AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Flere som sliter med dette? Jeg har nok ignorert dette litt for lenge. Har smerter i høyre lysk når jeg går, varierer mellom sterke skytende smerter-nesten litt sånn kraftige støt, konstante verkende smerter etc. til tider ekstremt vondt. Det begynte etter første svangerskap og har bare blitt verre med årene. Er nå 10 år siden dette startet og jeg var for lat til å ta tak i det, ettersom det kun var periodevis vondt. Nå er det mye verre og mer konstant. Det føles ut som hofta går ut av ledd (det gjør den jo ikke) og gir ofte fra seg sånne klikkelyder og følelse. Har snakket med lege som mente det ikke var Sååå mye å gjøre med det. Han virket generelt egentlig litt uinttessert i problematikken og tenkte den gang at jeg måtte bare leve med det. Han ga ihvertfall uttrykk for det. Men nå begynner det å bli uutholdelig og tar mye krefter å ha så mye smerter og bli redd for disse skytende støtene! Jeg jobber slik at jeg går og står konstant, og er helt avhengig av beina. Anonymkode: e26b5...ee9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå