Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har slikt å gjøre, har slikt å føre.

Skrevet

..så fører jeg vel den også. :jepp: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

..så fører jeg vel den også. :jepp: 

:duskedame:

Skrevet

Lå våken halve natta fordi jeg oppdaga 3 maur på gulvet på soverommet, og lå og følte at det vrimla med maur under dyna også😐

Gjest lurven
Skrevet
Tarzani skrev (1 time siden):

Lå våken halve natta fordi jeg oppdaga 3 maur på gulvet på soverommet, og lå og følte at det vrimla med maur under dyna også😐

Hvorfor drepte du ikke de

Skrevet
lurven skrev (7 minutter siden):

Hvorfor drepte du ikke de

Det gjorde jeg.. men tanken på at det helt sikkert finnes flere gjorde at jeg ikke klarte å sovne igjen😂 Skulle nesten tro de var farlige..🙈

Gjest lurven
Skrevet
Tarzani skrev (2 timer siden):

Det gjorde jeg.. men tanken på at det helt sikkert finnes flere gjorde at jeg ikke klarte å sovne igjen😂 Skulle nesten tro de var farlige..🙈

De er farlige, de biter og sånn

Skrevet

Fordi klokka er 12:16 på formiddagen.

Skrevet
lurven skrev (1 time siden):

De er farlige, de biter og sånn

😂😂

• Hjerte 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er våken fordi jeg er i overgangsalderen og har hetetokter. 

I tillegg har jeg gamle kjerringa på over 50 blitt forelska. Det er årevis siden sist jeg har møtt noen som har vekket interesse, så jeg er ganske overrasket over at det kunne skje. 

Føler meg som en usikker fjortis igjen som ikke tør å ta initiativ. Tror ikke han aner noe om hvor godt jeg liker han. 

Tidligere i kveld prøvde jeg å ringe, men han var på et sted med mye støy så jeg greide ikke å høre så godt hva han sa. Nå føler jeg meg bare dum og flau. :rodme:

I tilfelle du .... er på KG i natt og skjønner hvem jeg er, så vil jeg bare si at jeg synes du er spennende, smart, herlig, morsom og skjønn. Jeg vil så gjerne bli bedre kjent med deg. ♥️

Hilsen femti, ferdig, feit og forelska 

• Hjerte 2
Skrevet
Kniv & gaffel skrev (3 timer siden):

I tillegg har jeg gamle kjerringa på over 50 blitt forelska. Det er årevis siden sist jeg har møtt noen som har vekket interesse, så jeg er ganske overrasket over at det kunne skje. 

Føler meg som en usikker fjortis igjen som ikke tør å ta initiativ. Tror ikke han aner noe om hvor godt jeg liker han. 

Tidligere i kveld prøvde jeg å ringe, men han var på et sted med mye støy så jeg greide ikke å høre så godt hva han sa. Nå føler jeg meg bare dum og flau. :rodme:

I tilfelle du .... er på KG i natt og skjønner hvem jeg er, så vil jeg bare si at jeg synes du er spennende, smart, herlig, morsom og skjønn. Jeg vil så gjerne bli bedre kjent med deg. ♥️

Lykke til og håper det blir dere :rodmer:

Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Lykke til og håper det blir dere :rodmer:

Takk for det! :)

Gjest lurven
Skrevet
Kniv & gaffel skrev (5 timer siden):

Kanskje er han skjeen du har leita etter

Skrevet

Jeg er våken fordi klokken var nesten 9 og jeg trodde jeg hørte ungdommene mine (eller én av dem) holde på oppe. Jeg trodde han/de hadde forsovet seg, eventuelt tenkte å droppe skolen, så jeg pilte opp og oppdaget at huset var mørkt og tomt, og lydene kom fra arbeidsfolk på utsiden. 

Skrevet
lurven skrev (2 timer siden):

Kanskje er han skjeen du har leita etter

Ja, kanskje det! :ler:

missing-teaspoons.jpg?w=640

Skrevet

Jeg holder på å pakke for en flytur og krysser fingrene for at de nyvaska klærne jeg skal ha med blir tørre før jeg må dra. :danse:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...