AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Jeg har sterke følelser for kona til en kompis, jeg er også gift. Når jeg er ute på jobbreise har jeg bilde av henne som bakgrunn på min mobiltelefon, jeg blir så avslappet og rolig til sinns når jeg åpner telefonen og får se hennes milde vakre ansikt. Kommer ikke til å gå lengre enn dette, er dette ok Anonymkode: b3924...409
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Hadde det vert ok for deg om kona di hadde kompisen din som bakgrunnsbilde på sin mobil..? Anonymkode: 07151...0a3 4
Anonymous 91 Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 (endret) Det er ikke greit. Endret 7. april 2022 av Anonymous 91 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #4 Skrevet 7. april 2022 Man har lov å være forelsket i hvem man vil. Uavhengig om man er gift eller ikke. Anonymkode: de00b...c29 4
exictence Skrevet 7. april 2022 #5 Skrevet 7. april 2022 Oi, hadde ikke likt at min mann hadde bakgrunnsbilde på mobilen av en annen dame. 1
Delfin82 Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 Man velger ikke hvem man får følelser for. MEN det du gjør med å ha bilde av henne som du ser på, da forsterker du den følelsen. Du må ta ett valg tenker jeg. Si fra til kona til kompisen hvordan du føler det. Eller gi faen i henne og konsentrere deg om kona. Det du gjør nå er ikke rettferdig ovenfor kona 4
exictence Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 Hvorfor spør du om det er ok? Hadde du selv syntes det var ok at kona di hadde bilde av din kompis som bakgrunnsbilde? Har du vist din kone at du har det? Hvorfor ikke? Fordi det ikke er ok? 2
Sarah93 Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 Selvfølgelig er det OK hvis du ikke vil handle på det. Kan være lurt å ikke dyrke det for mye, da det kan bli for intenst og et problem for deg, kona di, kompisen din og kona hans. Forelskelsen blir dypere av at du fôrer den. Ville prøvd å distrahere meg så godt jeg kunne. Men skjønner jo at det er deilig å være forelsket. Hvis du klarer å være avstandsforelsket og ikke sette i gang noe drama, går det sikkert fint 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 Tror du hun selv syns det er ok? Tror du kona di syns det er ok? Tror du kompisen din syns det er ok? Syns du egentlig det er ok selv? Hvorfor spiller det noen rolle om jeg syns det er ok, det bryr ikke meg så for all del. Tanker, fantasier og følelser kan man ha hvis man holder dem for seg selv og aldri gjør noe, men det å skifte bilde på telefonen er en liten handling du bør droppe. Anonymkode: 6f258...23c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #10 Skrevet 7. april 2022 Jeg synes du skal prøve deg, kanskje hun føler det samme. Anonymkode: a2fbc...86b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #11 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har sterke følelser for kona til en kompis, jeg er også gift. Når jeg er ute på jobbreise har jeg bilde av henne som bakgrunn på min mobiltelefon, jeg blir så avslappet og rolig til sinns når jeg åpner telefonen og får se hennes milde vakre ansikt. Kommer ikke til å gå lengre enn dette, er dette ok Anonymkode: b3924...409 Hvorfor har du valgt å dyrke følelser for kona til en "kompis"? Altså - du forstår jo selvsagt selv at dette valget vil gjøre at både kompisen, kona di og kona til kompisen vil se på deg med forakt når de finner det ut. (gitt at du ikke har alvorlig svekkede sjelsevner) Anonymkode: 0df2e...386 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #13 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kommer ikke til å gå lengre enn dette, er dette ok Godt spørsmål 😂. Men nei, ikke ok. Snu de to bokstavene som er understreket og skriv de to ganger, så får du svaret på hva det er. Anonymkode: 9698a...cf9 1
Rosa Dartle Skrevet 7. april 2022 #14 Skrevet 7. april 2022 Delfin82 skrev (12 timer siden): Man velger ikke hvem man får følelser for. MEN det du gjør med å ha bilde av henne som du ser på, da forsterker du den følelsen. Du må ta ett valg tenker jeg. Si fra til kona til kompisen hvordan du føler det. Eller gi faen i henne og konsentrere deg om kona. Det du gjør nå er ikke rettferdig ovenfor kona Nettopp.. Når du gjør dette dyrker du forelskelsen og holder den i live, da vil det blir veldig mye vanskeligere å få den til å gå over.. Så ta tak i problemene du har med samboeren, eller la henne gå.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #17 Skrevet 9. april 2022 Hva hvis du havner i en ulykke også får kona di telefonen tilbake med bakgrunnsbilde av kona til kompisen din? Blir tom kirke gitt. Med andre ord. Det er ikke greit. Det er creepy. Er du forelsket i kona di da? Vurdert skilsmisse hvis ikke ? Anonymkode: 08f62...a43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå