Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Flettfrid skrev (5 minutter siden):

Når starter de opp igjen i dag? 

De har nettopp startet opp igjen nå:).

Spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Depp_Is_Innocent skrev (13 minutter siden):

For underholdningens skyld vil jeg at de skal spørre Amber direkte "Hvorfor bæsjet du i sengen?"

Det hadde vært interessant å vite hva det var som drev henne til å kutte av fingeren hans også. 

Stakkars fyr. Vet ikke om dere har hørt opptaket der hun skriker hysterisk " du dreper meg, du dreper meg" og han prøver å roe henne ned.  Håper han får masse penger fra denne saken, og tar seg en lang ferie etterpå. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (3 minutter siden):

Det hadde vært interessant å vite hva det var som drev henne til å kutte av fingeren hans også. 

Stakkars fyr. Vet ikke om dere har hørt opptaket der hun skriker hysterisk " du dreper meg, du dreper meg" og han prøver å roe henne ned.  Håper han får masse penger fra denne saken, og tar seg en lang ferie etterpå. 

Ja. Har hørt på flere. Dama er crazy 😵

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (13 timer siden):

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8171963/Amber-Heard-hired-private-investigator-dig-dirt-Johnny-Depp-nasty-legal-battle.html

Amber sitt team prøvde alt de kunne for å sverte Johnny. Hadde JD vært en så fæl og grusom person så hadde denne privat etterforskeren funnet noe. 

Han fant bare dritt om henne. 😂

Synes det er så mye rare "beviser" de kommer med, jeg da. "han hadde iskrem i fanget og sov" og så viser de et bilde der Amber hadde tatt bilde av han, etter at hun ga han iskrem fordi det var morro at han ville miste den i fanget. Hun fremstår jo som en usympatisk bitch som gjør sånt mot den hun elsker.  

Og ene advokaten til A greier jo ikke å snakke normalt uten å virke ekstremt stresset og usikker, og sier masse tull. Feks spør et vitne, er det sant at J hadde sin penis fremme og om han prøvde å tisse i gangen.. Og så sier vitnet nei. Og så sier advokaten, å er du sikker JEG hadde merket om den var det   🤦‍♀️

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare synsing men jeg tror faktisk at hun er litt "obsessed" fordi når hun kuttet av han fingeren så gråt hun fordi hun var redd for at "folk skulle finne ut" og at han "skulle gå fra henne" ( selv om hun sikkert også synes synd på han, men det virker ikke som hun tenkte på han først og fremst ) 

synes det virker som hun er både ekstremt selvopptatt, og egentlig ikke ønsker det beste for mannen sin. Også når han ville sette grenser så ble hun helt hysterisk. Håper at de henter inn en psykolog som kan synse litt om opptakene, kanskje det hadde vært nyttig for dem. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depp_Is_Innocent skrev (50 minutter siden):

Så da er JD's side ferdig med å presentere sin sak. Nå er det AH's tur.

Det som er interessant er at de fleste bevisene som virkelig setter Heard i dårlig lys ikke er blitt presentert ennå, fordi advokatene har blitt enige om å ikke introdusere dem før AH skal vitne, og JD's team godtok å ikke innkalle henne - mot at det er en forutsetning at AH's selv bringer henne inn som vitne. 

Her er det mye som JD's advokater kan gripe fatt i.

Det blir spennende å se hvordan hun forholder seg til kryssforhøret.

Hittil har JD's advokater forholdt seg ganske lite aggressive, men vi så i dag under "motion to dismiss"-forhandlingene (uten juryen til stede) at Ben Chew kan gire seg flere hakk opp. Og vi fikk en forsmak på hvilke type spørsmål Amber muligens kan få.

AH's team hadde opprinnelig tenkt å bringe inn Amber som sitt første vitne, men nye rykter sier at de vil ha 2-3 karaktervitner inn først, for å sette henne i et godt lys - før hun selv avgir sin forklaring.

Er det slik at Amber Heard ønsker at saken skal bli avvist fordi hun og advokatene hennes anser det som veldig sannsynlig at de taper? Kan man si det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun psykologdama der snakker hele tiden som at offre er damer(she,her).

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 minutt siden):

Hun psykologdama der snakker hele tiden som at offre er damer(she,her).

Tenkte akkurat på det samme! Utrolig merkelig... uprofesjonelt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Hvem er det dette vitnet er for? AH sitt vitne?

Jepp, en ekspert på psykiske skader etter misbruk(tydeligvis bare på kvinne 🙈). 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om de faktisk har noe å komme med konkret mot Depp med dette vitnet, eller om hun bare skal prate generelt om hvordan kvinner reagerer på vold fra sin mannlige partner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (1 minutt siden):

Jeg lurer på om de faktisk har noe å komme med konkret mot Depp med dette vitnet, eller om hun bare skal prate generelt om hvordan kvinner reagerer på vold fra sin mannlige partner.

Vi får se... men det hun gjør er å "forklare" og "rettferdiggjøre" AHs crazy oppførsel, slik at man skal forstå at den kan skyldes at hun levde med vold og misbruk fra JD. Såe... vi får se hva de får ut av det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anne907 said:

Vi får se... men det hun gjør er å "forklare" og "rettferdiggjøre" AHs crazy oppførsel, slik at man skal forstå at den kan skyldes at hun levde med vold og misbruk fra JD. Såe... vi får se hva de får ut av det.

Rettspsykologen som Depps advokater tok inn hadde jeg analysert AH og kommet frem til to diagnoser. Så da skulle man jo tro at rettspsykologen fra AHs team hadde gjort det samme med Depp.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillevill skrev (1 time siden):

Synes det er så mye rare "beviser" de kommer med, jeg da. "han hadde iskrem i fanget og sov" og så viser de et bilde der Amber hadde tatt bilde av han, etter at hun ga han iskrem fordi det var morro at han ville miste den i fanget. Hun fremstår jo som en usympatisk bitch som gjør sånt mot den hun elsker.  

Og ene advokaten til A greier jo ikke å snakke normalt uten å virke ekstremt stresset og usikker, og sier masse tull. Feks spør et vitne, er det sant at J hadde sin penis fremme og om han prøvde å tisse i gangen.. Og så sier vitnet nei. Og så sier advokaten, å er du sikker JEG hadde merket om den var det   🤦‍♀️

Jeg tror brorparten av verdens befolkning hadde husket å se Depps penis, uavhengig av om synet var velkomment eller ikke. Det er ikke  ofte en superkjendispenis dukker opp... 😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambeh
Tabris skrev (1 time siden):

Rettspsykologen som Depps advokater tok inn hadde jeg analysert AH og kommet frem til to diagnoser. Så da skulle man jo tro at rettspsykologen fra AHs team hadde gjort det samme med Depp.

Dette snakket de om i pausen i går (?) på youtube-kanalen til Law & Crime Network, og slik jeg forstår det:

Grunnen til at AH snakket med og tok testene til psykologen som vitnet for JD, er at AH hevder seg psykisk skadet av den påståtte volden. Ved å hevde dette trekker hun inn sin egen psykiske helse i saken og da bestemte dommeren (på spørsmål fra JDs advokater) at hun måtte snakke med psykologen om det. Teamet til AH ville at JD skulle ta de samme testene, men det slapp han siden han ikke har trukket inn sin egen psykisk helse slik hun har.

Endret av Ambeh
Skrev av en eller annen grunn JH i stedet for JD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambeh skrev (Akkurat nå):

Dette snakket de om i pausen i går (?) på youtube-kanalen til Law & Crime Network, og slik jeg forstår det:

Grunnen til at AH snakket med og tok testene til psykologen som vitnet for JH, er at AH hevder seg psykisk skadet av den påståtte volden. Ved å hevde dette trekker hun inn sin egen psykiske helse i saken og da bestemte dommeren (på spørsmål fra JHs advokater) at hun måtte snakke med psykologen om det. Teamet til AH ville at JH skulle ta de samme testene, men det slapp han siden han ikke har trukket inn sin egen psykisk helse slik hun har.

Hva er den gjentatte volden da? Har ikke fått med meg det jeg. Jeg kan forstå at hun føler seg psykisk skadet da, hun skrek jo manisk i smerte og følte at hun ble "drept" da Pitt sa at nå må jeg ha litt avstand. 🤔 Det er sikkert mye som er sårende når hun synes det er så vondt at noen setter grenser. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så altså, to ulike teraputer her da (Curry tidligere og nå henne) som tydeligvis har tatt de samme testene på Amber, men kommet til ulik resultater når det kommer til AH ??

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...