Michaelhe Skrevet 9. april 2022 #21 Skrevet 9. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.4.2022 den 1.14): Det er nesten bare kvinner på jobb. Det er en «kul» gjeng på jobb som ikke hilser på meg selv om jeg hilser på dem. De liker også å dumme meg ut i plenum. Det jeg sier er liksom alltid feil. Er engstelig og tør ikke å si dem imot. Noen som kjenner seg igjen? Krenkende meldinger/ nett-troll blir rapportert uten svar. Jeg har slitt nok i livet så vennligst spar meg for frekke meldinger Anonymkode: 7d019...5a9 Jeg ser du er litt sår akkurat her. Så jeg slettet melding min. Det var bare en spøk. Endret 9. april 2022 av Michaelhe
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #22 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tusen takk for at du delte det. Jeg ser for meg situasjonen. Jeg får en følelse av at hun ville bruke deg for å føle seg bedre. Et rovdyr. Det at hun sluttet å oppføre seg slik, vil jeg tro at kommer av at hun visste hva hun drev med. Godt å høre at du har fått tilbake selvfølelsen igjen. Merker jeg blir opprørt av å lese dette. Jeg kan ikke forstå at man føler seg bedre ved å trampe på andre. Muligens var hun sjalu og konkurrerte med deg. Dårlige trekk hun har. Anonymkode: 7d019...5a9 Jeg var nok en trussel ja, selv om jeg aldri hadde i hensikt å konkurere. Det tok meg tid til å forstå hva hun drev med - har jo aldri opplevd mobbing før. Hun var avdelingsleder, så det var mest naturlig å dele ideer med henne først. Hun avviste alle de med å si ala "men lille deg, slikt gjør man jo ikke", "huff dette var lite profesjonelt av deg" osv osv, men så presenterte hun alle disse ideene i plenum som sine egne. Anonymkode: b183c...63e 1
Chantielle Skrevet 9. april 2022 #23 Skrevet 9. april 2022 Ryddet for avsporing. Det er også ryddet etter denne regelen: Sitat Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #24 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg var nok en trussel ja, selv om jeg aldri hadde i hensikt å konkurere. Det tok meg tid til å forstå hva hun drev med - har jo aldri opplevd mobbing før. Hun var avdelingsleder, så det var mest naturlig å dele ideer med henne først. Hun avviste alle de med å si ala "men lille deg, slikt gjør man jo ikke", "huff dette var lite profesjonelt av deg" osv osv, men så presenterte hun alle disse ideene i plenum som sine egne. Anonymkode: b183c...63e Så ekkelt. Noen folk har ingen skam. Tenk så lav empati og emosjonell iq den dama har. Det er synd på henne på en måte, fordi slike folk vil nok ikke oppleve dype meningsfulle relasjoner. Jeg opplever om dagen mye baksnakking på jobb. En av mine kolleger har sett meg ut som en trussel, og klager på meg med en gang hun får sjangsen. På fredag tok jeg henne i å le av meg, sammen med sjefen. Kjente jeg kokte innvendig. Sjefen er en snill fyr men tør ikke sette grenser..og så gjør han slike ting. Blir kjempesur. Anonymkode: 567fc...a3b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #25 Skrevet 9. april 2022 Det der er bare SÅ typisk når det er mest kvinnfolk på en arbeidsplass! Er som en gjeng høns som plutselig finner noen og "hakke på" liksom... - og "må ikke komme her og komme her".... ! Hadde jeg vært deg, så hadde jeg prøvd "overse" dem frem til jeg hadde funnet jobb et annet sted! Finns steder med bedre miljø!❤😊 Anonymkode: d0f0f...500
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #26 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Fordi det hjalp i min situasjon, mobberen trakk seg. Selv om problemet ikke ble løst på en ideel måte, men den ble jo løst. Mobberen forsto nok at jeg kan gå videre med dette og ikke er den som skal fortsette å lide stille. Hvordan hadde du løst det? Jeg kunne jo såklart bare slutte med en gang, men hva oppnår jeg med dette? Det har hele tiden vært flest oppsigelser på akuratt denne avdelingen, selv om det er svært sjeldent noen sa opp generelt på arbeidsplassen, vet at flere mislikte henne, men ingen turde å gå såpass lang som til sjefen. Etter jeg tok det opp så virker hun faktisk som en bedre person. Er helt sikkert kun maske, for hun vet at om enda en klager, så begynner bjellene hos sjefen (som er hennes venninne) å ringe for alvor. Anonymkode: b183c...63e Veldig lurt at du gjorde det! Anonymkode: 7d019...5a9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #27 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det der er bare SÅ typisk når det er mest kvinnfolk på en arbeidsplass! Er som en gjeng høns som plutselig finner noen og "hakke på" liksom... - og "må ikke komme her og komme her".... ! Hadde jeg vært deg, så hadde jeg prøvd "overse" dem frem til jeg hadde funnet jobb et annet sted! Finns steder med bedre miljø!❤😊 Anonymkode: d0f0f...500 Tusen takk for backup ❤️❤️ Så god du virker ❤️ Anonymkode: 7d019...5a9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #28 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk for backup ❤️❤️ Så god du virker ❤️ Anonymkode: 7d019...5a9 Helt riktig! Det er så typisk! Jeg har jobber som lege i 10 år. Studerte i Polen der man ikke trengte så høyt snitt for å komme inn. Kanskje de tenker at det ikke er like flott på en måte. Jeg vet ikke. Jeg yter ikke motstand m.m det vil gå i pasientens disfavør. Men det handler om alt annet. Alt er liksom feil hele tiden. Damn it if you do it, damn if you dont på en måte! Anonymkode: 7d019...5a9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #29 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så ekkelt. Noen folk har ingen skam. Tenk så lav empati og emosjonell iq den dama har. Det er synd på henne på en måte, fordi slike folk vil nok ikke oppleve dype meningsfulle relasjoner. Jeg opplever om dagen mye baksnakking på jobb. En av mine kolleger har sett meg ut som en trussel, og klager på meg med en gang hun får sjangsen. På fredag tok jeg henne i å le av meg, sammen med sjefen. Kjente jeg kokte innvendig. Sjefen er en snill fyr men tør ikke sette grenser..og så gjør han slike ting. Blir kjempesur. Anonymkode: 567fc...a3b Merker det brenner inni meg av å lese dette. Jeg tenker de er sjalu på deg. Om de hadde følt seg mer kompetente enn deg så tenker jeg at de ikke skulle ha noe behov for å forsøke bryte deg ned. For meg tror jeg det har hjulpet litt hvertfall å gå helt uten sminke, men kun velstelt. Da ser de at jeg ser sliten ut. Det liker de sikkert. Mange Kvinner konkurrerer om utseende og tror jeg. Jeg vet ikke. Anonymkode: 7d019...5a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå