Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke jobb-e-post på telefonen, og verken svarer på eller leser meldinger utenom arbeidstid. Kan dog finne på å sjekke jobb-e-posten på kveldstid (men har lært meg til at jeg ikke skal gjøre det, så jeg gjør det aldri med mindre det er en sak jeg må behandle/sende ut så snart den er godkjent av leder, og da har vi som oftest hatt en dialog rundt det og jeg klokker meg inn slik at jeg får avspasering for tiden det tar) 

Anonymkode: dd5b3...034

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer aldri på meldinger/epost på kveldstid. Er pedleder i bhg. Ikke svarer jeg styrer, kollegaer eller foreldre. Med mindre det handler om sykdom/fravær. 

Anonymkode: 2ab73...d58

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbtelefon så jeg sjekker dersom jeg får e-post på kvelden. Men det er ikke fordi det er forventet av meg, det er mest fordi jeg er nysgjerrig på hva som venter meg neste dag eller neste uke. 

Det hender jeg svarer dersom jeg uansett sitter og jobber med noe på PC'en, men som regel venter jeg til neste dag. 

Dersom jeg sender e-post selv så pleier jeg å sette på "utsatt sendetidspunkt" (husker ikke helt hva det heter) slik at e-posten blir sendt neste morgen. 

Anonymkode: e2be2...1c0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan godt svare på kvelden, men jeg prøver å ikke svare på natta selv om jeg skulle være våken da også, for at det ser rart ut. Også pleier jeg å vente til mandag f.eks, ikke sende på lørdager og sånt. Mulig jeg overtenker litt, men seg vil ikke "plage" folk meg jobbting til upassende tider. 

Anonymkode: 60e94...551

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg kan godt svare på kvelden, men jeg prøver å ikke svare på natta selv om jeg skulle være våken da også, for at det ser rart ut. Også pleier jeg å vente til mandag f.eks, ikke sende på lørdager og sånt. Mulig jeg overtenker litt, men seg vil ikke "plage" folk meg jobbting til upassende tider. 

Anonymkode: 60e94...551

Hvis du har Gmail, kan du jo bare legge mailen i utsendelse - så sendes mailen automatisk til det tidspunktet du ønsker.

Altså du kan sitte og skrive mailen kl 02 på natta, og velge at den blir sendt kl 08. Så sender den seg selv på det tidspunktet.

Anonymkode: 066ed...f2e

• 4 måneder senere...
Skrevet

Svarer ikke fordi jeg opplever det som forventet, men jeg liker å holde på med det og ønsker å gjøre en best mulig jobb for å overbevise ledelsen om at jobben er noe jeg brenner for.

Alt handler ikke om penger og jeg liker kolllegaer med samme innstilling.

Anonymkode: 3648a...66b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...