Gå til innhold

plutselig aseksuell?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man plutselig bli aseksuell, eller er det noe man er medfødt og er ?  erfaringer med det? 

Anonymkode: 13191...8f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble aseksuell etter en stund også gikk det over. Jeg hadde en liten fase. Vet ikke med andre, men med meg så er seksualitet litt flytende. En dag er jeg hetero og den andre er jeg homo. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja man kan "bli" det dersom man over tid ikke opplever nytelse og glede ved sex. Da skrur kroppen av det seksuelle behovet, fordi den ikke lenger relaterer sex som å være noe bra, men som noe negativt. Derfor er pliktsex over tid noe veldig destruktivt. 

Man kan også gå i en seksuell dvale dersom man er veldig sliten, stresset eller i sorg, eventuelt har en depresjon. Da er det som regel forbigående, bare årsaken til dvalen opphører. 

Anonymkode: 8c772...7be

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Melinasbitch said:

Jeg ble aseksuell etter en stund også gikk det over. Jeg hadde en liten fase. Vet ikke med andre, men med meg så er seksualitet litt flytende. En dag er jeg hetero og den andre er jeg homo. 

Høres ut som du er bare bifil. 

Anonymkode: b0d62...db3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ble ganske aseksuell av å være på datingsider. Mange menn der klarer å dreie enhver samtale inn på sex. I alle aldre

Anonymkode: 52e96...b12

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Høres ut som du er bare bifil. 

Anonymkode: b0d62...db3

Det høres kanskje ut som det, men jeg anser meg ikke som bifil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...