Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

CeeCee skrev (2 timer siden):

Analyse fra gårsdagen, men interessant

Veldig bra!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ambeh

Føler dere sympati med henne når dere hører henne fortelle og ser henne gråte (det kom en tåre nå)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambeh skrev (3 minutter siden):

Føler dere sympati med henne når dere hører henne fortelle og ser henne gråte (det kom en tåre nå)?

Beklager, men det gjør jeg ikke. Synes det hele virker utrolig falskt. Frempresset gråt, kunstige grimaser, hurtige skifter fra gråt til smil.

• Liker 29
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CeeCee skrev (Akkurat nå):

Beklager, men det gjør jeg ikke. Synes det hele virker utrolig falskt. Frempresset gråt, kunstige grimaser, hurtige skifter fra gråt til smil.

Jeg klarer ikke sette fingeren på nøyaktig hva som gjør det, men jeg blir stadig minnet om gråtescenene til Leonardo DiCaprio i Basketball Diaries og Romeo og Julie 🤔

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (Akkurat nå):

Jeg klarer ikke sette fingeren på nøyaktig hva som gjør det, men jeg blir stadig minnet om gråtescenene til Leonardo DiCaprio i Basketball Diaries og Romeo og Julie 🤔

Har jeg ikke sett,, men det minner meg om 80-talls daytime tv show med dårlig teatrealsk skuespilleri ala Days of lives, Falcon Crest o.l.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CeeCee skrev (7 minutter siden):

Har jeg ikke sett,, men det minner meg om 80-talls daytime tv show med dårlig teatrealsk skuespilleri ala Days of lives, Falcon Crest o.l.

De gråtescenene er fantastiske. Overdramatiske og meget passende for filmen/karakteren. Sømmer seg dårlig i en rettssal.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun hevder han ikke hadde nevnt noen pre-nup, men tidligere hevdet hun han nektet pre-nup fordi den eneste veien ut var døden? 🤔

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (Akkurat nå):

Når blir dette avgjort??

Om et par-tre måneder med litt flaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (1 minutt siden):

Når blir dette avgjort??

I løpet av mai måned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som setter spm.tegn ved om hun faktisk hadde en skilsmisseadvokat 1. mnd etter bryllupet?

PS: I perioder,nå etter pausen, når hun ikke snakker om den påståtte volden, virker hun jo mye mer troverdig. Men Australiahistorien, så begynte skuespillet igjen. Mye stotring, pusting og pesing.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var veldig flaut å se på. Hun kjører jo på som den reneste Greta Garbo. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambeh skrev (1 time siden):

Nei, dette er så overdrevet at det er skremmende. Hun kommer virkelig til å få kjørt seg når han advokater skal ha utspørring på henne.

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror deler av australiahistorien var sann. Jeg kan godt tro på at han var full/dopet, at hun ble forbannet og at de raserte huset. 

At hun ikke felte en eneste tåre når hun beskrev å ha blitt voldtatt med en flaske hun ikke visste om var knust eller ikke, det stusser jeg på.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ambeh

Ser frem til bildebevisene, for det er vel ikke sånn at et gammelt blåmerke på armen skal dokumentere gjentatte: slag i ansiktet, kvelertak, spark og voldtekter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (1 minutt siden):

Jeg tror deler av australiahistorien var sann. Jeg kan godt tro på at han var full/dopet, at hun ble forbannet og at de raserte huset. 

At hun ikke felte en eneste tåre når hun beskrev å ha blitt voldtatt med en flaske hun ikke visste om var knust eller ikke, det stusser jeg på.

Noe er jo sant, for han fikk jo kappet fingertuppen av. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CeeCee skrev (8 minutter siden):

PS: I perioder,nå etter pausen, når hun ikke snakker om den påståtte volden, virker hun jo mye mer troverdig.

Merket det samme ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde seriøst være halvdød etter all den volden hun sier hun ble utsatt for. Det burde være kvelertak rundt halsen, hun burde være oppkuttet på beina etter alt dette knuste glasset som fløt rundt på gulvet, hun beskriver å bli kastet rundt og burde jo omtrent ha rullet naken over alt dette knuste glasset.

Men neida, ingen så noe sår, ingen medisinske "records" over MASSIVE skader av vold.

Nada, hun burde jo ikke klart å gå en gang etter det overgrepet med flasken.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...