Gå til innhold

Stikning i skjeden

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om andre har opplevd dette. Av og til så er det som om jeg får nesten sånn stikning eller smertefulle støt oppover i skjeden og mot magen. Dette er uavhengig av hva jeg gjør. Kan like gjerne ligge i senga som å gå tur eller lage mat. Det er smertefullt. 

Anonymkode: 8f0d9...d51

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg ville nok sjekka meg for kjønnssykdommer for sikkerhets skyld. 

Anonymkode: d4f7b...3de

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har fått det innimellom en sjelden gang, kanskje 1 - 2 ganger i året 

Anonymkode: 0b047...625

AnonymBruker
Skrevet

Det hender at jeg får det. Aner ikke hva det er men kjønnssykdom i form av smittsom sykdom er det ikke iallefall. Har en lichen schlerosis, kan muligens være den men jeg antar som oftest at det har sammenheng med fibromyalgi siden det kommer og går og gyn ikke kunne gi noe svar.

Anonymkode: 8e08e...5af

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg lurer på om andre har opplevd dette. Av og til så er det som om jeg får nesten sånn stikning eller smertefulle støt oppover i skjeden og mot magen. Dette er uavhengig av hva jeg gjør. Kan like gjerne ligge i senga som å gå tur eller lage mat. Det er smertefullt. 

Dette har jeg hatt i flere år. Kommer og går. Men er helt frisk nedentil.

Anonymkode: 73f7f...e57

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei, men jeg ville nok sjekka meg for kjønnssykdommer for sikkerhets skyld. 

Anonymkode: d4f7b...3de

Det er lite trolig da jeg har fast partner, gift i nærmere 15 år. Ingen fare for at mann er utro.!!!!!!!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er lite trolig da jeg har fast partner, gift i nærmere 15 år. Ingen fare for at mann er utro.!!!!!!!

Hvorfor er du så sikker på det?

Anonymkode: 0f025...d37

AnonymBruker
Skrevet

Det er prostaglandins som slippes ut og skaper kramper. Kan skje både i skjeden og anus. 

Anonymkode: e8ba2...2a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Fordi han går på jobben 0530. Kjører i 15 min. Så jobber han fra 0600-1400. Så hjem. Er hjemme med oss eller vi drar på turer i skog og mark og slike ting. Så hvis ikke vi er sammen er der sammen med andre men adri ute på byen. Og eneste damen som jobber der han jobber er…… meg. Så ja jeg er 100% overbevist om at han ikke er utro.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor må det være utroskap? Hun stoler på sin mann og vi er flere som forteller at det hun kjenner er normalt.

Anonymkode: 8e08e...5af

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også har dette, og en gynekolog sa til meg at det gjerne ble mer vanlig etterhvert som man ble eldre, slått meg til ro med det. Skjer noen ganger i året.

Anonymkode: d05fd...33d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det når jeg må tisse og har soppinfeksjon.

Anonymkode: 653fc...457

AnonymBruker
Skrevet

En sjelden gang, aner ikke hva det er.

Anonymkode: a5fd8...d7f

AnonymBruker
Skrevet

Kan være en innvendig hemoroide på veggen inn mot skjeden. Kan kjennes ut som at det er i skjeden. Jeg hadde stikkinger i skjeden, en gang i blandt. Helt til jeg tilfeldigvis fant ut at jeg hadde en hemoroide på veggen inn dit. Når jeg fikk satt på strikk på den, kjente jeg igjen smertene, som var den samme som det jeg hadde følt som «stikking i skjeden». Kan hende noen flere opplever det samme? 
Jeg hadde også vært hos gynekolog flere ganger pga problemet, tatt masse prøver og fjernet spiral, uten at noen fant noen forklaring.

Anonymkode: 35719...d47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan være en innvendig hemoroide på veggen inn mot skjeden. Kan kjennes ut som at det er i skjeden. Jeg hadde stikkinger i skjeden, en gang i blandt. Helt til jeg tilfeldigvis fant ut at jeg hadde en hemoroide på veggen inn dit. Når jeg fikk satt på strikk på den, kjente jeg igjen smertene, som var den samme som det jeg hadde følt som «stikking i skjeden». Kan hende noen flere opplever det samme? 
Jeg hadde også vært hos gynekolog flere ganger pga problemet, tatt masse prøver og fjernet spiral, uten at noen fant noen forklaring.

Ville det ikke merke ved gyn undersøkelse? 
de går jo også opp i magen disse stigningene når jeg plutselig får de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ville det ikke merke ved gyn undersøkelse? 
de går jo også opp i magen disse stigningene når jeg plutselig får de

Hos meg merket de det i hvert fall ikke. Jeg trodde smertene kom fra skjeden selv, eller opp mot livmoren liksom. Fant ut at det var hemoroider med rektoskopi noen år senere 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...