Gjest Ambeh Skrevet 6. mai 2022 #1141 Del Skrevet 6. mai 2022 lillevill skrev (1 minutt siden): Det er vel en pause nå frem til den 16, og så er det en uke til før de kommer frem til noe? De starter opp igjen 16. mai og skal fortsette frem til 30. mai, tror jeg det var. Så det er mye igjen. I tillegg skal rettsdagene være en time lenger når de starter opp igjen. Så tipper vi får vite utfallet i starten av juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 6. mai 2022 #1142 Del Skrevet 6. mai 2022 Ardwinna skrev (7 minutter siden): Både hun og Johnny skal visstnok være edru i rettssalen (med unntak av evt medisiner), så jeg tenkte mer på oppførselen det fortelles om i vitnemålene. Hvilken fortelling om oppførsel? Det er 2 vidt forskjellige narrativ som skisseres. Jeg referte til oppførselen i rettsalene. Altså at en av dem drar den andre gjennom åresvis med rettslig konflikt basert på løgn. Ardwinna skrev (9 minutter siden): eg er ingen ekspert på psykiske diagnoser, men det ble vel nevnt av Dr Curry at Amber lider av histrionisk personlighetsforstyrrelse, noe som jeg godt kan se for meg kan slå ut i form av både dramatiske historier og direkte løgn. Histrionisk og borderline personlighetsforstyrrelse. Blir et diskusjonstema i seg selv hvorvidt personlighetsforstyrrelser er psykisk sykdom. Det er ikke nødvendigvis psykisk sykdom å ha en ræva personlighet.(det sagt så er det oppførselen hennes, i og etter forholdet, godt forbi normalen for folk med slike pf.) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 6. mai 2022 #1143 Del Skrevet 6. mai 2022 De skal vel ha sluttprosedyrer 26. eller 27. mai, før juryen skal krangle seg enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. mai 2022 #1144 Del Skrevet 6. mai 2022 Hank Amarillo skrev (6 minutter siden): Hvilken fortelling om oppførsel? Det er 2 vidt forskjellige narrativ som skisseres. Jeg referte til oppførselen i rettsalene. Altså at en av dem drar den andre gjennom åresvis med rettslig konflikt basert på løgn. Histrionisk og borderline personlighetsforstyrrelse. Blir et diskusjonstema i seg selv hvorvidt personlighetsforstyrrelser er psykisk sykdom. Det er ikke nødvendigvis psykisk sykdom å ha en ræva personlighet.(det sagt så er det oppførselen hennes, i og etter forholdet, godt forbi normalen for folk med slike pf.) Fortellingene fra begge sider, både fra Johnny og Amber selv om hverandre, pluss beskrivelser fra vitner. Som sagt, jeg er ingen ekspert på psykisk sykdom, og du har nok rett i at personlighetsforstyrrelse ikke er ansett som en sykdom. Ser ut som at det er uenighet om hvor man kan plassere personlighetsforstyrrelser; i kategorien dårlige personlighetstrekk eller i kategorien psykisk sykdom. Så langt strides vel de lærde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louise88 Skrevet 6. mai 2022 #1145 Del Skrevet 6. mai 2022 (endret) . Endret 6. mai 2022 av Louise88 F Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 6. mai 2022 #1146 Del Skrevet 6. mai 2022 Nøytrale vitner fra 2017 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 6. mai 2022 #1147 Del Skrevet 6. mai 2022 Hank Amarillo skrev (22 minutter siden): Histrionisk og borderline personlighetsforstyrrelse. Blir et diskusjonstema i seg selv hvorvidt personlighetsforstyrrelser er psykisk sykdom. Det er ikke nødvendigvis psykisk sykdom å ha en ræva personlighet.(det sagt så er det oppførselen hennes, i og etter forholdet, godt forbi normalen for folk med slike pf.) En personlighetsforstyrrelse er ikke å ha en ræva personlighet. Det er heller ikke psykisk sykdom. Sykdom er noe man kan bli frisk av, og en personlighetsforstyrrelse er i de aller fleste tilfeller noe man vil ha livet ut. En personlighetsforstyrrelse innebærer at noe på ett eller annet tidspunkt har forstyrret den normale emosjonelle utviklingen, og man får en person som har emosjonelle og sosiale impulser som faller utenfor normalområdet. Histerionisk-, borderline- og antisosial personlighetsforstyrrelse (tidligere sosiopati/psykopati), er diagnoser som ofte fører til at mennesker rundt vedkommende blir skadelidende. Tvangspreget personlighetsforstyrrelse, som jeg selv har, går oftest kun ut over den som har personlighetsforstyrrelsen. Den fører til redusert arbeidsevne og livskvalitet. Å ha en personlighetsforstyrrelse, kan sammenlignes med å ha et kortere bein eller mangle en arm - det går fint an å leve med, men det krever en del tilpasning for å kunne delta i livet på lik linje med andre. 9 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. mai 2022 #1148 Del Skrevet 6. mai 2022 Dette er interessant. Hvorfor er ikke dette en del av rettssaken? Kommer det kanskje senere? Dette er visstnok et opptak som Amber har tatt fra den famøse turen til Australia, der man hører Dr. Kipper, sykepleier Debbie Lloyd, husverten, bodyguarden, Johnny og Amber. Hvis dette stemmer, har Amber mistet stort sett all troverdighet i mine øyne. Selve opptaket starter ca 3:50 ut i videoen. 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 6. mai 2022 #1149 Del Skrevet 6. mai 2022 Hun prøvde vel å ri « me too» bølgen, for å få litt blest, oppmerksomhet, sympati etc. Burde komme en «He too» med JD og Will Smith i spissen… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 6. mai 2022 #1150 Del Skrevet 6. mai 2022 Ardwinna skrev (2 minutter siden): Dette er interessant. Hvorfor er ikke dette en del av rettssaken? Kommer det kanskje senere? Dette er visstnok et opptak som Amber har tatt fra den famøse turen til Australia, der man hører Dr. Kipper, sykepleier Debbie Lloyd, husverten, bodyguarden, Johnny og Amber. Hvis dette stemmer, har Amber mistet stort sett all troverdighet i mine øyne. Selve opptaket starter ca 3:50 ut i videoen. Den har jeg sett flere ganger. Det lurer jeg også på. Du hører Jerry jugde livvakten som har blitt nevnt i retten. Lyden er litt dårlig så det er mulig at den ikke blir godkjent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 6. mai 2022 #1151 Del Skrevet 6. mai 2022 Ardwinna skrev (4 minutter siden): Dette er interessant. Hvorfor er ikke dette en del av rettssaken? Kommer det kanskje senere? Dette er visstnok et opptak som Amber har tatt fra den famøse turen til Australia, der man hører Dr. Kipper, sykepleier Debbie Lloyd, husverten, bodyguarden, Johnny og Amber. Hvis dette stemmer, har Amber mistet stort sett all troverdighet i mine øyne. Fort gjort at det presenteres under krysseksaminasjon av Frk Heard. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 6. mai 2022 #1152 Del Skrevet 6. mai 2022 Veldig interessant med det lange lydklippet, @Ardwinna. Det har jeg aldri hørt før. Håper de får lov til å bruke det i retten, men Jerry Judge er jo død, så han kan ikke vitne eller kryssforhøres, og da lurer jeg på om opptav av ham ikke tillates avspilt fordi det per definisjon er hearsay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vajolet2 Skrevet 6. mai 2022 #1153 Del Skrevet 6. mai 2022 Depp_Is_Innocent skrev (På 9.4.2022 den 16.06): Her er et lydklipp, hvor Heard innrømmer å ha brukt vold mot Depp. Hun høres så overgriper ut. "I wasn't punching you, I was hitting you." "Grow up, you're such a baby" osv. Er det ikke akkurat slik overgripere snakker, ved å rasjonalisere volden? "Det var egentlig ikke så ille, så hardt" osv. "Du gjorde slik at jeg ble sint, ikke gjør slik og sånn, så eksploderer jeg ikke"....På finurlig vis så får offeret skylden fordi han/hun har gjort noe som rettferdiggjorde oppførselen, og så "overreagerer" han/hun når det blir påpekt. Grøss. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 6. mai 2022 #1154 Del Skrevet 6. mai 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. mai 2022 #1155 Del Skrevet 6. mai 2022 Ambeh skrev (18 minutter siden): Veldig interessant med det lange lydklippet, @Ardwinna. Det har jeg aldri hørt før. Håper de får lov til å bruke det i retten, men Jerry Judge er jo død, så han kan ikke vitne eller kryssforhøres, og da lurer jeg på om opptav av ham ikke tillates avspilt fordi det per definisjon er hearsay? Det kan godt hende. Blir spennende å se og høre hva Johnnys advokater har i ermet når de skal utspørre Amber. Synd vi må vente til 16. mai da. 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utakulanini Skrevet 6. mai 2022 #1156 Del Skrevet 6. mai 2022 On 5/5/2022 at 5:35 PM, Henikka said: Jeg driver og å googler etter bilder som er tatt dagen etter at hun sier at hun er blitt slått. Igår vitnet hun om episoden på flyet til Russland(den med flyvertinnen). Her er link til artikkel og bilder fra dagen derpå: https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2350574/amp/Amber-Heard-flies-Moscow-join-boyfriend-Johnny-Depp-The-Lone-Ranger-promo-tour.html Jeg ser ingen merker i ansiktet, selvom hun vitnet at han slo henne flere ganger. Legg også merke til ringene hans på høyre hånd på bildene i denne linken - JD er høyrehendt og AH sier at ringene hans er på stort sett alltid, og bytter ut av og til eller legger til flere. Ringene hans er i tillegg store og bulkete; de ville gitt enormt med merker uansett om det var "spake" slag. For øvrig har jeg nå sett bilder av henne dagen etter 3 av de påståtte voldshendelsene, og det finnes ikke spor av verken blåmerker eller hevelser. Sykepleiere, leger og profesjonelle sminkører har alle gjort det klart at det er svært usannsynlig å klare å skjule slike spor fra blitzfotografier på røde løpere, for ikke å nevne alle som har vitnet om at de snakket med henne på nært hold uten å se et eneste tegn av merker eller annet. JD sine venner, hennes egne venninner, og ansatte av JD og AH sin tidligere assistent samt hennes sykepleier har alle sammen vitnet om manglende tegn på skader de dagene hun påstår å ha blitt banket opp. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 6. mai 2022 #1157 Del Skrevet 6. mai 2022 Måne Rampelyset skrev (2 minutter siden): Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Ber dere vennlig om å rydde opp etter andre regler som: Ensidig meningspåvirkning eller propaganda, Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold, Spekulasjoner eller ryktespredning, 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 6. mai 2022 #1158 Del Skrevet 6. mai 2022 Ardwinna skrev (Akkurat nå): Det kan godt hende. Blir spennende å se og høre hva Johnnys advokater har i ermet når de skal utspørre Amber. Synd vi må vente til 16. mai da. 😅 Ja, det blir veldig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 6. mai 2022 #1159 Del Skrevet 6. mai 2022 Ardwinna skrev (1 time siden): Dette er interessant. Hvorfor er ikke dette en del av rettssaken? Kommer det kanskje senere? Dette er visstnok et opptak som Amber har tatt fra den famøse turen til Australia, der man hører Dr. Kipper, sykepleier Debbie Lloyd, husverten, bodyguarden, Johnny og Amber. Hvis dette stemmer, har Amber mistet stort sett all troverdighet i mine øyne. Selve opptaket starter ca 3:50 ut i videoen. Jeg kom over og fortærte innholdet på den youtube kanalen for 2-3 år tilbake når rettsaken i England mot tabloidene foregikk. Utrolig detaljert og overbevisende research. Før jeg oppdaget den hadde jeg antatt Depp var en konebanker en god stund (det er jo ikke akkurat vanskelig å tro på at en rik, rusmibrukende skuespiller slår dama si). Videoene tegner et lite flatterende bilde av Heard som har dratt med seg både venner og andre for å bistå i å fabrikere voldshendelser og laget falske bevis. Dsv... 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 6. mai 2022 #1160 Del Skrevet 6. mai 2022 utakulanini skrev (11 minutter siden): Legg også merke til ringene hans på høyre hånd på bildene i denne linken - JD er høyrehendt og AH sier at ringene hans er på stort sett alltid, og bytter ut av og til eller legger til flere. Ringene hans er i tillegg store og bulkete; de ville gitt enormt med merker uansett om det var "spake" slag. For øvrig har jeg nå sett bilder av henne dagen etter 3 av de påståtte voldshendelsene, og det finnes ikke spor av verken blåmerker eller hevelser. Sykepleiere, leger og profesjonelle sminkører har alle gjort det klart at det er svært usannsynlig å klare å skjule slike spor fra blitzfotografier på røde løpere, for ikke å nevne alle som har vitnet om at de snakket med henne på nært hold uten å se et eneste tegn av merker eller annet. JD sine venner, hennes egne venninner, og ansatte av JD og AH sin tidligere assistent samt hennes sykepleier har alle sammen vitnet om manglende tegn på skader de dagene hun påstår å ha blitt banket opp. Du belyser veldig viktige poeng her 🙏 Nok et(jeg mener flere), bevis på at hun lyver. Kan nesten ikke vente til JD sitt forsvar setter igang. Synd vi har 17. Mai midt oppi kryssforhøret... 🙈😅 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg