AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Skjønner at det ikke er noen fasit på spørsmålet, men kanskje det er noen som har vært/er litt playertyper som kan si noe om det i hvert fall? Si at playeren møter ei som er jomfru og som har spart seg fordi hun ser på sex som noe spesielt mellom to mennesker. Vil en player som regel unngå å ligge med dama da, eller er hun like enkel å lyve til som andre damer? Anonymkode: 3d319...cfa
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 Playere lyver bare endda mer for å få tatt jomfrudommen. Anonymkode: d2940...ba2 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 De bryr seg overhodet ikke. Anonymkode: f88af...efe 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De bryr seg overhodet ikke. Anonymkode: f88af...efe Kanskje ikke helt sant. De kan være mer tålmodig med deg f.eks. ta hensyn her og der, men mest sannsynlig blir bare prosessen dratt ut litt mer. Anonymkode: f88af...efe 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #5 Skrevet 8. april 2022 Jeg har hatt sex med mange kvinner, og er selfølgelig mer ydmyk og forsiktig hvis hun har vært jomfru. Men løftene jeg gir har vært de samme.... Anonymkode: b3eef...a2c 2
feliek54 Skrevet 8. april 2022 #6 Skrevet 8. april 2022 For meg betyr det ikke noe. men jeg ville vert mer forsiktig for at det ikke skal være vondt for henne. Så da ville jeg at henne kunne styre lit om hun ønsket
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #7 Skrevet 8. april 2022 De gir like mye faen uansett! Men har de et par hjerneceller forstår de at det trengs et par dater ekstra for å få snøret i bånn hos ei jomfru versus ikke jomfru. Playere vet å legge inn aksjer og de får utbyttet de ønsker. Så investerer de videre. Sorry! Anonymkode: 023dc...19a 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #8 Skrevet 8. april 2022 Tror ikke at det er noe fasit på det. Tror heller ikke alle som blir kalt playere går rundt og tenker på seg selv som playere. Mange av dem er nok bare attraktive unge gutter/menn som koser seg med livet, og ikke ser noe galt i det. Det er jo ikke så de går rundt og voldtar uvillige kvinner. Kvinnene er med på det, og de antar at de koser seg og lever livet også. Likevel, at noen gutter og menn er "mye rundt " kan jo ingen benekte, selv om jeg tror det bare er relasjonsskada gutter som vil være og anser seg selv som playere, og synes det er kult. (De fleste synes det er kult at damer liker dem, men hadde nok ikke likt å bli kalt player.) Jeg traff en slik som var mye rundt da jeg var 18 år, og endte opp alene i leiligheten hans langt på natt, fordi alle andre forsvant. Var første gang jeg traff ham, og jeg var ikke helt høy i hatten da, veldig bevisst på at jeg var langt hjemmefra og med en fyr på 24 år som jeg trodde tenkte på en ting. Han var den ultimatum gentleman den natta. Prøvde seg ikke engang, og gjorde alt for at jeg skulle føle meg trygg. Han var den perfekte gentleman videre også da vi datet, og det var ikke før etter en god stund jeg forsto at normalt hadde han gjerne feid over en ny kvinne både fredag og lørdag hver helg. Jeg spurte ham da hvorfor han hadde vært så forsiktig og ærbødig ovenfor meg, og fikk til svar "Herregud, du var det mest naive og tillitsfulle vesenet jeg noen gang hadde truffet på. Jeg kunne ikke være en kåt tulling mot deg." Så kanskje ja. Kanskje nei. Det kommer nok mest an på mannen. "Playere" er ikke mer like de enn andre menn. Det eneste de har felles er at kvinner finner dem attraktive. Under det... alt mulig! Anonymkode: 4a16e...75a 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #9 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror ikke at det er noe fasit på det. Tror heller ikke alle som blir kalt playere går rundt og tenker på seg selv som playere. Mange av dem er nok bare attraktive unge gutter/menn som koser seg med livet, og ikke ser noe galt i det. Det er jo ikke så de går rundt og voldtar uvillige kvinner. Kvinnene er med på det, og de antar at de koser seg og lever livet også. Likevel, at noen gutter og menn er "mye rundt " kan jo ingen benekte, selv om jeg tror det bare er relasjonsskada gutter som vil være og anser seg selv som playere, og synes det er kult. (De fleste synes det er kult at damer liker dem, men hadde nok ikke likt å bli kalt player.) Jeg traff en slik som var mye rundt da jeg var 18 år, og endte opp alene i leiligheten hans langt på natt, fordi alle andre forsvant. Var første gang jeg traff ham, og jeg var ikke helt høy i hatten da, veldig bevisst på at jeg var langt hjemmefra og med en fyr på 24 år som jeg trodde tenkte på en ting. Han var den ultimatum gentleman den natta. Prøvde seg ikke engang, og gjorde alt for at jeg skulle føle meg trygg. Han var den perfekte gentleman videre også da vi datet, og det var ikke før etter en god stund jeg forsto at normalt hadde han gjerne feid over en ny kvinne både fredag og lørdag hver helg. Jeg spurte ham da hvorfor han hadde vært så forsiktig og ærbødig ovenfor meg, og fikk til svar "Herregud, du var det mest naive og tillitsfulle vesenet jeg noen gang hadde truffet på. Jeg kunne ikke være en kåt tulling mot deg." Så kanskje ja. Kanskje nei. Det kommer nok mest an på mannen. "Playere" er ikke mer like de enn andre menn. Det eneste de har felles er at kvinner finner dem attraktive. Under det... alt mulig! Anonymkode: 4a16e...75a Da har du misforstått hva en player er. En player er ikke nødvendigvis attraktiv for alle. De spiller på sjarm og manipulasjon - lover gull og grønne skoger for å komme i buksa på en - for så å ghoste eller bryte tvert. Man kan ikke sammenligne alle andre menn med "playere". Anonymkode: e2a83...1b9 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #10 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/8/2022 den 23.41): Da har du misforstått hva en player er. En player er ikke nødvendigvis attraktiv for alle. De spiller på sjarm og manipulasjon - lover gull og grønne skoger for å komme i buksa på en - for så å ghoste eller bryte tvert. Man kan ikke sammenligne alle andre menn med "playere". Anonymkode: e2a83...1b9 Sier du det. Mange som misforstår hva det er da, siden begge nevnte er blitt omtalt som det temmelig mange ganger. Min ektemann til og med til meg. Vi var ute en gang, og en kvinne advarte meg mot å være med ham, for hun kjente godt til ham fra tidligere, og han var en skikkelig player. Da måtte jeg le og svare at da var det sikkert ikke lurt at jeg hadde giftet meg med ham. 😄 Anonymkode: 4a16e...75a 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #11 Skrevet 10. april 2022 De er ikke som i kioskromanene, nei. Hvor playeren er en så hensynsfull og øm elsker mot jomfruen. Og etterpå slutter han med playerlivet for han fant ut at jomfruen var så fantastisk at han vil gi avkall på all annen dåse. Og så lever de lykkelig alle sine dager. Anonymkode: 87290...61f 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #12 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): De er ikke som i kioskromanene, nei. Hvor playeren er en så hensynsfull og øm elsker mot jomfruen. Og etterpå slutter han med playerlivet for han fant ut at jomfruen var så fantastisk at han vil gi avkall på all annen dåse. Og så lever de lykkelig alle sine dager. Anonymkode: 87290...61f Det tror ikke jeg heller, selv om jeg håper de fleste menn er litt varsomme med jomfruer generelt. Det blir nok fort Mr Right Now istedenfor Mr Right, uten at det med om han er player eller ikke nødvendigvis er avgjørende for det. De fleste relasjoner viser seg å ikke bli noe varig. Når man dater noen er det sikkert 99% sjanse for at det ikke blir varig. Også med menn som ingen kaller playere. Det bare er slik, fordi de fleste ikke passer sammen. Anonymkode: 4a16e...75a
Cuntzilla Skrevet 10. april 2022 #13 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): De er ikke som i kioskromanene, nei. Hvor playeren er en så hensynsfull og øm elsker mot jomfruen. Og etterpå slutter han med playerlivet for han fant ut at jomfruen var så fantastisk at han vil gi avkall på all annen dåse. Og så lever de lykkelig alle sine dager. Anonymkode: 87290...61f Det jeg også tenkte på. Cruel Intentions! Ryan Phillipe er en rik playboy som bruker damer som søppel og inngår et veddemål med sin nymfomane halvsøster om å ta jomfrudommen til Reese Witherspoon - men selvsagt blir han forelsket 💖😂 En annen popkulturell sak som kom til minne, er Entoruage. Der har vi også en slags playboy - eller kall det player - i karakteren Vincent Chase og han har et motto: I don't want to be anyone's first, and I don't want to be anyone's last.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #14 Skrevet 10. april 2022 Såklart! Men nå er det vel liten sjangs for at ei som er jomfru i en alder av 20+ er spesielt attraktiv. Så det er nok et veldig hypotetisk spm 😅 Anonymkode: 74d9b...155
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #15 Skrevet 10. april 2022 Tror spørsmålet i tråden handler om playeren lurer seg til et ligg med jomfruen og, eller om hun blir vernet fordi hun har gitt uttrykk for å vente på den rette? Anonymkode: 54584...b7a 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #16 Skrevet 10. april 2022 Pleier å være forsiktig når pikken går inn de første gangene for å sprekke jomfruhinnen. Anonymkode: d8693...deb 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #17 Skrevet 10. april 2022 Da jeg i mine yngre dager var en skikkelig player kunne jeg ikke tenke meg å ha samleie med ei som var jomfru. Syntes hun da ville fortjent en skikkelig mann første gang. Ikke en som drev å knullet rundt, som jeg gjorde. Anonymkode: b8990...e87 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå