Gå til innhold

Munnbind på legesenteter nå?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ved symptomer på forkjølelse men ikke korona. Munnbind uansett?

Anonymkode: ac68e...dcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var nylig på legesenteret, ingen utenom meg brukte munnbind, verken ansatte eller pasienter. 🤷‍♀️ Jeg har ikke noen bestemte meninger om rett eller galt, nytte eller ikke, men til livmorhalsprøve var det i alle fall ikke i veien.:roll:

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke brukt munnbind på legesenteret en eneste gang disse årene, og aldri fått noe pes for det. Når har jeg bare vært innom for blodprøvetakning og andre ting stikke er luftveisrelatert, men de har ikke sagt noe. 😊

Anonymkode: e9a60...50f

AnonymBruker
Skrevet

Det har variert på mitt legesenter. For et par mnd siden trengte ingen bruke det. Så, for to-tre uker siden skulle alle bruke det. Vet ikke hvordan det er nå. 

Anonymkode: b07fb...a7e

AnonymBruker
Skrevet

Gå med munnbind resten av livet ditt for all I care. Det er et selvstendig valg. Ikke sitt å vent på føringer. Ta et godt valg. 

Anonymkode: 67f0f...0d2

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare ta det med i lomma? Om de vil at du skal bruke munnbind vil det sannsynligvis opplyses om på ytterdøren eller lignende.

Anonymkode: 2aab3...0ec

AnonymBruker
Skrevet

jeg fikk tilsnakk av legen for at jeg ikke hadde munnbind da jeg var der for 2 uker siden

Anonymkode: 09372...c4a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos legen for et par uker siden, da hang de oppe et ark hvor de ba alle bruke munnbind. Jeg hadde ikke med, da det ikke ligger fast i lomma lenger. Fikk det ikke utdelt da jeg ble hentet inn og det var ingen som sa noe. Legen brukte munnbind. 

Anonymkode: 75595...5e8

AnonymBruker
Skrevet

Påbudt med munnbind på legekontoret mitt fortsatt. 😷

Anonymkode: 698a3...e8a

AnonymBruker
Skrevet

Ikke på mitt. 

Anonymkode: 793e1...669

Skrevet

De har sluttet å bruke munnbind på mitt legekontor.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen påbud om å bruke munnbind på legekontor nå. Jeg brukte det ikke da det var påbud heller (fritatt), aldri fått noe pes, verken hos fastlege eller på sykehus, eller i fysiobehandling. 

Hvis du ønsker å bruke munnbind fordi du har symptomer, flott. Men hvis du har testet negativ på covid, hvorfor i all verden skal du bruke munnbind? Dette har vi da aldri gjort tidligere, skal vi ikke tåle å bli forkjøla lenger?

Anonymkode: 386fe...d7e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mitt legesenter har vært nokså "avslappet" rundt dette hele veien.  Denne uka hadde min fastlege munnbind på (utenom påbudsperiodene har det ikke vært brukt), men ingen av sekretærene hadde.  En pasient (av fire) brukte det. Jeg hadde med, og spurte legen, men det gikk greit for vedkommende uten.

Anonymkode: c38e2...a48

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke noe påbud generelt sett, men når man har forkjølelse eller annen sykdom, selv om det ikke er korona, så syns jeg man bør bruke munnbind på legesenter. Mange sårbare kan sitte på venterommet sammen med deg. Selv bruker jeg munnbind på legesenter uansett.

Anonymkode: 02362...663

AnonymBruker
Skrevet

det er fremdeles påbud om å bruke munnbind på mitt nærmeste lege-kontor i alle fall. 

burde vel stått en del informasjon på deres hjemme-sider på internett. Eventuelt på kommunens hjemme-sider? 

Anonymkode: 55f6e...5a8

Skrevet

Jeg var hos legen i dag og der var det ingen som brukte munnbind. Har ikke vært et påbud om munnbind hos legen en god stund nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...