Flettfrid Skrevet 10. mai 2022 #1381 Del Skrevet 10. mai 2022 Denne kom jeg over 5 mai. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høstlyng Skrevet 10. mai 2022 #1382 Del Skrevet 10. mai 2022 Flettfrid skrev (2 minutter siden): Denne kom jeg over 5 mai. 😳😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 10. mai 2022 #1383 Del Skrevet 10. mai 2022 (endret) Flettfrid skrev (15 minutter siden): Denne kom jeg over 5 mai. Heard er pil råtten. Håper dette kommer frem i rettsaken likevell. Dette viser virkelig hvor stor notorisk løgner hun er. Normale mennesker gjør ikke slikt. Resten av historiene hennes er nok minst like fake som denne. Men at hun kan bruke andre sine voldshendelser som egen narrativ, er bare så kvalmende, hun burde låses inn på psykiatrisk. Denne kvinnen er virkelig syk, kommer jo bare frem mer og mer dritt om hvor råtten hun er for hver dag som går. Når man tror Heard ikke kan bli mer ondsinnet, så finner hun et nytt bunnivå. Nesten sluttet å bli sjokkert nå, dama er gal. Håper virkelig ikke det er flere igjen som støtter Heard i tråden. Nå burde vel snart alle de som har støtter Heard begynne å innse at dama er sjuk, og at de tok feil med å vise henne sympati. Makan, at det er mulig å bli så råtten. Selv om jeg ikke kjenner noen av de, så merker jeg sinnet i meg koker når jeg ser måten Heard skal «grine» og gjøre seg til offer. Rett og slett motbydelig. Sier bare en ting: Justice for Johnny! Endret 10. mai 2022 av Blueberrymuffin 15 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 10. mai 2022 #1384 Del Skrevet 10. mai 2022 Thanos skrev (På 20.4.2022 den 19.41): Depp har ingen sjanse i dette. Han er mann. Amber kan også høres på et av lydklippene hvor hun latterliggjør Depp. Han sier han vil gå til media og fortelle om hennes psykiske og fysiske missbruk. Hun hånler og sier "hvem tror du verden kommer til å tro på? Deg som mann eller meg som kvinne?" Hun kontrollerer narrative 100% og vet nøyaktig hvordan hun skal spille på dette som et offer. Saken er enkel. Begge har brukt vold. Men Depp er ingen voldelig mann. Når du lenge nok lever i partnervold som mann, brister gentleman innstillingen til slutt og man må forsvare seg. Blir man klappset, slått, klort og skjelt ut nok ganger, forsvarer man seg. Ingen hadde stillt spørsmålstegn om en kvinne hadde fortalt at hun måtte sloss og forsvart seg fysisk for å komme seg bort fra en voldelig mann. Dette er ikke komplisert. Legg sammen historiene fra alle som har hatt mye med dem å gjøre. Alle exene, regissører, kollegaer, venner, familie, bandkollegaer og fans av Depp forteller samme historie. Rolig, fattet, snill, gavmild, morsom, generøs, mild og på ingen måte voldelig eller oppfarende. Med henne er det den rake motsetning. Historie med vold, psykisk misshandling. Hun kaster flasker etter Depp som kutter av fingertuppen hans. Vanskelig å samarbeide med på filmsett. Oppfarende, hissig, kjeftete og kontrollerende. Bæsjer i sengen hans! (Wtf?!? Hvem gjør slikt?) Hun er en heks! Et narsisistisk, psykopat monster. Men dette vinner hun fordi hun er kvinne og fordi Hollywood er woke as fuck! Beklager å dra frem gammel post. Bare scrolla litt i tråden, og kom over denne og måtte bare kommentere How the turns have tabled tenke litt som deg i starten, men jeg tror faktisk Depp vinne denne. Uansett hvor mye kvinne hun er, eller hvor woke Hollywood er, tror jeg ikke Heard kan reddes. Tror hu maler seg mer og mer inn i et hjørne ❤️ 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høstlyng Skrevet 10. mai 2022 #1385 Del Skrevet 10. mai 2022 Blueberrymuffin skrev (9 minutter siden): Heard er pil råtten. Håper dette kommer frem i rettsaken likevell. Dette viser virkelig hvor stor notorisk løgner hun er. Normale mennesker gjør ikke slikt. Resten av historiene hennes er nok minst like fake som denne. Men at hun kan bruke andre sine voldshendelser som egen narrativ, er bare så kvalmende, hun burde låses inn på psykiatrisk. Denne kvinnen er virkelig syk, kommer jo bare frem mer og mer dritt om hvor råtten hun er for hver dag som går. Når man tror Heard ikke kan bli mer ondsinnet, så finner hun et nytt bunnivå. Nesten sluttet å bli sjokkert nå, dama er gal. Håper virkelig ikke det er flere igjen som støtter Heard i tråden. Nå burde vel snart alle de som har støtter Heard begynne å innse at dama er sjuk, og at de tok feil med å vise henne sympati. Makan, at det er mulig å bli så råtten. Selv om jeg ikke kjenner noen av de, så merker jeg sinnet i meg koker når jeg ser måten Heard skal «grine» og gjøre seg til offer. Rett og slett motbydelig. Sier bare en ting: Justice for Johnny! Det er skikkelig lett å se at hun bare "faker", når hun gråter også.. Blir skikkelig flau på hennes vegne😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 10. mai 2022 #1386 Del Skrevet 10. mai 2022 Høstlyng skrev (Akkurat nå): Det er skikkelig lett å se at hun bare "faker", når hun gråter også.. Blir skikkelig flau på hennes vegne😅 Enig, gråt med null tårer. Også smiler hun så fort kamera ikke er direkte på, wtf. Oppførselen hennes og grininga i vitneboksen minner meg litt om de småbarna i skolegården som ikke får vondt, men som skriker høyest for å få oppmerksomheten fra de voksne. Skuespillet til Heard er ca. på samme nivå 🙄 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 10. mai 2022 #1387 Del Skrevet 10. mai 2022 https://vm.tiktok.com/ZML7VBHst/?k=1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 10. mai 2022 #1388 Del Skrevet 10. mai 2022 (endret) https://www.theguardian.com/film/2020/jul/15/amber-heard-antagoniser-rows-with-johnny-depp-court-told https://www.google.co.uk/amp/s/amp.theguardian.com/film/2022/apr/14/johnny-depp-amber-heard-defamation-trial-mutual-abuse Endret 10. mai 2022 av Flettfrid La til link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 10. mai 2022 #1389 Del Skrevet 10. mai 2022 https://vm.tiktok.com/ZML7VCPSk/?k=1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 10. mai 2022 #1390 Del Skrevet 10. mai 2022 Husk at vi ikke har andre bevis enn Kate James' ord for at Heard har brukt hennes historie da, akkurat som vi ikke har andre bevis enn Heards ord for at Depp har misbrukt henne. Jeg sier ikke at Heard ikke har gjort det (hun er sannsynligvis kapabel til å gjøre noe så lavmål), men jeg nekter å være med på noe lynsjemobb over 'hearsay' all den tid vi har mer enn nok annet å ta henne på. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høstlyng Skrevet 10. mai 2022 #1391 Del Skrevet 10. mai 2022 Blueberrymuffin skrev (17 minutter siden): Enig, gråt med null tårer. Også smiler hun så fort kamera ikke er direkte på, wtf. Oppførselen hennes og grininga i vitneboksen minner meg litt om de småbarna i skolegården som ikke får vondt, men som skriker høyest for å få oppmerksomheten fra de voksne. Skuespillet til Heard er ca. på samme nivå 🙄 Ja, jeg orker nesten ikke å se på, når hun forteller😬 Det virker bare så fake alt sammen.. På Johnny kan man faktisk se at han blir rørt på ekte. Jeg får i hvert fall skikkelig ekkel magefølelse av Amber. Og jeg tror virkelig på at hun har behandlet han skikkelig dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 10. mai 2022 #1392 Del Skrevet 10. mai 2022 Blueberrymuffin skrev (41 minutter siden): Beklager å dra frem gammel post. Bare scrolla litt i tråden, og kom over denne og måtte bare kommentere How the turns have tabled tenke litt som deg i starten, men jeg tror faktisk Depp vinne denne. Uansett hvor mye kvinne hun er, eller hvor woke Hollywood er, tror jeg ikke Heard kan reddes. Tror hu maler seg mer og mer inn i et hjørne ❤️ Jeg er enig i at hun ligger tynt ann. Hun har søsteren som skal vitne for henne. Vi får se om hun er like lite troverdig som Amber. Jennifer Howell tryglet henne om å fortelle sannheten om Amber. Blir spennende å se kroppsspråket hennes. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 10. mai 2022 #1393 Del Skrevet 10. mai 2022 (endret) Valyria83 skrev (47 minutter siden): Jeg er enig i at hun ligger tynt ann. Hun har søsteren som skal vitne for henne. Vi får se om hun er like lite troverdig som Amber. Jennifer Howell tryglet henne om å fortelle sannheten om Amber. Blir spennende å se kroppsspråket hennes. Vet du om det er helt sikkert at søsteren faktisk får vitne? Her er en liste over objections JD hadde til AHs vitneliste. Der kommer det fram at under deposition tidligere i år ble hun spurt ut i 3,5 timer av AHs advokater, før de avbrøt og sa at søsteren i lengre tid ville være utilgjengelig for videre utspørring pga "medical reasons", samtidig som de sa at det som var igjen var tiden til utspørring, ville de selv ta seg av. Derfor mener JDs advokater at: "Ms. Henriquez (søsteren) should be excluded entirely due to Ms. Heard's counsel's deliberate and blatant efforts to obstruct her deposition. In the alternative, she should be required to sit for a further 3.5 hours of deposition by Mr. Depp's counsel, before being allowed to testify at trial." Jeg finner ikke noe om dette ble tatt til følge eller ikke. Endret 10. mai 2022 av Ambeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 10. mai 2022 #1394 Del Skrevet 10. mai 2022 Hvor mane vitner har Amber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 10. mai 2022 #1395 Del Skrevet 10. mai 2022 Ada111 skrev (2 minutter siden): Hvor mane vitner har Amber? Vet ikke om den er blitt kortet ned, og uansett kommer ikke alle til å vitne, men her er i alle fall vitnelisten hennes: https://www.fairfaxcounty.gov/circuit/sites/circuit/files/assets/documents/pdf/high-profile/depp v heard/cl-2019-2911-def-witness-list-3-15-2022.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 10. mai 2022 #1396 Del Skrevet 10. mai 2022 Ambeh skrev (4 minutter siden): Vet ikke om den er blitt kortet ned, og uansett kommer ikke alle til å vitne, men her er i alle fall vitnelisten hennes: https://www.fairfaxcounty.gov/circuit/sites/circuit/files/assets/documents/pdf/high-profile/depp v heard/cl-2019-2911-def-witness-list-3-15-2022.pdf Hun har Debbie Depp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 10. mai 2022 #1397 Del Skrevet 10. mai 2022 Ada111 skrev (1 minutt siden): Hun har Debbie Depp? Ja, jeg lurer på hvorfor de har søsteren hans på vitnelista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 10. mai 2022 #1398 Del Skrevet 10. mai 2022 Er ikke det listen av vitner som gjelder begge to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 10. mai 2022 #1399 Del Skrevet 10. mai 2022 Ambeh skrev (4 minutter siden): Ja, jeg lurer på hvorfor de har søsteren hans på vitnelista. Det er ikke uavnlig å ha med familie på vitnelisten. De vitner jo ofte om karakter på personene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 10. mai 2022 #1400 Del Skrevet 10. mai 2022 Ambeh skrev (16 minutter siden): Vet du om det er helt sikkert at søsteren faktisk får vitne? Her er en liste over objections JD hadde til AHs vitneliste. Der kommer det fram at under deposition tidligere i år ble hun spurt ut i 3,5 timer av AHs advokater, før de avbrøt og sa at søsteren i lengre tid ville være utilgjengelig for videre utspørring pga "medical reasons", samtidig som de sa at det som var igjen var tiden til utspørring, ville de selv ta seg av. Derfor mener JDs advokater at: "Ms. Henriquez (søsteren) should be excluded entirely due to Ms. Heard's counsel's deliberate and blatant efforts to obstruct her deposition. In the alternative, she should be required to sit for a further 3.5 hours of deposition by Mr. Depp's counsel, before being allowed to testify at trial." Jeg finner ikke noe om dette ble tatt til følge eller ikke. Jeg mener at hun var oppført som in person vitne. Er store spørsmål tegn rundt henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg