter men hans 16 år lange forhold til Vanessa i nyere tid skal ikke det?

Vanessa burde vært kalt inn som vitne! Iallfall når de bruker Ellen...

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss spjåk skrev (9 minutter siden):

Har Heard sms eller lydopptak som skildrer dette? Man trenger ikke være voldsoffer for å tenke seg frem til at løfter om forbedring osv er standard i voldelige forhold. Det gir henne ikke mer troverdighet- mange vet at det er vanlig. For alt vi vet har Heard denne kunnskapen fra å ha vokst opp med voldelig far. Kan godt hende hun snakker sant. Men husk at Heard har en personlighetsforstyrrelse som gjør henne veldig manipulerende og kalkulerende. 

Anbefaler å høre på lydopptakene av Heard og Depp. Hun oppfører seg nettopp måten som er understreket ovenfor. Heard rundt ambulansepersonellet etter situasjonen med Depps finger. Lydklipp der hun roper "im sorry i hit you" osv. 

Jeg begynner å bli mer og mer overbevist om at avsnittet jeg siterer deg på er mer treffende på Heard.. 

Det er blitt fremlagt en del tekstmeldinger i retten der Depp ber om unnskyldning. Hva han ber om unnskyldning for er ikke alltid spesifisert, det er gjerne et 'unnskyld for at vi kranglet, jeg liker ikke å krangle, elsker deg sussemussesukkersøtt', aldri noe 'unnskyld for at jeg kalte deg en oppbrukt søppelpose' og ikke én eneste bekreftelse på vold fra hans side.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (2 minutter siden):

Vanessa burde vært kalt inn som vitne! Iallfall når de bruker Ellen...

Altså, det er så mange halmstrå.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
Ada111 skrev (8 minutter siden):

Ikke nødvendigvis nei. Eksemplene er mange, på menn som slår noen av sine damer, men ikke nødvendigvis alle.

Hvorvidt en voldelig mann slår sin dame eller ikke, beror også på hvordan han tolket henne. Dersom han tolket Vanessa slik, at dersom han slo henne så ville han ikke fått aksept for dette, at hun hadde forlatt han umiddelbart. Da sitter vold så langt inne, at han ikke tyr til det... Med Amber kan han ha følt at hun ikke ville la det få slike konsekvenser, altså at han opplever at han fra henne får en aksept for det, fordi det får ikke de samme brutale konsekvensene.

Hvordan ellers forklare det faktum, at voldelige menn er voldelige mot noen av sine damer (men ikke andre). Det er både kjent, forsøkt forklart, og dokumentert at så skjer.

Altså kan man ikke se blindt på slik, da kan man ende med å konkludere fullstendig feil. Sagt med andre ord, at dersom Vanessa hadde forklart seg om deres forhold, så vil toppen av naivitet være å tro at den forklaringen nødvendigvis sier sannheten om hans forhold til Amber.

Endret av Made4u
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...