Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2005 #1 Skrevet 2. november 2005 Avogtil når jeg ikke er helt klar ennå, men glidemiddelet forteller meg at det er jeg likevel, kan jeg finne på å blø etter sex. Men nå har det seg sånn at i morra har jeg mensen, det kan ikke være noe forskudd på det? Er det mulig i det hele tatt å tvinge det ut før det skal være der med sex? Og hvis den er forventet torsdag (tok siste gule trionettapille mandag) er jeg pulbar i kveld klokka ti? For det er meget viktig å få ting unnagjort før 1 uke karantene. Takk for seriøse svar til et useriøst skrevet innlegg, jeg er i godt humør, orker ikke sette meg inn i seriøsmodus selv om sexblod IKKE er til å spøke med >:--(
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #2 Skrevet 2. november 2005 Takk for at du ga meg en god latter.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 2. november 2005 #3 Skrevet 2. november 2005 Men nå har det seg sånn at i morra har jeg mensen, det kan ikke være noe forskudd på det? Er det mulig i det hele tatt å tvinge det ut før det skal være der med sex? ← Ja...mensen kan bli provosert frem av sex, ja.
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2005 #4 Skrevet 2. november 2005 Versågod for latteren men det får meg ikke til å blø mindre! Så jeg kan få mensen fortere ja hmmmm. Enten sex i dag og fortere mensen, eller ingen sex før neste torsdag minst, og mensen i morra! Vanskelig valg :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå