Gjest Anneli Skrevet 2. november 2005 #1 Skrevet 2. november 2005 Jeg er såååå gira akkurat nå! Ble nettopp oppringt fra en bedrift jeg har søkt stilling hos - en drømmestilling. De syntes papirene mine var veldig interessante og spurte om jeg kunne sende attester og liste over referanser. Jeg er så spent... Er klar over at de kanskje har ringt mange og det er jo ikke snakk om noe intervju enda. Men jeg øyner et håp! Måtte bare dele det med noen!
sweetdream Skrevet 2. november 2005 #4 Skrevet 2. november 2005 Ja, virkelig så spennende Bare kryss fingrene.
Gjest Anneli Skrevet 16. desember 2005 #5 Skrevet 16. desember 2005 Jeg fikk den, jeg fikk den!! Er glad nå! Må bare få ut litt glede her på forumet!
Gjest Mito24 Skrevet 16. desember 2005 #7 Skrevet 16. desember 2005 Så gøy Hva slags jobb er det snakk om?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #9 Skrevet 16. desember 2005 Gratulerer! Håper det var noen IRL du kunne dele det med og..
Gjest Anneli Skrevet 18. desember 2005 #10 Skrevet 18. desember 2005 Tusen takk alle sammen! Så gøy Hva slags jobb er det snakk om? Er snakk om en jobb innen markesføring som passer midt i blinken i forhold til det jeg har studert. Håper det var noen IRL du kunne dele det med og.. Ja, takk og pris for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå