Gjest Ambeh Skrevet 5. mai 2022 #1001 Del Skrevet 5. mai 2022 Tvillingsjel skrev (8 minutter siden): Hun trenger ikke nødvendigvis å få alvorlige senskader? Nei, sikkert ikke, jeg har ingen mening om det. Det at hun fikk begge fotsålene skåret opp uten å etterlate blodige fotspor eller hadde noen som helst problemer med å gå dagen etter, derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Depp_Is_Innocent Skrevet 6. mai 2022 Forfatter #1002 Del Skrevet 6. mai 2022 (endret) Hennes vitnesbyrd var i hvert fall dramatisk. Men hun gjør en stor tabbe ved å overkompensere og overdramatisere i håp om at juryen føler for henne. Ved å stadig dikte opp nye ting (ja, det kom frem flere helt nye opplysninger de to siste dagene), vil hun miste enda mer troverdighet når disse historiene vil gjennomgås på kryssforhøret. Hvis JD's advokater klarer å bevise at hun lyver om noe, vil juryen stille seg spørsmålet om hun egentlig snakker sant om noe som helst. Vi vet allerede at mange av narrativene hun kommer med, er i strid med hva flere tidligere vitner sagt. Og i strid med bevis i saken. Hun kaller alle som har vitnet tidligere for løgnere. Malcolm Connelly, Travis McGivern, Sean Betts, sykepleieren, tidligere PA, Starling, Romero, penthouse-portvakten, Ben King, butleren. De sa alle at hun ikke hadde noen skader. Nå beskrev hun juling som ville ha ødelagt hele ansiktet hennes. Hun gjør seg selv en vanvittig bjørnetjeneste ved å fremstille JD som et monster og seg selv som en helgen. Husk at hvis juryen ser på begge to som forferdelige mennesker som mishandlet hverandre, så taper JD sin sak - siden han da ikke har bevist at det var "defamation" i WP-artikkelen. Jo mer dramatisk historiene hennes er, jo mindre troverdig er de. Og siden saken i stor grad er ord mot ord, så er troverdighet alt. Hun hadde bare måttet overbevise ett av jurymedlemmene om at JD hadde slått henne én gang, eller overbevist dem om at verbal mishandling også er mishandling, men istedenfor bygger hun opp et narrativ om at JD er en psykopatisk voldsmann som banker henne opp regelmessig, voldtar henne med glassflasker, drar henne rundt etter håret, dytter henne så hun slår hodet mot en murvegger, utfører "hulromssøk" på henne, brekker nesen hennes, drar henne over knust glass, etc.. Hvis noen husker dr. Curry sitt vitnemål, så er Ambers egen virkelighetsforståelse, måte å snakke på, måte å te seg på, måte å fremstille seg selv på og måte å fremstille andre rundt seg på, helt i tråd med diagnosene hun satte på henne. Endret 6. mai 2022 av Depp_Is_Innocent 30 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Depp_Is_Innocent Skrevet 6. mai 2022 Forfatter #1003 Del Skrevet 6. mai 2022 Selv om jeg ikke liker Amber Heard eller dramaet hun har forårsaket, trenger hun definitivt profesjonell hjelp for sin mentale helse. 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. mai 2022 #1004 Del Skrevet 6. mai 2022 Den historien om voldtekt med flaske er jo helt vill... Hun beskriver først at hun ligger på rygg med Johnny oppå seg, og blir penetrert med en flaske (som hun forøvrig ikke kjenner om den er hel eller knust). Hun beskriver at hun føler tyngde/slag mot skambeinet. Rett etter dette vitnemålet får hun se et bilde av to flasker, og blir helt satt ut (og mister helt fokus på spørsmålet som ble stilt av advokaten) fordi den ene flasken er firkantet. Da husker hun plutselig at følelsen av press/slag over skambeinet føltes som en flat gjenstand, og føler seg sikker på at dette var flasken hun ble voldtatt med. Det er litt rart at hun oppførte seg som om dette var første gang hun så bildet, og plutselig fikk en spontan, traumatisk åpenbaring om den firkanta flaska, når hun i ca samme setning sier at hun så dette bildet for første gang igår. Både dette og de andre voldsanklagene er ganske heftige beskyldninger, så det er rimelig drøyt om hun lyver om dette. Da er hun i såfall veldig syk. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 6. mai 2022 #1005 Del Skrevet 6. mai 2022 Amber heard trenger profesjonell hjelp. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 6. mai 2022 #1006 Del Skrevet 6. mai 2022 (endret) Tvillingsjel skrev (5 timer siden): Hun trenger ikke nødvendigvis å få alvorlige senskader? Venninnen min fikk ingen skader etter å ha fått en veske i rasende fart mot hodet hver eneste runde i karusellen. Det var flere slag mot hodet enn vi kunne telle. Ingen senskader, heldigvis. Skjerp deg… Knyttneveslag i bakhodet kan være fatalt og er noe helt annet (mye kraftigere) enn en veske. Ikke sammenlignbart. Endret 6. mai 2022 av Lunaris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 6. mai 2022 #1007 Del Skrevet 6. mai 2022 Les kommentarene. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. mai 2022 #1008 Del Skrevet 6. mai 2022 Ambeh skrev (9 timer siden): Nei, sikkert ikke, jeg har ingen mening om det. Det at hun fikk begge fotsålene skåret opp uten å etterlate blodige fotspor eller hadde noen som helst problemer med å gå dagen etter, derimot. Eh, ja, det er umulig. Lunaris skrev (3 timer siden): Skjerp deg… Knyttneveslag i bakhodet kan være fatalt og er noe helt annet (mye kraftigere) enn en veske. Ikke sammenlignbart. Skjerp meg? Jeg stiller bare spørsmål da jeg er uvitende. En veske er ikke bare en veske når den treffer hodet gjentatte ganger i voldsom fart. Vi vet jo at løse gjenstander, i en kollisjon f.eks veier mye mer i fart. Om det ikke er sammenlignbart så er det greit det, men jeg bare spurte da jeg ikke vet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 6. mai 2022 #1009 Del Skrevet 6. mai 2022 Tvillingsjel skrev (13 minutter siden): Eh, ja, det er umulig. Skjerp meg? Jeg stiller bare spørsmål da jeg er uvitende. En veske er ikke bare en veske når den treffer hodet gjentatte ganger i voldsom fart. Vi vet jo at løse gjenstander, i en kollisjon f.eks veier mye mer i fart. Om det ikke er sammenlignbart så er det greit det, men jeg bare spurte da jeg ikke vet. Både vesker og knyttnever kan gjøre ulike grader av skade, avhengig av vekt og hastighet. En veske inneholdende en bowlingkule vil gjøre større skade enn en knyttneve i 'fistbump-hastighet'. Uansett, slik Heard beskrev scenarioet i penthousen antydet hun langt på vei at Depp brukte en kraft som indikerer relativt alvorlige skader som burde minimum gitt svært synlige merker, høyst sannsynlig gitt behov for legebehandling og potensielt vært dødelig. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 6. mai 2022 #1010 Del Skrevet 6. mai 2022 Det er så drøyt å lese hvordan Amber blir latterliggjort og kalt løgner når det er så åpenbart at populære Depp har vært voldelig og kontrollerende. Denne saken minner meg om Gabby Petito saken. Hun blei også kalt mentalt ustabil, familien støttet han og hun ble sett på som den gale fordi hun var emosjonell og gråt osv. dere burde skjerpe dere dere kan ingenting om dette dere blir lurt og manipulert av framstillinger på nett og medier. De prøver å framstille Amber som gal og de lykkes tydeligvis. 8 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 6. mai 2022 #1011 Del Skrevet 6. mai 2022 miss~Audrey skrev (3 minutter siden): når det er så åpenbart at populære Depp har vært voldelig og kontrollerende. hvorfor er det åpenbart? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 6. mai 2022 #1012 Del Skrevet 6. mai 2022 miss~Audrey skrev (6 minutter siden): Det er så drøyt å lese hvordan Amber blir latterliggjort og kalt løgner når det er så åpenbart at populære Depp har vært voldelig og kontrollerende. Denne saken minner meg om Gabby Petito saken. Hun blei også kalt mentalt ustabil, familien støttet han og hun ble sett på som den gale fordi hun var emosjonell og gråt osv. dere burde skjerpe dere dere kan ingenting om dette dere blir lurt og manipulert av framstillinger på nett og medier. De prøver å framstille Amber som gal og de lykkes tydeligvis. Å sammenligne de to sakene går da ikke an... Gabby hevdet seg aldri banket opp, sa at hun var blitt knekt nesen på, fått kutt på føttene osv uten en eneste synlig skade. En knekt nese syns. Oppkuttede føtter kan ikke gås på osv. 16 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sacramone Skrevet 6. mai 2022 #1013 Del Skrevet 6. mai 2022 Jeg har aldri sett noen grine SÅ mye uten en eneste tåre. Hun tørker nesa mer enn øynene.. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 6. mai 2022 #1014 Del Skrevet 6. mai 2022 miss~Audrey skrev (9 minutter siden): Det er så drøyt å lese hvordan Amber blir latterliggjort og kalt løgner når det er så åpenbart at populære Depp har vært voldelig og kontrollerende. Denne saken minner meg om Gabby Petito saken. Hun blei også kalt mentalt ustabil, familien støttet han og hun ble sett på som den gale fordi hun var emosjonell og gråt osv. dere burde skjerpe dere dere kan ingenting om dette dere blir lurt og manipulert av framstillinger på nett og medier. De prøver å framstille Amber som gal og de lykkes tydeligvis. Hun er jo psykisk syk, det er ikke å komme forbi. For min del er jeg ingen Depp fan, jeg er mest interessert i at fakta skal komme på bordet. Når det kommer til fakta og sannhete virker Deep og vitnene som har fortalt om henne mye mer troverdig enn henne. Hun er tatt i mange løgner alt nå og flere blir det helt sikkert. Det finnes så mye bevis som beviser at AH lyver om mange ting, derfor blir det også veldig vanskelig for de fleste å tro på henne. At hun sitter med vonde opplevelser fra forholdet er det absolutt ingen tvil om, de har levd i ett dysfunksjonellt forhold der begge har vært utsatt for vold og begge har utført voldshandliger. Spørsmålet er hvor ille det var, hvor mye/ofte og hvem som sto for det meste triget frem det meste. Til nå i bevisene så tyder det veldig på at AH sto bak myr av det som skjedde. Og hovedgrunnen for rettsaken er å avgjøre om AH sine beskyldninger har ført til tap av rykte for Depp og tap av inntekt. Noe det helt klart har. 12 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 6. mai 2022 #1015 Del Skrevet 6. mai 2022 Flettfrid skrev (1 minutt siden): Hun er jo psykisk syk, det er ikke å komme forbi. For min del er jeg ingen Depp fan, jeg er mest interessert i at fakta skal komme på bordet. Når det kommer til fakta og sannhete virker Deep og vitnene som har fortalt om henne mye mer troverdig enn henne. Hun er tatt i mange løgner alt nå og flere blir det helt sikkert. Det finnes så mye bevis som beviser at AH lyver om mange ting, derfor blir det også veldig vanskelig for de fleste å tro på henne. At hun sitter med vonde opplevelser fra forholdet er det absolutt ingen tvil om, de har levd i ett dysfunksjonellt forhold der begge har vært utsatt for vold og begge har utført voldshandliger. Spørsmålet er hvor ille det var, hvor mye/ofte og hvem som sto for det meste triget frem det meste. Til nå i bevisene så tyder det veldig på at AH sto bak myr av det som skjedde. Og hovedgrunnen for rettsaken er å avgjøre om AH sine beskyldninger har ført til tap av rykte for Depp og tap av inntekt. Noe det helt klart har. Hun har vært gjennom traume så ja hun sliter sikkert. «Trigge frem»? Det høres ut som du ansvarliggjør offeret for volden. Den psykiske volden og materielle volden er også vold, og det er typisk at ofre skjuler volden. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vallahornet Skrevet 6. mai 2022 #1016 Del Skrevet 6. mai 2022 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=aca0KWoHtqQ Her er en time (!) med lydklipp fra diskusjonene deres. De ble anbefalt å ta opp diskusjonene av en terapeut, da Amber alltid nektet for å ha sagt forskjellige ting i etterkant. Legg merke til hvordan hun dominerer i samtalene, og angriper. Det er hele tiden hun som er aggressiv. Hun klager flere ganger på at han trekker seg unna kampene, og at hun må gå rundt i huset og "finne ham" og fortsette diskusjonen. Da han satt inne på badet, sparket hun inn døren så han fikk den i hodet. Jeg finner det veldig rart at et påstått offer, i den grad hun har fremstilt seg, dominerer slik når de diskuterer. Det rimer rett og slett ikke. Et virkelig offer ville vel vært psykisk knekt og nedbrutt etter årevis med mishandling, og det ville vel vist seg også i samtaler med overgriperen? I tillegg har forsiktige folk i utgangspunktet litt lettere for å bli utnyttet, men ingenting av dette er det noe tegn av i diskusjonene. Det er hun som nesten overkjører ham hver gang vi hører de diskuterer. Og ikke minst, han stikker og hun følger etter? Et virkelig voldsoffer følger vel ikke etter overgriperen rundt om i huset og skal fortsette diskusjonen? Det er jo helt absurd. Disse bitene passer mye bedre hvis vi tenker oss at hun dominerer og mishandler ham. Han har kanskje i få tilfeller gått over streken, kraftig provosert, det kan jeg ikke utelukke, men jeg tror ikke hun har blitt systematisk mishandlet. (engelsk generert teksting på innstillinger i videoen) Endret 6. mai 2022 av Vallahornet 36 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 6. mai 2022 #1017 Del Skrevet 6. mai 2022 Rihanna vs Ambers sine skader. 31 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 6. mai 2022 #1018 Del Skrevet 6. mai 2022 Vallahornet skrev (7 minutter siden): https://www.youtube.com/watch?v=aca0KWoHtqQ Her er en time (!) med lydklipp fra diskusjonene deres. De ble anbefalt å ta opp diskusjonene av en terapeut, da Amber alltid nektet for å ha sagt forskjellige ting i etterkant. Legg merke til hvordan hun dominerer i samtalene, og angriper. Det er hele tiden hun som er aggressiv. Hun klager flere ganger på at han trekker seg unna kampene, og at hun må gå rundt i huset og "finne ham" og fortsette diskusjonen. Da han satt inne på badet, sparket hun inn døren så han fikk den i hodet. Jeg finner det veldig rart at et påstått offer, i den grad hun har fremstilt seg, dominerer slik når de diskuterer. Det rimer rett og slett ikke. Et virkelig offer ville vel vært psykisk knekt og nedbrutt etter årevis med mishandling, og det ville vel vist seg også i samtaler med overgriperen? I tillegg har forsiktige folk i utgangspunktet litt lettere for å bli utnyttet, men ingenting av dette er det noe tegn av i diskusjonene. Det er hun som nesten overkjører ham hver gang vi hører de diskuterer. Og ikke minst, han stikker og hun følger etter? Et virkelig voldsoffer følger vel ikke etter overgriperen rundt om i huset og skal fortsette diskusjonen? Det er jo helt absurd. Disse bitene passer mye bedre hvis vi tenker oss at hun dominerer og mishandler ham. Han har kanskje i få tilfeller gått over streken, kraftig provosert, det kan jeg ikke utelukke, men jeg tror ikke hun har blitt systematisk mishandlet. (engelsk generert teksting på innstillinger i videoen) Det er jo åpenbart at han er den som tar lydopptaket og er rolig slik han er i alle lydklipp som han selv tar opp. Han har drevet og tatt opp når hun er opprørt, og dermed framstiller henne som den aggressive mens han sier lite på opptakene sine. YouTube er helt full av video snutter som forsvarer Johnny Depp, hvor mye har han betalt for å spre den propagandaen at hun er gal? 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 6. mai 2022 #1019 Del Skrevet 6. mai 2022 (endret) Har noen av dere sett disse kroppsspråkekspertene som uttaler seg om saken? Det er ganske interessant. Kroppsspråk er jo ingen eksakt vitenskap, og noen av ekspertene er åpenbart forutinntatt når det kommer til Amber. Men jeg liker hun Jamine Driver, som har trent CIA og FBI i å avsløre løgn i mange år. Jeg oppfatter henne som ganske nøytral. Og hennes syn sammenfaller med mitt når det kommer til Amber (som sikkert bidrar til at jeg finner Driver troverdig...) Hun mener å tolke at Amber snakker sant mye av tiden. Hun har ganske flyt i språket, snakker saktere og uten de store grimasene. Og så suger hun på underleppa når hun forteller om ting som har såret henne. Å suge på underleppa henger igjen fra vi var babyer og sugde på totten som trøst. Hun ser også sinne og skam. Men ikke redsel og sorg... Og så fort hun begynner å lyve, så endrer alt seg. Hun snakker fortere, setningene bryter opp, hun glemmer pronomen og går surr i bøying. I stedet for å si "han slo meg", sier hun "slo meg". Eller "slår meg" og "slo meg" om hverandre. Hun har også med for mye detaljer i beskrivelsene, noe jeg også har reagert på. Og så har jeg nå lært at hvis man skal fake gråt, så er det en fordel med tårer, men det man ABSOLUTT ikke skal glemme, er å svelge. Tårekanaler, nese og svelg hører sammen, og når man gråter vil halsen svelge unna det fuktige. Det glemte Amber, i hvert fall på dag en av forklaringen... Men Johnny kommer ikke helt heldig ut av det han heller. Blant annet blir det påpekt at han prater mer gammeldags, med bredere kentucky-dialekt enn vanlig. Kentucky-dialekten er kåret til USAs mest sexy. Her er det åpenbart at Johnny smører tykt på med "southern gentleman" for å sjarmere juryen. Og skal jeg dømme fra kommentarfeltene, kommer han til å lykkes. Det er også noen avslørende øyeblikk under forklaringen til Amber, hvor det er tydelig at han godter seg. Dette er en mann som har tatt seieren på forskudd. Med rette, for uansett utfall av rettssaken, har han fått tilbake populariteten og jobben sin. Uansett er jeg glad det ikke er jeg som skal stå der og vurderes av jury, eksperter og hele verden. Jeg har nok et ganske atypisk kroppsspråk. Blant annet tar jeg meg til ansiktet ofte, som visstnok er en form for å resette etter at man har blitt overmannet av følelser. Men for meg er det så enkelt at jeg ikke takler hår foran øynene, og jeg har mye babyhår... Endret 6. mai 2022 av Felis 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 6. mai 2022 #1020 Del Skrevet 6. mai 2022 Valyria83 skrev (1 minutt siden): Rihanna vs Ambers sine skader. Sorry!! Glemte jo at Amber har brukt en magisk "amica" krem. 🙄 Beklager jeg kjøper ikke de syke historiene hennes. Er mulig at han kan ha gjort henne noe. Men det kommer godt frem i opptakene at det er hun som er dominante i kommunikasjonen mellom dem. Par terapeuten vitnet om at Amber hadde en Jack hammer style og snakket over Johnny. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg