Gå til innhold

Rar venninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen forklare hva det kan være med henne? Hun er veldig av og på i kontakt. Vi kaller henne «A» og vær felles venninne «B». 
A er veldig på i kontakt i peridoer, daglige meldinger og vil møtes ofte. Plutselig blir hun bare borte. Vår felles venninne B opplever det samme. Vi har alle kjent hverandre siden tenårene. Jeg og B har kjent hverandre siden barndommen. Var for ikke lenge siden på besøk hos B og hun hadde fått servert en historie om X’n sin som var annerledes enn den jeg har fått. 
A har ofte spurt meg om å låne penger. Hun betalte tilbake senere enn hva hun lovet, men betalte ekstra fordi hun fikk dårlig samvittighet av at jeg måtte vente. Var et mindre beløp. Så spør hun om et kjempe beløp og jeg sier nei. Så spurte hun enda en gang om et litt mindre beløp igjen, og disse har jeg ikke fått igjen.

Et av de siste gangene vi var sammen begynte hun plutselig å ha samme ticks som meg. Jeg har litt ticks. Hun har aldri gjort det før, men så begynte hun ute blandt folk. Så sa hun «det skjer når jeg blir usikker. Jeg får ticks». Det var alkurat det samme jeg sa til henne litt før. Hun «hermer» på en måte. I tillegg hvis jeg skal ha noe i butikken så kjøper hun det samme. 
Nå er hun ikke eksisterende igjen og jeg lurer litt på hva det er med henne. Noen som vet?

Anonymkode: 627ac...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun hatt disse vanene i alle de årene dere har kjent henne, eller er det nytt? 
Hva sier hun når dere spør henne hvordan hun har det for tiden? Hvordan reagerer hun når dere uttrykker bekymring for fraværet hennes?

Anonymkode: e9a3b...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...