Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter her å sturer bort. Der da?

Anonymkode: 0232b...4b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg hadde besøk i kveld, og så chattet jeg med en venninne. Hadde ikke lyst å legge meg, for jeg hadde hatt det så artig. Så jeg begynte lese vanlige nyheter og krigselendighet. Ble lei av det og havna her for å «sjekke nytt». Alt fordi jeg ikke orker få ræva opp av godstolen.

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke sove, fordi jeg er tett i nesa 🤧

Anonymkode: 82ff7...257

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg har snudd om døgnrytmen og fordi at jeg irriterer meg over ting. Kommer alltid på natta

Anonymkode: 1ab05...5af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lakenskrekk

Anonymkode: 11be0...232

Skrevet

Ser på Tv. Er våken fordi jeg har fri. Typen er på jobb, så jeg vekker ingen. Men kjenner senga kaller😊

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvorfor..har hatt flere utløsninger og får fortsatt ikke sove

Anonymkode: b11c4...aad

AnonymBruker
Skrevet

Er alltid våken til sent på natt. Har en irriterende indre klokke. Blir ikke soveklar før 4 tiden uansett om jeg legger meg, tar melatonin osv.

Anonymkode: f16af...878

Skrevet

Nå er jeg våken fordi jeg løftet på dyna mi og fant aviser, reklame, bøker, skrivebøker, hårstrikker… sånt min samboer og jeg ryddet vekk i hui og hast da vi skulle få besøk. Mystisk 🤨  Jeg kunne sverget på at sist jeg så rotet lå det oppå dyna til samboeren 😅😂

AnonymBruker
Skrevet

Befinner meg i annen verdensdel. Kjedelig med tidsforskjell. Kg er nesten dødt når jeg har tid. 😆

Anonymkode: a9b85...3a2

Skrevet

Fant akkurat ut at jeg blitt lurt og misbrukt nok en gang, tankene surrer og tårene presser på, jeg er så dum og naiv😭

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg blir holdt våken av en baby med diaré og tannfrembrudd. Han gnager meg i puppen og jeg holder på å bli sprø av bleieskift og manglende søvn...

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg faster. Det er ramadan og vi stopper å spise rett før 04.00 på natta. 

Anonymkode: c13e4...5bf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber..

Anonymkode: 9590f...52f

Skrevet

Ble vekket av en melding på telefonen fra en venn. Kjente jeg måtte en tur på badet, og så var jeg tørr i halsen slik at det ble også en tur på kjøkkenet. Nå sitter jeg i en stol fordi jeg hadde fått PM her på KG også. Nå har jeg lest dem og da er det egentlig bare å ta seg sammen og legge seg igjen.

AnonymBruker
Skrevet
Jentegutt skrev (37 minutter siden):

Fant akkurat ut at jeg blitt lurt og misbrukt nok en gang, tankene surrer og tårene presser på, jeg er så dum og naiv😭

Hvorfor skal vi tro deg? Det eneste du skriver om her er hvor mye du runker og hvor kåt du alltid er.

Anonymkode: 1e2a7...847

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Fordi jeg faster. Det er ramadan og vi stopper å spise rett før 04.00 på natta. 

Anonymkode: c13e4...5bf

same! 🙈

Anonymkode: 45d15...9c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor skal vi tro deg? Det eneste du skriver om her er hvor mye du runker og hvor kåt du alltid er.

Anonymkode: 1e2a7...847

Hva har det med saken å gjøre ?

AnonymBruker
Skrevet

Fordi baby var sulten og bæsja

Anonymkode: ff734...1df

Gjest lurven
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vet ikke hvorfor..har hatt flere utløsninger og får fortsatt ikke sove

Anonymkode: b11c4...aad

Prøv innløsning 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...