Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

charactouy skrev (31 minutter siden):

Det advokaten ikke var på tynn is med, er at Heard hadde fått alle 7 millioner utbetalt 13 mnd før hun ble saksøkt av Depp, og dermed ikke kan skylde på å ha blitt saksøkt for at hun ikke har betalt det hun har lovet å gi.

Såvidt jeg har forstått, har Heard ikke betalt en krone til de to institusjonene hun har lovet 3.5 millioner dollar hver. Depp betalte litt av de 7 millionene til hver, før han oversendte resten av pengene til Heard innen sommeren 2018(?). Semantikken svekker Heards troverdighet. 

I går skyldte Heard på nåværende advokater for manglende dokumentasjon på skader, hun skyldte på tidligere advokat for at bilder ble lekket til People magazine og hun skyldte på Depp for å ikke ha holdt løftet om økonomisk donasjon. Ingen av beskyldningene øker hennes troverdighet, og sistnevnte ble motbevist. 

Jeg er selvsagt enig i realiteten - det er en no brainer - og det er nettopp fordi poenget her er mer enn godt nok at det virker uerfarent - og litt overspent - av advokaten å henge seg opp i språklige nyanser som det åpenbart kan være rom for delte meninger om. Det er å gi Heard et gratispoeng hun ikke hadde behøvd å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Flettfrid said:

Noen som har link til live på youtube i dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (3 minutter siden):

Tusen takk 😍

Fant ut det var mer stabil lyd der enn på TT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (44 minutter siden):

Hvorfor er advokaten på tynn is i forhold til det?

Hun(Camille) hadde jo til og med videobevis på at Amber sa at hun HADDE DONERT pengene. Det er jo ren løgn.

«Donate» kan bety både å gi, og å oppfylle, et løfte om økonomisk støtte. En dyktig og erfaren advokat burde derfor straks fokusert på realiteten istedenfor på hva ordet «donate» betyr. Det synes jo ikke å være særlig tvil om at Heard gjennom sine uttalelser skapte forventninger om at hun forlengst skulle ha betalt penger som hun ennå ikke har betalt.   

Endret av Caniggia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymous33 skrev (9 minutter siden):

Heard sliter. 

Mildt sagt og på alle måter. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler forsvaret til Depp er litt på tynnere is nå enn i går. En photoshoot to uker etter påstått abuse sier ikke så mye noen retning.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (Akkurat nå):

Jeg føler forsvaret til Depp er litt på tynnere is nå enn i går. En photoshoot to uker etter påstått abuse sier ikke så mye noen retning.

Tenkte det samme som deg, men sitter og venter på at de skal komme til noe mer håndfast. En grunn til at de viser masse bilder av henne uten skader.

Nå hoppet de plutselig til en annen tid? 

Jeg tror de skal bygge opp til å få troverdigheten til AH knust. 

Det er visst ikke svarene fra AH som er viktigst nå, men spørsmålene fra Camille. Juryen sitter og ser på advokaten og AH er mindre interessant å følge med på ettersom jeg forstod av noe Emily D. Baker sa tidligere i dag da det var "side bar your honor" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (9 minutter siden):

'Er det en lommekniv på sengen der?'

Oh snap!

Jeg så en TT der en ekspert uttalte seg om skaden på sengen og at det kun var kniv eller andre tilsvarende skarpe ting som kunne skape den skaden. Han viste i praksisk på ett stor trestykke hvordan skaden ble med kniv. Han poengterte også at det lå en lommekniv på sengen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et problem med å ha sett alle disse advokatseriene er at jeg blir så jævlig nysgjerrig på hva de prater om når dommeren kaller advokater fram! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (2 minutter siden):

Jeg så en TT der en ekspert uttalte seg om skaden på sengen og at det kun var kniv eller andre tilsvarende skarpe ting som kunne skape den skaden. Han viste i praksisk på ett stor trestykke hvordan skaden ble med kniv. Han poengterte også at det lå en lommekniv på sengen.

Jepp, jeg linket til en video på YouTube om det på side 75. Glad advokatene plukket opp gjenstanden på bildet som kunne være en kniv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (Akkurat nå):

Et problem med å ha sett alle disse advokatseriene er at jeg blir så jævlig nysgjerrig på hva de prater om når dommeren kaller advokater fram! 

Samme her. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (2 minutter siden):

Det er vi flere om 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun prøver hardt å overbevise juryen, hun klarer jo ikke la være å se på juryen PÅ HVERT ENESTE SVAR.

Det er som hun skal bruke blikket og måten å snakke på sin mot juryen for å være så overbevisende som hun klarer.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer virkelig dårlig å måtte bake til barnebursdag i morgen akkurat i kveld 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, den hånlige, nesten maniske latteren skremmer meg 😳 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...