Gå til innhold

Noen snakket i telefonen min!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Freaky!! :overrasket::overrasket:

Plukka opp telefonen for å ringe kjæresten, slår nummeret og alt, men da jeg holder røret mot øret så hører jeg summetone inkludert to damer som prater :hår:

De prata og de prata (ikke så høyt at jeg hørte alt de hadde å si, men høyt nok til at jeg forsto at det var to gamle damer som snakket) og jeg legger på for å se om det er hjernen min som spiller meg en puss, men neida, når jeg tar opp telefonen og trykker nummeret så de snakket like fullt de!!

:sjokkert:

Får sånn minner om The Ring og slikt nå jeg, altså....

Endret av Rhiakath
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ik! Så ekkelt! .. og så rart! Hvordan går det an, da? Linjene som har krysset hverandre, eller noen andre tekniske lurerier?

Gjest Violetta
Skrevet

Ville tatt en telefon til de du betaler regningen til. Sånt skal jo ikke skje, man skal da kunne prate i telefonen uten at andre hører hva man sier! :forvirret:

Skrevet

Fysj, jeg har hørt om det før, men det er lenge siden! Ville også tatt kontakt med teleoperatør for som f...!!

Gjest Violetta
Skrevet
Fysj, jeg har hørt om det før, men det er lenge siden!  Ville også tatt kontakt med teleoperatør for som f...!!

Telefonoperatøren. Det var ordet jeg ikke kom på. :sur::ler:

Skrevet

Det har skjedd med meg også. Skyldes et eller annet som er galt på linja, mer vet jeg ikke. ;)

Skrevet (endret)

Bør kanskje kontakte telefonoppratøren ja.. men skummelt er det! :hår:

Endret av Rhiakath
Gjest seroxata
Skrevet

det har faktisk skjedd meg og ei gang for lenge siden.. er ganske freaky ja!

Skrevet

Det har jeg også opplevd - ikke gøy.

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg har opplevd det der mange ganger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...