Gå til innhold

Han ler av hobbyene mine

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en jeg driver å roter med, vi har tuska litt før, hatt et opphold så begynt å snakka/rota sammen i noen måneder. Jeg liker å luke i hagen, strikke, løse kryssord osv. Jeg er en ganske kreativ sjel å har alltid noe å holde på med. Når han ringer å spør hva jeg holder på med, så ler han om jeg sier at jeg driver å luker i hagen. Jeg har nevnt det tidligere til han hvorfor han ler om jeg sier jeg strikker, da sier han «jeg er ikke vandt til at folk gjør slike ting, jeg synes det er bra» når jeg sa at jeg strikka så sa han «på en lørdagskveld? når du er sammen med meg så har du ikke behovet for å sitte å strikke» som om at jeg synes det er kjedelig å strikke liksom? 

Men i dag når jeg sa at jeg tenkte å dra ut å luke i Hagen så lo han, jeg var direkte å sa til han «jeg føler meg dum som har slike hobbyer, jeg blir lei meg når du ler. Jeg tør ikke si til deg hva jeg skal gjøre fordi du ler bare av meg» han sier at det ikke var meninga og sa unnskyld. Tårene mine presset på. Er det liksom akseptabelt å trene, se film eller bruke tlf? Han ler aldri av meg om jeg sier det. Hadde blitt glad om han faktisk hadde sagt sånn «åi! Så bra av deg, så flink du er» eller noe i den duren.. 

Anonymkode: a3216...297

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Svigermor
Skrevet

Han synes nok bare det er søtt.

AnonymBruker
Skrevet

Er dere veldig unge? 

Anonymkode: b9a8d...72d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er dere veldig unge? 

Anonymkode: b9a8d...72d

Nei? Jeg har kommet ut av et turbulent forhold, dette vet han. Jeg har blitt trakkasert så mye over tid at jeg har store problemer med min selvtillit.. jeg har sagt flere ganger til han at han må slutte å le av meg.. Når han gjør det så mister jeg troen på meg selv og eller tryggheten på meg selv. At alle hobbyene jeg har er teit.. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du var utrolig flink som sto opp for deg selv. 

Om denne mannen er noe å samle på kommer an på hvordan han reagerer på dette. Respekterer han deg, så slutter han. Om ikke burde du slutte å rote med han. 

Anonymkode: ec2bc...884

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han høres utrolig sær ut. Dårlige sosiale antenner er usexy, noen burde fortelle ham det. 

Anonymkode: 3302d...a80

• Liker 1
Skrevet

🤣ha ha ha ha ha...

Sorry, måtte bare..  "Ingen hobby eller interesse er underlegen en annen," den ville jeg ha stått på." Ellers er det f.. off.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en sånn, han lo og mente det var mandig av meg å klippe min egen plen. Ikke kunne han forstå at jeg vasket min egen bil for hånd og byttet dekk på bilen selv. Det varte ikke lenge, jeg nekter å bli hjelpesløs for en mann. 

Anonymkode: 858a6...a3b

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg datet en sånn, han lo og mente det var mandig av meg å klippe min egen plen. Ikke kunne han forstå at jeg vasket min egen bil for hånd og byttet dekk på bilen selv. Det varte ikke lenge, jeg nekter å bli hjelpesløs for en mann. 

Anonymkode: 858a6...a3b

Wow, hvilken tidsmaskin ramlet han ut av? 

Anonymkode: 3302d...a80

• Liker 7
Skrevet

Å le av andres interesser er umodent og usjarmerende og tyder på dårlige sosiale antenner, det hadde vært uaktuelt å finne seg i. Men hvorfor trenger du tilbakemeldinger om at det er bra og du er flink når du driver med helt alminnelige ting? Jeg ville reagert like mye på sånne kommentarer, i mine ører er det ganske nedlatende og noe man sier til barn.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg synes du var utrolig flink som sto opp for deg selv. 

Om denne mannen er noe å samle på kommer an på hvordan han reagerer på dette. Respekterer han deg, så slutter han. Om ikke burde du slutte å rote med han. 

Anonymkode: ec2bc...884

Egentlig bare det at han ikke er like jordnær som jeg, at han ikke skjønner at det finnes andre ting å gjøre en lørdagskveld enn å se på tv, og eller mener at alt spirituell bare er vås, gjør at jeg sliter med å få ekte følelser for han.. det at han får meg til å tvile på meg selv, og at han nærmest håner meg når jeg forteller ting jeg gjør som får meg til å slappe av. Jeg flytta fra forrige fyren fordi jeg ikke hadde det bra, da er det veldig triggende for meg å slutte å date han her når han får meg til å kjenne på vonde følelser.. 

AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (9 minutter siden):

Å le av andres interesser er umodent og usjarmerende og tyder på dårlige sosiale antenner, det hadde vært uaktuelt å finne seg i. Men hvorfor trenger du tilbakemeldinger om at det er bra og du er flink når du driver med helt alminnelige ting? Jeg ville reagert like mye på sånne kommentarer, i mine ører er det ganske nedlatende og noe man sier til barn.

Hmm, du ser noe der. Hvorfor skal man kommentere at det er bra? Sier man det om noen sier de ser på film? Nei. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Egentlig bare det at han ikke er like jordnær som jeg, at han ikke skjønner at det finnes andre ting å gjøre en lørdagskveld enn å se på tv, og eller mener at alt spirituell bare er vås, gjør at jeg sliter med å få ekte følelser for han.. det at han får meg til å tvile på meg selv, og at han nærmest håner meg når jeg forteller ting jeg gjør som får meg til å slappe av. Jeg flytta fra forrige fyren fordi jeg ikke hadde det bra, da er det veldig triggende for meg å slutte å date han her når han får meg til å kjenne på vonde følelser.. 

Her var det mange røde flagg! Man skal føle seg bra når man er sammen med daten/kjæresten sin. Jeg ville kommet meg bort så fort som mulig. Dere er ennå i startfasen som jeg forstår.

Anonymkode: 03502...69a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha "tårene presset på" dæver

Anonymkode: c3b5b...313

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha "tårene presset på" dæver

Men forstår det er sårt at han gjør narr av deg da. Men tenker han sikkert bare synes det er søtt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men forstår det er sårt at han gjør narr av deg da. Men tenker han sikkert bare synes det er søtt

at du luker i hagen

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke hobbyene dine som er teite - han er teit!

Ikke bli lei deg - bli sint!

Det er helt innafor å si til noen som oppfører seg dust, at ‘nå er du dust’.

Å stelle i hagen gjør da alle som har hage? Langt mer oppsiktsvekkende at han synes det er unormalt. Hva sier det om ham, om ingen han kjenner hverken strikker - som nesten ‘alle’ gjør nå - eller engang steller hagen sin? Kjenner han ingen som eier selv og har egen hage…?

Anonymkode: 5f932...60c

• Liker 2
Skrevet

Altså det spørs jo hvor gamle dere begge er, men for det er jo ikke "vanlige" hobbyer for en 19 åring kanskje. Men jeg tolker det da ikke som at han gjør narr av deg?? Han syns jo sikkert bare det er søtt, uvant...? Det er jo ikke teite hobbyer du har. Syns du er litt overfølsom.. Kos deg med hobbyene dine du! 😊

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke du har teite hobbyer, jeg. For en fjott!!! 

Anonymkode: e41c9...478

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...