Valyria83 Skrevet 17. mai 2022 #1901 Del Skrevet 17. mai 2022 Ser at det er flere advokater som påpeker hvor respektløs det var av Heard å storme ut før juryen var excused. Tar seg ikke bra ut! 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 17. mai 2022 #1902 Del Skrevet 17. mai 2022 Ser jeg på feil kanal eller noe? En kompis av AH og JD som intervjues, det er gørr kjedelig, han klarer ikke holde seg til spørsmålet og svarer i hvertfall ikke og gjentar seg selv noe sykt mye. Det er kanskje normalt i en amerikansk rettsak, jeg vet ikke, men denne tråden er langt mer interessant enn selve rettsaken akkurat nå 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. mai 2022 #1903 Del Skrevet 17. mai 2022 6 minutter siden, BunnyChester said: Ser jeg på feil kanal eller noe? En kompis av AH og JD som intervjues, det er gørr kjedelig, han klarer ikke holde seg til spørsmålet og svarer i hvertfall ikke og gjentar seg selv noe sykt mye. Det er kanskje normalt i en amerikansk rettsak, jeg vet ikke, men denne tråden er langt mer interessant enn selve rettsaken akkurat nå 😅 Ja, the juicy part er ferdig. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 17. mai 2022 #1904 Del Skrevet 17. mai 2022 Ardwinna skrev (14 minutter siden): Jeg henger litt etter og kom nettopp dit Elaine begynner å slite. Jeg synes NESTEN synd på henne. Sukk og stønn og stadige forsøk på å endre på måten spørsmålene stilles. Amber prøver fortvilet å svare i full fart før hun blir stoppet. Og så ender de altså med å måtte diskutere med dommeren gang på gang... Dette er jo nesten slitsomt å se/høre på. Det virker som om Elaine har mest lyst til å rope "fuck this!" og forlate rettssalen. Det hadde ikke forundret meg om lysten var der, hun kjemper for å berge et synkende skip og mangler både verktøy og erfaring. BunnyChester skrev (11 minutter siden): Ser jeg på feil kanal eller noe? En kompis av AH og JD som intervjues, det er gørr kjedelig, han klarer ikke holde seg til spørsmålet og svarer i hvertfall ikke og gjentar seg selv noe sykt mye. Det er kanskje normalt i en amerikansk rettsak, jeg vet ikke, men denne tråden er langt mer interessant enn selve rettsaken akkurat nå 😅 iO Tillet Wright nå? Han som visstnok skal ha vitnet både det ene og det andre - men som det ryktes var flerfoldige titalls mil unna ved minst ett av tilfellene han skal ha vitnet 🤔 Dess mer han surrer i deposition, dess mindre tillitsvekkende er han for juryen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 17. mai 2022 #1905 Del Skrevet 17. mai 2022 charactouy skrev (24 minutter siden): Det hadde ikke forundret meg om lysten var der, hun kjemper for å berge et synkende skip og mangler både verktøy og erfaring. iO Tillet Wright nå? Han som visstnok skal ha vitnet både det ene og det andre - men som det ryktes var flerfoldige titalls mil unna ved minst ett av tilfellene han skal ha vitnet 🤔 Dess mer han surrer i deposition, dess mindre tillitsvekkende er han for juryen. Han hørte det via tlf i følge seg selv 🙈 Men han hadde aldri sett at JD hdde vært fysisk verken mot AH eller noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høstlyng Skrevet 17. mai 2022 #1906 Del Skrevet 17. mai 2022 Er det ikke egentlig fare for at AH kan miste dattera si pga dette? Hun har henne alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 17. mai 2022 #1907 Del Skrevet 17. mai 2022 Hadde ikke tatt det tungt om de buret inne den konemishandleren med personlige problemer, menn som slår damer fortjener ikke all verden, mannen trenger helt klart terapi og en straff ville vært vell fortjent. At han skal slippe unna, fordi han er en kjent person med et mektig nettverk, det er jeg steilt imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvarium85 Skrevet 17. mai 2022 #1908 Del Skrevet 17. mai 2022 Høstlyng skrev (7 minutter siden): Er det ikke egentlig fare for at AH kan miste dattera si pga dette? Hun har henne alene. Jeg håper jo virkelig det. Det finnes ikke noe som taler for at hun ikke kommer til å skade den kjøpte babyen sin for livet hvis hun får muligheten. 🤢 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høstlyng Skrevet 17. mai 2022 #1909 Del Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (Akkurat nå): Hadde ikke tatt det tungt om de buret inne den konemishandleren med personlige problemer, menn som slår damer fortjener ikke all verden, mannen trenger helt klart terapi og en straff ville vært vell fortjent. At han skal slippe unna, fordi han er en kjent person med et mektig nettverk, det er jeg steilt imot. Når har det blitt bevist at han har slått henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 17. mai 2022 #1910 Del Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (2 minutter siden): Hadde ikke tatt det tungt om de buret inne den konemishandleren med personlige problemer, menn som slår damer fortjener ikke all verden, mannen trenger helt klart terapi og en straff ville vært vell fortjent. At han skal slippe unna, fordi han er en kjent person med et mektig nettverk, det er jeg steilt imot. Har du i det hele tatt fått med deg noe som helst av denne saken? 21 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvarium85 Skrevet 17. mai 2022 #1911 Del Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (2 minutter siden): Hadde ikke tatt det tungt om de buret inne den konemishandleren med personlige problemer, menn som slår damer fortjener ikke all verden, mannen trenger helt klart terapi og en straff ville vært vell fortjent. At han skal slippe unna, fordi han er en kjent person med et mektig nettverk, det er jeg steilt imot. Så du har hverken satt deg inn i saken eller lest denne tråden? Du føler ikke det er et minimum for å uttale deg så bastant da eller? 🙄 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 17. mai 2022 #1912 Del Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (2 minutter siden): Hadde ikke tatt det tungt om de buret inne den konemishandleren med personlige problemer, menn som slår damer fortjener ikke all verden, mannen trenger helt klart terapi og en straff ville vært vell fortjent. At han skal slippe unna, fordi han er en kjent person med et mektig nettverk, det er jeg steilt imot. Lurer litt på om du i det hele tatt har lest noe annet enn overskrifter eller fått med deg noe av saken akkurat nå. Konemishandlere som slår damer bør bures inne og få terapi eller hva som helst og bør i hvert fall ikke slippe unna. Men. Det gjelder ikke i denne saken der det bare er Amber som mener at det har skjedd og hun har blitt tatt i løgn etter løgn etter løgn. Det er ikke han som er den som driver med mishandlingen. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 17. mai 2022 #1913 Del Skrevet 17. mai 2022 Hatsumomo skrev (1 time siden): Jepp: https://www.dailymail.co.uk/news/article-10824453/amp/Amber-Heard-face-perjury-probe-star-admitted-NOT-giving-3-5m-divorce-charity.html Herlighet som UK-domstolene lot seg lure. Hun vant på alle punkter 🙃 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 17. mai 2022 #1914 Del Skrevet 17. mai 2022 Høstlyng skrev (Akkurat nå): Når har det blitt bevist at han har slått henne? At konemishandleren har sluppet unna, er en skamplett for rettsikkerheten, dessverre skjer det så alt for ofte og løgnaktige drittsekker av konemishandlere går fri. Nei, J. Depp fortjener ingen ære og langt mindre å forsvares. Dessverre er det ofte ord mot ord i saker som dette, og som den kjente personen han har så sier det seg selv at han kan stille med ett bedre forsvar enn de fleste, og slik urettmessig slippe unna. Det gjør han derimot ikke verdt å forsvare, konemishandlere slipper for ofte unna... Håper dette får konsekvenser for han etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 17. mai 2022 #1915 Del Skrevet 17. mai 2022 Høstlyng skrev (14 minutter siden): Er det ikke egentlig fare for at AH kan miste dattera si pga dette? Hun har henne alene. Nei, i verste fall blir det tilsyn en periode for å observere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 17. mai 2022 #1916 Del Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (5 minutter siden): Hadde ikke tatt det tungt om de buret inne den konemishandleren med personlige problemer, menn som slår damer fortjener ikke all verden, mannen trenger helt klart terapi og en straff ville vært vell fortjent. At han skal slippe unna, fordi han er en kjent person med et mektig nettverk, det er jeg steilt imot. Hva synes du om mannemishandlere da = som er det eneste som er innrømmet (av henne selv) i denne saken frem til nå? 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 17. mai 2022 #1917 Del Skrevet 17. mai 2022 The Kavorka skrev (3 minutter siden): Har du i det hele tatt fått med deg noe som helst av denne saken? En del ja, og jeg tror ikke på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 17. mai 2022 #1918 Del Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (1 minutt siden): At konemishandleren har sluppet unna, er en skamplett for rettsikkerheten, dessverre skjer det så alt for ofte og løgnaktige drittsekker av konemishandlere går fri. Nei, J. Depp fortjener ingen ære og langt mindre å forsvares. Dessverre er det ofte ord mot ord i saker som dette, og som den kjente personen han har så sier det seg selv at han kan stille med ett bedre forsvar enn de fleste, og slik urettmessig slippe unna. Det gjør han derimot ikke verdt å forsvare, konemishandlere slipper for ofte unna... Håper dette får konsekvenser for han etter hvert. I denne saken, i denne tråden, der vi diskuterer Depp vs. Heard så er det ikke ord mot ord. Her er det masse beviser i form av bilder og mangel på merker og sår, det er videoopptak og det er lydopptak. Det hadde vært greit for denne tråden å holde seg til denne saken og ikke dra inn konemishandlere eller mishandlere generelt. Dette får konsekvenser for henne etter hvert. 16 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 17. mai 2022 #1919 Del Skrevet 17. mai 2022 vintage skrev (Akkurat nå): Hva synes du om mannemishandlere da = som er det eneste som er innrømmet (av henne selv) i denne saken frem til nå? Nå er det ikke vanlig at slik forekommer, menn er fysisk overlegne damer. Men har hun innrømmet det så er det fint, det er derimot ikke en formildende omstendighet for hans del. Jeg håper hans væremåte vil få konsekvenser for han, at det i for liten grad har fått det er virkelig synd. Menn som slår damer, de er ikke mye verdt i mine øyne, større taper kan man vanskelig bli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høstlyng Skrevet 17. mai 2022 #1920 Del Skrevet 17. mai 2022 totti_1 skrev (3 minutter siden): Nei, i verste fall blir det tilsyn en periode for å observere. Trodde folk kom til å bli mer bekymret enn det. Det er i hvert fall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg