Tabris Skrevet 17. mai 2022 #1881 Del Skrevet 17. mai 2022 1 minutt siden, MissO said: Man kan jo nesten begynne å lure på om frøken Bredehoft i det hele tatt er utdannet advokat… Etter hva jeg har forstått så har hun hovedsaklig hatt som jobb å intervjue og forberede vitner til rettsaker, dette er første gang hun faktisk er advokat i en rettsal. Men er bare noe jeg har lest, så vet ikke om det faktisk stemmer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 17. mai 2022 #1882 Del Skrevet 17. mai 2022 MissO skrev (3 minutter siden): Man kan jo nesten begynne å lure på om frøken Bredehoft i det hele tatt er utdannet advokat… Nesten. Jeg leste et rykte fra en som visstnok har kjennskap til bransjen/er advokat om at det visstnok var vanskelig å finne noen som ville representere Heard - og at teamet hun har nå helst vil ut. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissO Skrevet 17. mai 2022 #1883 Del Skrevet 17. mai 2022 Tabris skrev (4 minutter siden): Etter hva jeg har forstått så har hun hovedsaklig hatt som jobb å intervjue og forberede vitner til rettsaker, dette er første gang hun faktisk er advokat i en rettsal. Men er bare noe jeg har lest, så vet ikke om det faktisk stemmer. Ville gitt mening det, men kanskje det hadde vært best om Rottenborn tok det? Eller kanskje ikke når jeg tenker meg om 😅 charactouy skrev (1 minutt siden): Nesten. Jeg leste et rykte fra en som visstnok har kjennskap til bransjen/er advokat om at det visstnok var vanskelig å finne noen som ville representere Heard - og at teamet hun har nå helst vil ut. Bredehoft har ikke virket særlig motivert, så kan være det er noe sannhet i det. Blir spennende med de neste vitnene nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badgald0pest2 Skrevet 17. mai 2022 #1884 Del Skrevet 17. mai 2022 MissO skrev (3 minutter siden): Ville gitt mening det, men kanskje det hadde vært best om Rottenborn tok det? Eller kanskje ikke når jeg tenker meg om 😅 Bredehoft har ikke virket særlig motivert, så kan være det er noe sannhet i det. Blir spennende med de neste vitnene nå. Om det stemmer at hun er Johnny D fan, er det sikkert vanskelig å være motivert 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 17. mai 2022 #1885 Del Skrevet 17. mai 2022 charactouy skrev (7 minutter siden): Nesten. Jeg leste et rykte fra en som visstnok har kjennskap til bransjen/er advokat om at det visstnok var vanskelig å finne noen som ville representere Heard - og at teamet hun har nå helst vil ut. Poster denne igjen. Tror tweeten ble slettet. Mistenker at det nok mye drama som foregår bak lukkede dører hos team Heard. 😜 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 17. mai 2022 #1886 Del Skrevet 17. mai 2022 Valyria83 skrev (Akkurat nå): Poster denne igjen. Tror tweeten ble slettet. Mistenker at det nok mye drama som foregår bak lukkede dører hos team Heard. 😜 De har i alle fall ikke en lett jobb. Er som å seile i motvind opp en foss denne saken her. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 17. mai 2022 #1887 Del Skrevet 17. mai 2022 Valyria83 skrev (3 minutter siden): Poster denne igjen. Tror tweeten ble slettet. Mistenker at det nok mye drama som foregår bak lukkede dører hos team Heard. 😜 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 17. mai 2022 #1888 Del Skrevet 17. mai 2022 Jentungen på 11 har fått med seg saken i grove trekk og lyttet til siste del av redirect sammen med meg nå. 'Men mamma, hvorfor vil hun gjøre noe sånt?' Hva skal man svare på sånt? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 17. mai 2022 #1889 Del Skrevet 17. mai 2022 Hatsumomo skrev (41 minutter siden): Helt vanvittig! Hva skjedde? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badgald0pest2 Skrevet 17. mai 2022 #1890 Del Skrevet 17. mai 2022 charactouy skrev (8 minutter siden): Jentungen på 11 har fått med seg saken i grove trekk og lyttet til siste del av redirect sammen med meg nå. 'Men mamma, hvorfor vil hun gjøre noe sånt?' Hva skal man svare på sånt? 😅 At noen folk er for syke/psyke for sitt eget beste eller noe i den duren? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 17. mai 2022 #1891 Del Skrevet 17. mai 2022 charactouy skrev (9 minutter siden): Jentungen på 11 har fått med seg saken i grove trekk og lyttet til siste del av redirect sammen med meg nå. 'Men mamma, hvorfor vil hun gjøre noe sånt?' Hva skal man svare på sånt? 😅 Kan vel prøve å si det så pent som mulig, at AH mangler oppdragelse og folkeskikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. mai 2022 #1892 Del Skrevet 17. mai 2022 (endret) Jeg vet folk tidligere har skrevet om de som analyserer kroppspråk på YouTube og jeg nevnte at det er flere psykologer som sier at det ikke er mulig å vite med sikkerhet om noen lyver eller ikke. Her (fra 16:05) forklarer Dr. Kirk Honda mer om akkurat dette for de som er interessert: Endret 17. mai 2022 av Tabris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 17. mai 2022 #1893 Del Skrevet 17. mai 2022 Badgald0pest2 skrev (3 minutter siden): At noen folk er for syke/psyke for sitt eget beste eller noe i den duren? 😅 Purple Basil skrev (2 minutter siden): Kan vel prøve å si det så pent som mulig, at AH mangler oppdragelse og folkeskikk. Jeg svarte at jeg forstår det ikke - jeg er ikke slem nok til å forstå det 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 17. mai 2022 #1894 Del Skrevet 17. mai 2022 Risikere nå å bli utestengt fra UK i tillegg til Australia. Blir spennende å se om dette stemmer. 👀 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 17. mai 2022 #1895 Del Skrevet 17. mai 2022 charactouy skrev (1 minutt siden): Jeg svarte at jeg forstår det ikke - jeg er ikke slem nok til å forstå det 😅 Ja, det er jo også en måte å si det på 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 17. mai 2022 #1896 Del Skrevet 17. mai 2022 Valyria83 skrev (6 minutter siden): Risikere nå å bli utestengt fra UK i tillegg til Australia. Blir spennende å se om dette stemmer. 👀 Jepp: https://www.dailymail.co.uk/news/article-10824453/amp/Amber-Heard-face-perjury-probe-star-admitted-NOT-giving-3-5m-divorce-charity.html 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 17. mai 2022 #1897 Del Skrevet 17. mai 2022 Purple Basil skrev (7 minutter siden): Ja, det er jo også en måte å si det på Det er vanskelig å forklare personlighetsforstyrrelser/psykisk sykdom til barn - men akk så nødvendig for å bli kvitt stigma rundt psykisk helse. Jeg tok det opp igjen med henne og forklarte at Heard sannsynligvis har en sykdom i tankene som gjør at hun oppriktig tror at det er greit å oppføre seg sånn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 17. mai 2022 #1898 Del Skrevet 17. mai 2022 Hatsumomo skrev (10 minutter siden): Jepp: https://www.dailymail.co.uk/news/article-10824453/amp/Amber-Heard-face-perjury-probe-star-admitted-NOT-giving-3-5m-divorce-charity.html Heard har virkelig alt å tape i denne saken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 17. mai 2022 #1899 Del Skrevet 17. mai 2022 Tabris skrev (1 time siden): Krysseksaminering av AH er ferdig og forsvarsadvokatene kan nå gjøre redirect (forsvare/kommentere kryssforhøret). Men Elaine (AHs advokat) klarer ikke formulere et spørsmål uten at det går under en Objection. Skjer igjen og igjen og igjen. Jeg henger litt etter og kom nettopp dit Elaine begynner å slite. Jeg synes NESTEN synd på henne. Sukk og stønn og stadige forsøk på å endre på måten spørsmålene stilles. Amber prøver fortvilet å svare i full fart før hun blir stoppet. Og så ender de altså med å måtte diskutere med dommeren gang på gang... Dette er jo nesten slitsomt å se/høre på. Det virker som om Elaine har mest lyst til å rope "fuck this!" og forlate rettssalen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 17. mai 2022 #1900 Del Skrevet 17. mai 2022 Caniggia skrev (6 timer siden): «Donate» kan bety både å gi, og å oppfylle, et løfte om økonomisk støtte. En dyktig og erfaren advokat burde derfor straks fokusert på realiteten istedenfor på hva ordet «donate» betyr. Det synes jo ikke å være særlig tvil om at Heard gjennom sine uttalelser skapte forventninger om at hun forlengst skulle ha betalt penger som hun ennå ikke har betalt. Men allikevel risikerer hun nå å bli siktet for falsk forklaring. https://www.dailymail.co.uk/news/article-10824453/amp/Amber-Heard-face-perjury-probe-star-admitted-NOT-giving-3-5m-divorce-charity.html Jeg må si jeg syns Camille var ganske så dyktig her. Hun klarer å så tvil om Ambers ærlighet/troverdighet, og det var vel akkurat det som var noe av meningen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg