AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Vet ikke hvem jeg skal snakke med om dette så tar det anonymt her på KG. Det har seg sånn at jeg er fra en liten bygd men flyttet til Oslo da jeg var 18 og har bodd her i 12 år. I hjembygda mi har alt stått på stedet hvil og de lever fremdeles litt som på ungdomsskolen. En som var forelsket i meg på ungdomsskolen har satt ut et rykte nå i voksen alder at han har ligget med meg, når sannheten var at jeg møtte han ute og fikk overnatte hos han og kompisen (kompisen bodde rett ved) fordi jeg fikk i meg for mye alkohol, jeg tenkte han var snill som hjalp meg og ingenting skjedde. Dette er 1 år siden og nå har han satt ut dette ryktet. Jeg syns det var rart jeg plutselig fikk en haug venneforespørsler på FB fra folk jeg hang med på ungdomsskolen før jeg da fikk en sint telefon fra broren min at faen å tragisk og ekkel jeg er som har ligget med den taperen. Min første reaksjon var å le, for jeg trodde kanskje det var en spøk. Men nei, han skjelte meg ut og det er faktisk en venninne fra samme sted jeg nå har brutt kontakten med som har fortalt han om dette ryktet. Han trodde til slutt på meg, men så har «venninnen» min overbevist han om at det er sant siden den jævelen fra ungdomsskolen visstnok er veldig påståelig. Jeg ringte han fra ungdomsskolen og sa han har satt i gang et sirkus som har gjort at broren min har blokkert meg over alt og har ødelagt ryktet mitt, og at vi er voksne mennesker så hva i alle dager holder han på med. Han nektet bare men vet det er sant for han hadde sagt vi gjorde det hos kompisen etter byen. Dette er ydmykende og fælt, og høres ut som en komedie men dessverre ikke. Jeg er så sint på hele situasjonen og begynner nesten å føle jeg faktisk har gjort noe galt siden broren min nekter å snakke med meg og mange fra hjemstedet driver å snakker om denne påståtte sexen. Er egentlig ikke noe spesifikt jeg spør om men ville bare dele for syns det hele er så urettferdig og ufortjent. Hva feiler det enkelte mennesker? Han får nå creds for å ha såkalt pult meg mens jeg får drittslenging og blokkeringer 😢 Anonymkode: a05e6...524 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han får nå creds for å ha såkalt pult meg mens jeg får drittslenging og blokkeringer 😢 Herregud, for en taper han er. Hva med å sette ut et motrykte, si han er impotent og at det bare er noe han skryter på seg. Anonymkode: b59a8...86b 10
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud, for en taper han er. Hva med å sette ut et motrykte, si han er impotent og at det bare er noe han skryter på seg. Anonymkode: b59a8...86b Jeg har vært innom tanken på et motrykte, og har lyst å true han med å ta hevn. Men skaden er allerede skjedd på en måte hvor alle tror på han. Og siden jeg bor et stykke unna og han der det foregår har han all kontrollen 😔 Jeg sa han virkelig bør fikse opp i dette og fortelle sannheten selv om han nekter han har skrytt på seg så sa han ja, ta det med ro. Men han har ikke gått ut og sagt sannheten likevel. Anonymkode: a05e6...524
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Han det gjelder er delvis narkoman og veldig harry, jeg syns det er helt grusomt at alle tror jeg har ligget med han. Anonymkode: a05e6...524
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #5 Skrevet 8. april 2022 'Hei, jeg forstår at du mener vi hadde sex kvelden xx.xx.xxxx. Jeg var under påvirkning av alkohol denne kvelden, og har ingen minne av at dette skjedde. Men nå begynner jeg å lure på om det du sier er sant. Det har i så tilfelle ha vært i mot min vilje, og jeg kommer til å anmelde deg for voldtekt mot en person som sov. Jeg har allerede notert meg navnet på flere personer som kan bevitne hva din versjon av hendelsene er, da du har fortalt dette til mange. Jeg regner med du kan gjenfortelle din versjon til politiet når du blir tatt inn til avhør, og så vil jeg fortelle min.' Anonymkode: 3ae75...bb8 32 13
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #6 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vet ikke hvem jeg skal snakke med om dette så tar det anonymt her på KG. Det har seg sånn at jeg er fra en liten bygd men flyttet til Oslo da jeg var 18 og har bodd her i 12 år. I hjembygda mi har alt stått på stedet hvil og de lever fremdeles litt som på ungdomsskolen. En som var forelsket i meg på ungdomsskolen har satt ut et rykte nå i voksen alder at han har ligget med meg, når sannheten var at jeg møtte han ute og fikk overnatte hos han og kompisen (kompisen bodde rett ved) fordi jeg fikk i meg for mye alkohol, jeg tenkte han var snill som hjalp meg og ingenting skjedde. Dette er 1 år siden og nå har han satt ut dette ryktet. Jeg syns det var rart jeg plutselig fikk en haug venneforespørsler på FB fra folk jeg hang med på ungdomsskolen før jeg da fikk en sint telefon fra broren min at faen å tragisk og ekkel jeg er som har ligget med den taperen. Min første reaksjon var å le, for jeg trodde kanskje det var en spøk. Men nei, han skjelte meg ut og det er faktisk en venninne fra samme sted jeg nå har brutt kontakten med som har fortalt han om dette ryktet. Han trodde til slutt på meg, men så har «venninnen» min overbevist han om at det er sant siden den jævelen fra ungdomsskolen visstnok er veldig påståelig. Jeg ringte han fra ungdomsskolen og sa han har satt i gang et sirkus som har gjort at broren min har blokkert meg over alt og har ødelagt ryktet mitt, og at vi er voksne mennesker så hva i alle dager holder han på med. Han nektet bare men vet det er sant for han hadde sagt vi gjorde det hos kompisen etter byen. Dette er ydmykende og fælt, og høres ut som en komedie men dessverre ikke. Jeg er så sint på hele situasjonen og begynner nesten å føle jeg faktisk har gjort noe galt siden broren min nekter å snakke med meg og mange fra hjemstedet driver å snakker om denne påståtte sexen. Er egentlig ikke noe spesifikt jeg spør om men ville bare dele for syns det hele er så urettferdig og ufortjent. Hva feiler det enkelte mennesker? Han får nå creds for å ha såkalt pult meg mens jeg får drittslenging og blokkeringer 😢 Anonymkode: a05e6...524 Den har jeg da fått fra flere menn som har påstått å ha ligget med meg uten å ha gjort det. Og da sa jeg bare at det må være stusselig hos han hvis han må juge på seg fitte han ikke har fått. Den beste var den gangen jeg kom på fest i en bitteliten leilighet. Og alle ble veldig nysgjerrig på sex jeg vistnok hadde hatt med en fyr jeg knapt har snakket med. Hadde ikke fått av meg jakka, før avhøret startet, så jeg spurte først hva de sbakket om, for jeg kom ikke på hvem han var engang før det gikk et par minutter. Så jeg spurte når og hvor dette skulle ha skjedd. Og fikk fortalt hvor jeg var på samme tid. Og avsluttet med, at jeg syntes det var veldig rart å juge på seg sånt. Så hørte jeg det gikk i fodlra bak meg, snur meg rundt og ser rett på fyren, som har gått med seg alt på do. Så jeg ser på han med et spørrende blikk. Han nappa til seg jakka og gikk Anonymkode: 0b97f...9ee 7
anonymbruker2312 Skrevet 8. april 2022 #7 Skrevet 8. april 2022 Det vedkommende over sier her! ^ Da skal du se hvor fort han kommer til å snu. 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #8 Skrevet 8. april 2022 Jeg tenker at det er broren din som virker mest "høl i hue"! Hadde ikke brydd meg en dritt om det ryktet, men hadde tatt en prat med min bror og spurt hva som er hans problem? Hva har han med hvem du ligger meg og ikke? Hadde kuttet ut broren min om han ikke kunne vokse opp! Anonymkode: 1cc20...b6c 20
Carrot Skrevet 8. april 2022 #9 Skrevet 8. april 2022 Du velger jo selv om du vil la deg trekke ned på dette nivået ved å reagere, jeg ville valgt å si til den rasende broren at om han ikkekjenner sin egen søster bedre når han selv velger kalle denne personen en taper er det hans tap. Deretter ville jeg lagt alle disse venneforespørslene i en egen kategori med begrenset tilgang til min FB og ignorert dem. Gå videre, la ikke småting som dette bli store. Før eller siden vil han ha lagt på så mye at alle skjønner det er pissprat.. 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #10 Skrevet 8. april 2022 Synes for det første at det er HELT ABSURD at andre mennesker legger seg opp i ditt sexliv. Jeg hadde blitt rasende på min bror dersom han prøvde å snakke med meg om noe slikt, er han lettere tilbakestående eller noe? Og ja, hvis det virkelig plager deg såååå mye så hadde jeg gjort som hun over her nevner, truet med anmeldese for voldtekt. Anonymkode: e4c6c...7ee 13
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #11 Skrevet 8. april 2022 Synes det er rart at folk skal bry seg så mye om hvem som har hatt sex.. og at de våger og stille spørsmål om det! Anonymkode: 2680d...6fb 7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #12 Skrevet 8. april 2022 Ring ham igjen. Ta opp samtalen. Publiser. Anonymkode: a6ed8...921 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #13 Skrevet 8. april 2022 Hei dette er jo egentlig ganske sykt. Så ville ha sendt han en melding til. Og sagt at hvis han mener han har ligget med deg og du ikke vet om det. Kan det kun ha vært iht en spvevoldtekt. Så skriver du at enten så må du anmelde han for det eller at han irlmmer for alle, spesielt ovenfor din bror at han har jugd. Ogsp hadde jeg vurdert sterkt å skrevet en status på fb. At du har blitt oppmerksom på at noen du ikke har noe minne om setter ut rykter om at dere har vært til køys for mange år siden. Og at du syntes sånt er veldig leit. Men at det som er værre er all den negative oppmerksomheten du får av alle andre. Og at du på generelt grunnlag kan si du er mildt sagt overasket over hvor mye shaming en kvinne i 2022 kan få, av å evnt ha sex med feil fyr. Når du kan oppleve så mye shaming av et rykte av noe som påstått et skjedd for noen år tilbake, at mange av dine gamle venner velger å blokkere deg, og det uten å ha spurt deg om din versjon av saken. Og at du hadde forventet at kvinner i dag bør få ha lov til å ligge med hvem de vil uten å oppleve det du har gjort, basert på bare rykter. Og sett på #stoppshsmingavkvinner Anonymkode: 0b97f...9ee 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #14 Skrevet 8. april 2022 Det var veldig godt med støtte og gode forslag til hva jeg kan gjøre, og også godt med bekreftelse både på at det er dårlig gjort av broren min å tro på han over meg når han vet han er narkoman og har mange svin på skogen og at det er absurd at folk har lagt seg så oppi dette at det er en slags sensasjon. For meg har det hele føltes ut som en invasjon av privatlivet og at jeg er trampet på. Er som å være 16 år igjen, var mye sladder og drama på den tiden. Kanskje jeg skal være modig nok å true han med det hvis han ikke går ut og forteller, han er ikke helt normal men vurderer det faktisk. Eller bare en generell trussel om at jeg kommer til å spre veldig stygge ting om han om han ikke forteller sannheten. Anonymkode: a05e6...524 1
Gjest Lucius Skrevet 8. april 2022 #15 Skrevet 8. april 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Eller bare en generell trussel om at jeg kommer til å spre veldig stygge ting om han om han ikke forteller sannheten. Anonymkode: a05e6...524 Ikke synk ned på hans nivå. Gjør som en av de som skrev over her: 25 minutter siden, AnonymBruker said: 'Hei, jeg forstår at du mener vi hadde sex kvelden xx.xx.xxxx. Jeg var under påvirkning av alkohol denne kvelden, og har ingen minne av at dette skjedde. Men nå begynner jeg å lure på om det du sier er sant. Det har i så tilfelle ha vært i mot min vilje, og jeg kommer til å anmelde deg for voldtekt mot en person som sov. Jeg har allerede notert meg navnet på flere personer som kan bevitne hva din versjon av hendelsene er, da du har fortalt dette til mange. Jeg regner med du kan gjenfortelle din versjon til politiet når du blir tatt inn til avhør, og så vil jeg fortelle min.' Anonymkode: 3ae75...bb8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #16 Skrevet 8. april 2022 Du må jo bare se folk i hvitøyet og si "du har ikke noe med hvem jeg ligger med"' Og så legger du lista der. Ringer broren din deg om hvem du har hatt sex med så slenger du på røret etter at du kaller han en utdatert, sexistisk taper. Anonymkode: c80d8...c79 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #17 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): 'Hei, jeg forstår at du mener vi hadde sex kvelden xx.xx.xxxx. Jeg var under påvirkning av alkohol denne kvelden, og har ingen minne av at dette skjedde. Men nå begynner jeg å lure på om det du sier er sant. Det har i så tilfelle ha vært i mot min vilje, og jeg kommer til å anmelde deg for voldtekt mot en person som sov. Jeg har allerede notert meg navnet på flere personer som kan bevitne hva din versjon av hendelsene er, da du har fortalt dette til mange. Jeg regner med du kan gjenfortelle din versjon til politiet når du blir tatt inn til avhør, og så vil jeg fortelle min.' Anonymkode: 3ae75...bb8 Jeg gjorde noe lignende, eller jeg fortalte til folk som spurte at jeg ikke husket noe av det, og at om det hadde skjedd måtte det vært voldtekt eventuelt. Noen hadde fått med seg at jeg hadde fått i meg litt for mye, så han ble utstøtt istedenfor. Anonymkode: 30b84...919 6 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #18 Skrevet 8. april 2022 34 minutter siden, AnonymBruker said: 'Hei, jeg forstår at du mener vi hadde sex kvelden xx.xx.xxxx. Jeg var under påvirkning av alkohol denne kvelden, og har ingen minne av at dette skjedde. Men nå begynner jeg å lure på om det du sier er sant. Det har i så tilfelle ha vært i mot min vilje, og jeg kommer til å anmelde deg for voldtekt mot en person som sov. Jeg har allerede notert meg navnet på flere personer som kan bevitne hva din versjon av hendelsene er, da du har fortalt dette til mange. Jeg regner med du kan gjenfortelle din versjon til politiet når du blir tatt inn til avhør, og så vil jeg fortelle min.' Anonymkode: 3ae75...bb8 DETTE!!! Anbefaler deg å sende dette ord for ord. Send det gjerne både som sms og på Facebook. Anonymkode: c6e65...cae 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #19 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det var veldig godt med støtte og gode forslag til hva jeg kan gjøre, og også godt med bekreftelse både på at det er dårlig gjort av broren min å tro på han over meg når han vet han er narkoman og har mange svin på skogen og at det er absurd at folk har lagt seg så oppi dette at det er en slags sensasjon. For meg har det hele føltes ut som en invasjon av privatlivet og at jeg er trampet på. Er som å være 16 år igjen, var mye sladder og drama på den tiden. Kanskje jeg skal være modig nok å true han med det hvis han ikke går ut og forteller, han er ikke helt normal men vurderer det faktisk. Eller bare en generell trussel om at jeg kommer til å spre veldig stygge ting om han om han ikke forteller sannheten. Anonymkode: a05e6...524 For min del (du skriver at fyren er narkoman og ikke helt normal), hadde ikke problemet vært at han fyren slenger ut et rykte (han er jo narkomane og ikke helt normal), men at din bror og andre (tilsynelatende oppegående, normale mennesker) 1. Bryr seg, 2. Tror på den narkomane, ikke helt normale personen, 3. Blander seg opp i og fortsetter ryktet, 4. Blir sint på deg.... Hele den bygden må jo være mindre intelligent. Du bør le av hele greien og fortsette livet ditt langt unna den ikke helt normale bygda du kommer fra. Vær glad du har kommet deg bort derfra og har (forhåpentligvis?) fått deg mer normale vennskap der du nå bor. Anonymkode: 1cc20...b6c 10
Gjest O.G. Skrevet 8. april 2022 #20 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 'Hei, jeg forstår at du mener vi hadde sex kvelden xx.xx.xxxx. Jeg var under påvirkning av alkohol denne kvelden, og har ingen minne av at dette skjedde. Men nå begynner jeg å lure på om det du sier er sant. Det har i så tilfelle ha vært i mot min vilje, og jeg kommer til å anmelde deg for voldtekt mot en person som sov. Jeg har allerede notert meg navnet på flere personer som kan bevitne hva din versjon av hendelsene er, da du har fortalt dette til mange. Jeg regner med du kan gjenfortelle din versjon til politiet når du blir tatt inn til avhør, og så vil jeg fortelle min.' Anonymkode: 3ae75...bb8 Genialt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå