Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Hatsumomo skrev (39 minutter siden):

Leser på det nå.

Etter den sinnsyke volden som beskrives her, skulle ikke Herad ha klart å være URØRT av seriøse blåmerker, kutt, alvorlige kvelemerker rundt halsen --altså hun skulle knapt ha kunnet stått på beina etter TRE dager med massiv vold...og allikevel, så er det ingen som har sett en dritt av merker på henne. OG etter 3 dagers mareritt så er hun livredd han skal forlate henne og hun ønsker å bli med til sykehuset for å se til at Depp er bra osv (JEVNFØR LYDKLIPPET MED JERRY JUDGE) . ALVORLIG TALT! DETTE SKAL MAN TRO PÅ !??!

Yeah right....😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, charactouy said:

Jeg henter i hovedsak informasjonen min direkte fra rettssaken, i tillegg til lydopptak som ikke kan bevisføres fordi tredjepart var tilstede.

Ut fra informasjonen som foreløpig foreligger, anser jeg det som sannsynlig at Heard har utøvet fysisk, psykisk og emosjonell vold mot Depp. Jeg anser det videre som sannsynlig at Heard ikke vitner sannferdig om episodene på Boston-flyet, i penthousen i desember -15 samt Australia-hendelsen.

Jeg finner det ikke verken bevist eller motbevist om Depp noen gang har slått Heard. 

At Depp har misbrukt en abnorm mengde substanser og har et urimelig grovt språk er hevet over enhver tvil.

Når det gjelder hvem som var offeret i dette voldelige forholdet og dermed utagerte verbalt og/eller fysisk mot sin overgriper, avventer jeg endelig konklusjon til jeg har hørt mer av Heards side av saken.

Jeg lure på hvorfor du vurderer Heard som mindre troverdig i denne saken når man kan vise til at Depp generelt brukte ekstremt nedsettende språk om kvinner, har flere veldokumenterte voldsepisoder både i fjern og nær fortid og selv innrømmer i tekstmeldinger at han var som et monster når han drakk og ruset seg? 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hatsumomo said:

Det du skrev her er er så lite overbevisende for det man har sett av bilder og når man har fulgt rettsaken online, at det holder rett og slett ikke. Jeg har øyne og ører, "bevisene" til AH står til stryk.

Hva tenker du om mannlige ofre for partnervold som heller ikke har beviser for volden de er blitt utsatt for? Snakker du om dem på en slik måte som du snakker om Heard?

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crema skrev (9 minutter siden):

Blåmerker, kutt og andre tegn på skade er blitt dokumentert gjennom bilder samt vitner. Men selvfølgelig, man velger selv hvorvidt man finner disse bildene og vitneuttalelsene troverdige. Bildene som ble lagt til som bevis i rettsaken i England ble vurdert som troverdige.

Jeg syns det er litt problematisk at man krever bilder som viser massive skader for å kunne tro på at noen sannsynligvis er offer for partnervold. Mange som er blitt utsatt for dette har ikke nødvendigvis masse bildebevis eller synlige skader. Faktisk kan heller ikke Depp vise til noe bildebevis på volden han angivelig ble utsatt for av Heard. 

Ingen krever bildebevis for massive skader for å tro på partnervold. I denne saken, derimot, hevder AH at hun har blitt dratt naken gjennom glasskår, fått nesebrudd, blitt penetrert vaginalt med en tykk glassflaske m.m. De voldshendelsene hun beskriver ville gitt massive skader. Det hadde ikke vært mulig å sminke over en brukket nese eller gå på høye hæler etter å ha fått føttene skåret opp av glass.

• Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crema skrev (1 minutt siden):

Jeg lure på hvorfor du vurderer Heard som mindre troverdig i denne saken når man kan vise til at Depp generelt brukte ekstremt nedsettende språk om kvinner, har flere veldokumenterte voldsepisoder både i fjern og nær fortid og selv innrømmer i tekstmeldinger at han var som et monster når han drakk og ruset seg? 

Jeg lurer på hvorfor du vurderer Heard som troverdig når hun kan hevde seg utsatt for grov vold den ene dagen for så å være på TV helt uten spor av det neste dag? 

Har Depp innrømmet at han var som et monster? I det jeg har sett, refererer han til avhengigheten som monsteret - en betegnelse han hevder å ha lært av Heard.

Jeg har sett at Depp har snakket svært nedsettende om Heard - kan du vise til hvor han har snakket nedsettende om andre kvinner? 

Jeg har ikke sett dokumentasjon på at Depp har utøvet vold - kan du peke meg i retning av dem?

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Det kan jeg ikke si enda, da er jeg på side 21 av 129. Men hittil så er det AH som legger ut, og Depp avviser og forklarer sin versjon til alle hennes påstander. Men bilder som viser de samme "skadene" som i denne rettsaken (som blir fremlagt visstnok), er ikke originalbilder og uten metadata også i denne saken.

Men er mye rart å lese her, så det er jo ikke verre at folk leser det selv.

Som for eksempel: Amber Heard som står å gauler inn i telefonen at JD skal slutte å slå henne, mens sikkerhetsvakten ser med egne øyne at JD ikke er i nærheten av AH, men langt unna på kjøkkenet.

Jeg har lest litt nå.

I dokumentet fra England er trappe-episoden da Heard var redd Depp skulle dytte søsteren ned trappen referert til å ha skjedd i mai -15, mens nedskallingen, draingen etter hår etc er referert til å ha skjedd i desember -15 - altså to separate episoder. Slik jeg forsto Heard i vitneboksen forrige uke, forklarte hun dette som én sammenhengede episode i desember -15. 

Misforsto jeg hennes vitnemål i retten forrige uke?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crema skrev (2 timer siden):

Blåmerker, kutt og andre tegn på skade er blitt dokumentert gjennom bilder samt vitner. Men selvfølgelig, man velger selv hvorvidt man finner disse bildene og vitneuttalelsene troverdige. Bildene som ble lagt til som bevis i rettsaken i England ble vurdert som troverdige.

Jeg syns det er litt problematisk at man krever bilder som viser massive skader for å kunne tro på at noen sannsynligvis er offer for partnervold. Mange som er blitt utsatt for dette har ikke nødvendigvis masse bildebevis eller synlige skader. Faktisk kan heller ikke Depp vise til noe bildebevis på volden han angivelig ble utsatt for av Heard. 

Kan du vise til hvor "blåmerker, kutt og andre tegn på skade er blitt dokumentert gjennom bilder samt vitner"?

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crema skrev (2 timer siden):

Hva tenker du om mannlige ofre for partnervold som heller ikke har beviser for volden de er blitt utsatt for? Snakker du om dem på en slik måte som du snakker om Heard?

Hva tenker du om at Depp har bevis for både fysisk og psykisk vold utøvet av Heard?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (1 time siden):

Jeg har lest litt nå.

I dokumentet fra England er trappe-episoden da Heard var redd Depp skulle dytte søsteren ned trappen referert til å ha skjedd i mai -15, mens nedskallingen, draingen etter hår etc er referert til å ha skjedd i desember -15 - altså to separate episoder. Slik jeg forsto Heard i vitneboksen forrige uke, forklarte hun dette som én sammenhengede episode i desember -15. 

Misforsto jeg hennes vitnemål i retten forrige uke?

Jeg forstod det også slik. Men hun forklarer jo ting så usammenhengende, det er en ordsalat uten like til tider så det er ikke så rart at det kom frem slik.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (5 minutter siden):

Jeg forstod det også slik. Men hun forklarer jo ting så usammenhengende, det er en ordsalat uten like til tider så det er ikke så rart at det kom frem slik.

Absolutt. Jeg håper ikke vi går glipp av viktig informasjon fordi hun surrer slik. Dersom Depp faktisk har utøvet vold mot Heard synes jeg det bør komme frem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt på siden, men likevel viktig:  https://www.hellomagazine.com/healthandbeauty/mother-and-baby/20220510139852/amber-heard-daughter-oonagh/

Amber Heard er juridisk forelder for en liten baby. (surrogati, dette er ikke lovlig i Norge)

Uansett hva som skjer i denne rettssaken, jeg håper så inderlig at hun tar vare på den lille babyen, og at de får et godt liv sammen. Jeg har hørt på det forferdelige Amber Heard har sagt til Johnny Depp gjennom lydklipp, hvordan hun har behandlet ham. jeg har lest og hørt gjennom lydklipp at hun har slått og kastet flasker, og jeg har, gjennom lydklippene merket meg den voldsomme aggresjonen og sinnet som bor i henne,. Jeg håper så inderlig at den lille babyen ikke får oppleve dette sinnet jeg har hørt på lydopptak, jeg håper at hun, hvis hun faktisk dikter opp voldshistoriene, får hjelp. Ikke bare for babyens, men også for hennes egens skyld. jeg er et medmenneske. Jeg ønsker egentlig alle i denne saken godt. :(

• Liker 5
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (23 timer siden):

Det er jeg 100 % enig med deg i! Det er nesten sånn at man ønsker å se den andre veien simpelthen fordi den er så skadelig for andre voldsoffer. 
Men det ville også vært feil fordi mye indikerer jo at J.D er offeret her.

J.D har ganske «grotesk» /svart humor, og artist kompisen hans påpeker at noe han likte med A.H var hennes sans for humor. J.D ser ut til å trekke på smilebåndet i forhold til mange av de bisarre hendelsene i saken, eksempelvis når han snakker om den menneskelige avføringen i senga hans. J.D «vanker» også i kretser med samme mørke humor og kanskje fascinasjon for det morbide (eksempelvis M.Manson) Jeg tror på A.H når hun snakker om å «være tøff» og at det å ikke vise frykt osv. er en del av hennes personlighet. Men det er her hun og J.D blir en så katastrofal kombinasjon; ingen av dem er særlig gode på grensesetting ser det ut til. Ingen av dem er gode på å «roe gemyttene» (selv om J.D prøver) De har enkelt sagt begge to veldig stor takhøyde for abnormal adferd. De slår meg som typen som kan le av det meste i ettertid og finner humor i det absurde. Problemet med dette er dermed at ingen av dem er særlig gode på grensesetting. 

At han ler av det mest bisarre i saken gjør ham ikke morbid, men oppegående intelligent. Avføring, penis, muffins, vitne som røyker og surrer rundt i bilen, adv.som protesterer på eget spm osv. osv. ER komisk, spør du meg. Førstnevnte en tragedie såklart, men også så hinsides lost.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner heller ikke hvorfor konklusjonen fra saken mot the Sun brukes som argument her nå på s. 80+ for at Depp er skyldig. Den saken ligger allerede som premiss for nåværende sak og for denne tråden.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ada111 skrev (1 time siden):

At han ler av det mest bisarre i saken gjør ham ikke morbid, men oppegående intelligent. Avføring, penis, muffins, vitne som røyker og surrer rundt i bilen, adv.som protesterer på eget spm osv. osv. ER komisk, spør du meg. Førstnevnte en tragedie såklart, men også så hinsides lost.

Jeg hadde også ledd om noen hadde hatt avføring i sengen min. Når jeg ikke vet om jeg skal le eller gråte, har jeg konkludert med at jeg føler meg bedre om jeg ler.

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (2 timer siden):

Jeg hadde også ledd om noen hadde hatt avføring i sengen min. Når jeg ikke vet om jeg skal le eller gråte, har jeg konkludert med at jeg føler meg bedre om jeg ler.

Ja, og det går faktisk an å både le og gråte.

Og når det gjelder han dørmannen, forresten, så er ikke hans opptreden egentlig det sinnsyke, men advokatens repeterende og idiotiske spm om sminken. Dørmannen er en hverdagshelt, som snakket fra hjertet og som egentlig ikke vil deale med disse (rikmanns)greiene. Alle har sine problemer, som han sa. Han var fed og starta til slutt bilen.

• Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vitnesbyrdet til Johnnys søster er så trist. Hun booket alltid et ekstra rom til ham på reisene så han kunne ha et rom å flykte til hvis det ble konflikt med Amber. Det hadde han hjemme, men ikke på reisene så det sørget hun for. Hun og Johnny gjemte seg på et slikt rom i oppveksten under krangler og konflikt, og nå kjente hun igjen det samme mønsteret fra den gangen. Hun booket aldri et slikt ekstra rom til Johnny på hans reiser i de 16 årene han levde med Vanessa. Hun fortalte og fra et møte; Dior ville bruke Johnny. Amber kom inn og reagerte med vemmelse, fordi Johnny kunne da umulig være attraktiv for Dior. 

Intet nytt dette jeg drar fram, dere har vel sett det. Dog så beskrivende til kjernen, synes jeg. 

• Liker 20
  • Hjerte 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny Depp tok seg en tur til Sussex under den ukeslange pausen i rettssaken:

https://www.google.com/amp/s/nypost.com/2022/05/12/johnny-johnny-depp-spotted-in-uk-art-shop-during-amber-heard-trial-recessdepp-spotted-in-uk-art-shop-during-amber-heard-trial-recess/amp/

Må si jeg er litt over gjennomsnittet klar for å sitte klistret til tv-skjermen imorgen🙈😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (49 minutter siden):

Johnny Depp tok seg en tur til Sussex under den ukeslange pausen i rettssaken:

https://www.google.com/amp/s/nypost.com/2022/05/12/johnny-johnny-depp-spotted-in-uk-art-shop-during-amber-heard-trial-recessdepp-spotted-in-uk-art-shop-during-amber-heard-trial-recess/amp/

Må si jeg er litt over gjennomsnittet klar for å sitte klistret til tv-skjermen imorgen🙈😅

Ja,jeg kan nesten ikke vente😊 Blir så spennende med krysseksaminasjonen🙊

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...