Gå til innhold

Etui til banan!


Midnattsol

Anbefalte innlegg

Måtte virkelig se to ganger på hva det var som lå i fruktdisken på Europris i dag. Ved første øyekast så det ut som noe helt annet. :ler:

Men en "matboks" til bananen er jo kjempelurt.

Bare et tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thihi. Jeg har ei venninne som hater de boksene. Sitat fra hennes blogg: "Hva i alle verdens særheter og unyttigheter er dette? Er den frivillig komisk? Er den en smule ekkel?"

Men det jeg selv har å si er.. ingen bananer er like, så må man ha med seg denne boksen hver gang man er i butikken for å handle bananer - for å prøve ut? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en sånn til en venninne i sommergave. Var ment egentlig ment som en spøk, så overraskelsen var stor da hun ble over seg av begeistring. Hun bruker den hver gang hun skal på trening. Da kan hun slenge bananen i treningsbaggen uten at den blir brun og most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker disse boksene for å unngå moste bananer i skolesekkene. De fleste bananer passer opp i.

Jeg har dog fått kommentarer fra folk som har sett dem ligge på kjøkkenbenken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det jeg selv har å si er.. ingen bananer er like, så må man ha med seg denne boksen hver gang man er i butikken for å handle bananer - for å prøve ut?  :ler:

Ha ha, jeg så denne for første gang selv i går, og måtte bare kjøpe en i en gave, og hun som fikk den holdt på å le seg i hjel :grine2:

Men, jo jeg sleit litt med å få den bananen jeg hadde kjøpt, til å passe oppi...

Så det spørs om ikke den må være med ja...

Men, lurt var det, en banan som har flydd rundt i veska hele dagen er ikke særlig god...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Nevesta_*

Har en sånn. Det er kjempesmart. Og de fleste bananer passer faktisk oppi, man må bare trikse litt i forhold til plassering og hvilken vei bananen ligger... Evt kutte stilken litt. Skal være enig i at den ser litt suspekt ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag putter bananer oppi matboksen min, jeg da. Funker vel akkurat like bra som et slikt bananetui som bare passer til en eneste ting.

Jada, jeg er duppedittelsker, men samtidig prøver jeg å unngå å kjøpe alt av slike superpraktiske ting vi bare må ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss.. Har de fruktdisk på europris? Det har jeg aldri sett før..

Nei, det er sant. :ler: EuroSPAR er kanskje mer riktig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag putter bananer oppi matboksen min, jeg da. Funker vel akkurat like bra som et slikt bananetui som bare passer til en eneste ting.

Jada, jeg er duppedittelsker, men samtidig prøver jeg å unngå å kjøpe alt av slike superpraktiske ting vi bare må ha ;)

Da må jeg få meg større matboks for å få plass til en banan - noe som selvfølgelig er en mulighet. Men denne var myyye morsommere. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg få meg større matboks for å få plass til en banan - noe som selvfølgelig er en mulighet. Men denne var myyye morsommere.  :mrgreen:

I know.. Har prøvd å overtale mannen til å få en, men han synes det er skikkelig unødvendig.. Det er vel derfor jeg var så snusfornuftig her.. :ler: Men det går fint i matboksen altså. Har kjøpt en ganske stor en med tanke på at det skal gå an å ha en klase druer nedi der fx. Er en sånn micro-/fryseboks fra Hammarplast egentlig. Kjøpt for en billig penge på Rema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, har sett disse ja.. Ser ut som gule dildoer, men sikkert praktiske ;)

Finnes i grønne også.

Har dem på Spar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...