Gjest 1111 Skrevet 2. november 2005 #1 Skrevet 2. november 2005 (endret) Freaky!! Plukka opp telefonen for å ringe kjæresten, slår nummeret og alt, men da jeg holder røret mot øret så hører jeg summetone inkludert to damer som prater :hår: De prata og de prata (ikke så høyt at jeg hørte alt de hadde å si, men høyt nok til at jeg forsto at det var to gamle damer som snakket) og jeg legger på for å se om det er hjernen min som spiller meg en puss, men neida, når jeg tar opp telefonen og trykker nummeret så de snakket like fullt de!! Får sånn minner om The Ring og slikt nå jeg, altså.... Endret 2. november 2005 av Rhiakath
Lilith Skrevet 2. november 2005 #2 Skrevet 2. november 2005 Ik! Så ekkelt! .. og så rart! Hvordan går det an, da? Linjene som har krysset hverandre, eller noen andre tekniske lurerier?
Gjest Violetta Skrevet 2. november 2005 #3 Skrevet 2. november 2005 Ville tatt en telefon til de du betaler regningen til. Sånt skal jo ikke skje, man skal da kunne prate i telefonen uten at andre hører hva man sier!
Gjest vimse Skrevet 2. november 2005 #4 Skrevet 2. november 2005 Fysj, jeg har hørt om det før, men det er lenge siden! Ville også tatt kontakt med teleoperatør for som f...!!
Gjest Violetta Skrevet 2. november 2005 #5 Skrevet 2. november 2005 Fysj, jeg har hørt om det før, men det er lenge siden! Ville også tatt kontakt med teleoperatør for som f...!! ← Telefonoperatøren. Det var ordet jeg ikke kom på.
Tusseline Skrevet 2. november 2005 #6 Skrevet 2. november 2005 Det har skjedd med meg også. Skyldes et eller annet som er galt på linja, mer vet jeg ikke.
Gjest 1111 Skrevet 2. november 2005 #7 Skrevet 2. november 2005 (endret) Bør kanskje kontakte telefonoppratøren ja.. men skummelt er det! :hår: Endret 2. november 2005 av Rhiakath
Gjest seroxata Skrevet 2. november 2005 #8 Skrevet 2. november 2005 det har faktisk skjedd meg og ei gang for lenge siden.. er ganske freaky ja!
Gjest vimse Skrevet 3. november 2005 #9 Skrevet 3. november 2005 Telefonoperatøren. Det var ordet jeg ikke kom på. ←
Gjest SumoBryter Skrevet 3. november 2005 #11 Skrevet 3. november 2005 Jeg har opplevd det der mange ganger...
Gjest Skauta Skrevet 3. november 2005 #12 Skrevet 3. november 2005 Komme til Skauta, jeg skal nok passe på deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå