Hatsumomo Skrevet 18. mai 2022 #2001 Del Skrevet 18. mai 2022 Henikka skrev (6 minutter siden): Hva tenker dere om Raquel Pennington? Jeg ser på vitnesbyrdet hennes nå, og hun virker veldig preget. Hun er på gråten hele tiden, og jeg føler at hun virkelig tror på at Johnny Depp mishandlet Amber. Raquel tok flere av bildene av Amber med "merker" i ansiktet. Raquel sier at hun aldri har sett Johnny være voldelig mot Amber. Dette er nok et vitne som ikke er venn med Amber lenger, men som vitner i hennes favør. Hun er også nok et vitne som Amber tidligere innlosjerte i en av penthousene til Johnny. Jeg vet ikke hva jeg skal tro om troverdigheten hennes... litt spesielt å være så preget 7 år senere? Jeg er usikker. Hun så de samme bildene dagen før og virket ganske upåvirket. Så ser hun de samme bildene dagen etter og virker svært påvirket - det fremstår som utrolig rart for meg. At de ikke er venner er også rart. Hun så aldri han være voldelig med henne, så aldri at han kastet noe på henne osv. Men hun ser "skadene" og vet hva AH har fortalt henne. Jeg klarer ikke helt gjøre opp mening her foreløpig. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 18. mai 2022 #2002 Del Skrevet 18. mai 2022 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Jeg er usikker. Hun så de samme bildene dagen før og virket ganske upåvirket. Så ser hun de samme bildene dagen etter og virker svært påvirket - det fremstår som utrolig rart for meg. At de ikke er venner er også rart. Hun så aldri han være voldelig med henne, så aldri at han kastet noe på henne osv. Men hun ser "skadene" og vet hva AH har fortalt henne. Jeg klarer ikke helt gjøre opp mening her foreløpig. Husk at det var andre vitner som så Amber uten ett merke. Igjen hvorfor ikke oppsøke legehjelp for å få det ordentlig dokumentert. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 18. mai 2022 #2003 Del Skrevet 18. mai 2022 Hvorfor er ikke sminkøren og frisøren i vitneboksen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 18. mai 2022 #2004 Del Skrevet 18. mai 2022 (endret) Henikka skrev (17 minutter siden): Hva tenker dere om Raquel Pennington? Jeg ser på vitnesbyrdet hennes nå, og hun virker veldig preget. Hun er på gråten hele tiden, og jeg føler at hun virkelig tror på at Johnny Depp mishandlet Amber. Raquel tok flere av bildene av Amber med "merker" i ansiktet. Raquel sier at hun aldri har sett Johnny være voldelig mot Amber. Dette er nok et vitne som ikke er venn med Amber lenger, men som vitner i hennes favør. Hun er også nok et vitne som Amber tidligere innlosjerte i en av penthousene til Johnny. Jeg vet ikke hva jeg skal tro om troverdigheten hennes... litt spesielt å være så preget 7 år senere? Blir fortsatt en veldig ord mot ord/ vitne mot vitne. Så lenge hun kun gir inntrykk av at kun Johnny var tyrannen i forholdet blir jeg litt usikker på om hun forteller hele sannheten.. Mulig jeg er litt farget etter lydopptakene hvor Amber lo og hånet Johnny Depp. Det virker bare for meg veldig usannsynlig at Amber Heard hadde turt å provosere Depp (ref. lydopptakene) om han gikk så langt at han rev ut håret på henne og var notorisk voldelig i forholdet. Vet noen om det finnes bilder i fra flere hendelser siden det tydeligvis var flere av dem i følge vitne som valgte å ta bilder den ene gangen. Dette er bare spekulasjoner fra min side.. Objection, objection..hehe Endret 18. mai 2022 av Muffin man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 18. mai 2022 #2005 Del Skrevet 18. mai 2022 Er nåværende vitne blitt spurt om hun noen gang rådet Amber til å anmelde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 18. mai 2022 #2006 Del Skrevet 18. mai 2022 (endret) Polly Ester skrev (1 time siden): Ikke noe mer enn at AH sa at etter hennes erfaring så har hun ikke opplevd at han ikke har hatt på ringer bestandig. Camille spurte litt rundt det flere ganger og AH svarte hver gang at hun mener at hun ikke har opplevd at Johnny ikke har hatt ringer på seg bestandig. (De spør og svarer så kronglete, det er ingen som bare kan spørre: Etter hva du har erfart, hadde Mr.Depp alltid på seg ringer? Og AH svarer: Ja, han hadde alltid på seg ringer. // Det hadde vært så mye enklere, men skjønner at ved å spørre og svare sånn så snakker de litt rundt "grøten" sånn at de kan spille på det senere. ) Ene gangen - da de snakket om den tiden da de hadde før-party før de giftet seg så kom spm opp igjen og da svarte AH at "noen ganger har han alle ringene, noen ganger en ring og noen ganger to, han bytter på litt". Husker ikke om det var noe mer snakk om ringene etter det. Jeg trodde at grunnen til at hun ble spurt om han alltid hadde alle ringene på, var fordi at hvis han hadde grisebanket henne så heftig som hun sier, så hadde ringene laget stor skade i ansiktet hennes. Han har ikke glatte ringer, men ringer som har dype utskjæringer og er formet som figurer, feks dødningehode. Endret 18. mai 2022 av Tough cookie 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 18. mai 2022 #2007 Del Skrevet 18. mai 2022 Jeg har ikke tenkt å umiddelbart forkaste andre vitners vitnemål bare fordi det er AH sitt vitne. Jeg er ikke på noen sin side her og det har jeg sagt hele tiden - jeg vært klar på at både AH og JD er begge ganske forstyrrete personer med store traumer og som trenger hjelp, så jeg hører på vitnemålene og bevisene. Bevisene sier jo sitt, og de sier egentlig veldig lite i forhold til det som har blitt påstått. Men vitnemål er jo også noe man må ta i betraktning, og da kan man jo ikke avfeie noen bare fordi det ikke taler til den enes side. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 18. mai 2022 #2008 Del Skrevet 18. mai 2022 Hatsumomo skrev (14 minutter siden): Jeg er usikker. Hun så de samme bildene dagen før og virket ganske upåvirket. Så ser hun de samme bildene dagen etter og virker svært påvirket - det fremstår som utrolig rart for meg. At de ikke er venner er også rart. Hun så aldri han være voldelig med henne, så aldri at han kastet noe på henne osv. Men hun ser "skadene" og vet hva AH har fortalt henne. Jeg klarer ikke helt gjøre opp mening her foreløpig. Takk for tilbakemelding! Da har vi lik oppfatning av Raquel så langt 😊😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. mai 2022 #2009 Del Skrevet 18. mai 2022 Henikka skrev (8 minutter siden): Hva tenker dere om Raquel Pennington? Jeg ser på vitnesbyrdet hennes nå, og hun virker veldig preget. Hun er på gråten hele tiden, og jeg føler at hun virkelig tror på at Johnny Depp mishandlet Amber. Raquel tok flere av bildene av Amber med "merker" i ansiktet. Raquel sier at hun aldri har sett Johnny være voldelig mot Amber. Dette er nok et vitne som ikke er venn med Amber lenger, men som vitner i hennes favør. Hun er også nok et vitne som Amber tidligere innlosjerte i en av penthousene til Johnny. Jeg vet ikke hva jeg skal tro om troverdigheten hennes... litt spesielt å være så preget 7 år senere? Veldig spesielt å reagere så sterkt på bilder som viser så lite. Jeg ser ingen hevelse over nesen eller blåmerker rundt øynene, bortsett fra den lille prikken under ene øyet. Bildet av den hårløse flekken er også veldig merkelig, da den hårløse flekken er svært liten. Hvis jeg ikke hadde visst at dette skulle vise en skade (hår revet ut), hadde jeg ikke sett at det var noe galt der. Alt er så smått og vanskelig å se, og det passer liksom ikke med historiene til verken Amber eller Raquel om en aggressiv Johnny som slår med store ringer på fingrene eller river store dotter med hår ut av hodet på Amber. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 18. mai 2022 #2010 Del Skrevet 18. mai 2022 (endret) Dette er Rihanna etter Brown slo tre slag i ansiktet hennes bak i bilen. Da har jeg vanskelig for å tro at Amber var utsatt for slag i ansiktet som "knakk nesen" og ga to svarte øyne, med hevelser og at JD altså slo med RINGER på i tillegg. Jeg får det liksom ikke til å stemme. ' Endret 18. mai 2022 av Hatsumomo 12 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 18. mai 2022 #2011 Del Skrevet 18. mai 2022 Tough cookie skrev (14 minutter siden): Jeg trodde at grunnen til at hun ble spurt om han alltid hadde alle ringene på, var fordi at hvis han hadde grisebanket henne så heftig som hun sier, så hadde ringene laget stor skade i ansiktet hennes. Han har ikke glatte ringer, men ringer som har dype utskjæringer og er formet som figurer, feks dødningehode. Ja, det var nok det som var grunnen til at de spurte om ringene flere ganger. Mulig Camille sa det du sier her også, men jeg husker ikke akkurat nå om hun påpekte det til AH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. mai 2022 #2012 Del Skrevet 18. mai 2022 Ja, det var derfor Camille brukte en del tid på ringene. Fordi hvis JD hadde slått henne så mye i ansiktet (med de store ringene) at hun "lost count" som hun sier, så hadde skadene vært mye større enn hva vi ser på bildene. Ikke minst, vi ville kunne sett dem på bildene tatt dagen etter på ulike offentlige tilstelninger. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 18. mai 2022 #2013 Del Skrevet 18. mai 2022 Hoppetau skrev (1 time siden): Noe av det som er Amber sitt problem er jo at historiene hele tiden utvikler seg. Det startet med en mobiltelefon i ansiktet en gang, som vi nok alle kunne trodd på, til å bli om til helftig banking og sekeuellt overgrep. Så i forberedelsen til denne rettssaken kommer det nye beskyldninger om sekeuellt overgrep som ikke er fortalt om tidligere og nå er hun også sikker på at han kom til å drepe henne. Tidligere har hun hevdet hun mente at han kunne komme til å uten vilje (med en ulykke) drepe henne, men nå er det omgjort til at hun mange ganger fryktet for livet sitt og derfor tok ut skilsmisse. Telefon i ansiktet kunne vi alle trodd på, bildene kan være overensstemmende med det. Men når det beskrives så ekstrem vold, når bildene tydelig er blitt manipulert og tweeket i etterkant og historien til stadighet vokser ja da blir det vanskelig å tro på noe som helst. Historien slik den har utviklet seg er på ingen måte i overensstemmelse med bevisene. Glimrende poeng! Håper advokaten til Depp får frem det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 18. mai 2022 #2014 Del Skrevet 18. mai 2022 Rosol skrev (2 timer siden): Absolutt enig i det altså! Men tviler sterkt på at Johnny Depp gikk gjennom den enorme hat og hetsbølgen som Amber står i nå. Hele verden følger jo med og nettet koker over av utdriting, hets og latterliggjøring. Hun er jo skyld i det selv, men det er jo helt vanvittig ekstremt! Får ikke vondt av Amber et sekund. Hun er et monster, all utdriting, hets, latterliggjøring er ingenting sammenlignet med alt det utilgivelige Amber har gjort. Synes ikke det er ekstremt, det er fullt berettiget. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 18. mai 2022 #2015 Del Skrevet 18. mai 2022 Tvillingsjel skrev (41 minutter siden): Slutt å si at de med borderline mangler empati. Noen gjør, men ikke alle. Det er en av de mest stigmatiserte diagnoser i hele helsevesenet. Ikke bidra til flere fordommer. Den er grei. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sacramone Skrevet 18. mai 2022 #2016 Del Skrevet 18. mai 2022 Vanskelig når to av vennene til AH vitner såpass til fordel for henne. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om det. Bildene virker veldig vage dog.. Google Nichole Brown Simpson og se på bildene der. Selv om det er veldig lenge siden ser man tydelige hevelser/merker/blåmerker. Ved en anledning skulle hun i bryllup og avlyste i siste sekund grunnet menssmerter. Viste seg senere at hun hadde blitt slått av mannen dagen før, og kunne derfor ikke vise seg i offentligheten. Kan det være at disse vennene til Amber fortsatt er hennes venner, selv om de vitner om at de ikke er i kontakt lenger? Og eller om de muligens får betalt av AH for å vitne? Så noen skrev at de ikke følger hverandre på IG. Er ikke dette også merkelig så lenge de ikke har falt ut og blitt uvenner? Altså et spill for galleriet? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sacramone Skrevet 18. mai 2022 #2017 Del Skrevet 18. mai 2022 En ting til jeg reagerte litt på forresten var når iO (AH venn) vitnet om at han lo da JD fortalte om bæsjen i senga. Han lo og AH lo, og syntes tydeligvis det var merkelig at JD reagerte negativt på dette. Her høres han altfor mye ut til å være på AH side uansett for min del. De aller fleste ville vel syntes dette var en meget forstyrrende opplevelse. Og ville vel i det minste vist litt respekt til den som hadde opplevd noe sånnt, i alle fall så lenge reaksjonen til JD viser at han ikke syntes dette var morsomt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 18. mai 2022 #2018 Del Skrevet 18. mai 2022 Sacramone skrev (8 minutter siden): Kan det være at disse vennene til Amber fortsatt er hennes venner, selv om de vitner om at de ikke er i kontakt lenger? Og eller om de muligens får betalt av AH for å vitne? De har vitnet tidligere. Om de plutselig skifter vitnemål kan de utsette seg for perjury. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 18. mai 2022 #2019 Del Skrevet 18. mai 2022 Hatsumomo skrev (30 minutter siden): Dette er Rihanna etter Brown slo tre slag i ansiktet hennes bak i bilen. Da har jeg vanskelig for å tro at Amber var utsatt for slag i ansiktet som "knakk nesen" og ga to svarte øyne, med hevelser og at JD altså slo med RINGER på i tillegg. Jeg får det liksom ikke til å stemme. ' Godt råd fra Judge Judy 👍 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 18. mai 2022 #2020 Del Skrevet 18. mai 2022 Hank Amarillo skrev (6 minutter siden): De har vitnet tidligere. Om de plutselig skifter vitnemål kan de utsette seg for perjury. Enig i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg