Marimba Skrevet 12. april 2022 #21 Del Skrevet 12. april 2022 I natt blir jeg sittende å se Showtrial. Synes den var litt treg i starten, men tok seg opp etterhvert. Vera har jeg aldri sett før, så tenkte å starte med det nå. Håper dere har rett i at det er bra, for da har jeg noen sesonger og glede meg til. Jeg har forøvrig intromusikken fra siste kapittel på hjernen om dagen 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 13. april 2022 #22 Del Skrevet 13. april 2022 Nå har jeg sett ferdig Dalgliesh og de var veldig bra! Reiser på hytta og der får jeg ikke tatt opptak eller sett forsinket sending, så nå skal NRK prioriteres... først Nattdjevelen (forrige runde var om sagt veldig bra) og så Shetland, - den er alltid bra! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. april 2022 #23 Del Skrevet 13. april 2022 Jeg har sett ferdig Shetland. Litt av en avslutning. Håper det kommer en sesong til. Nå er jeg igang med Nattdjevelen. Kun sett en episode og virker lovende! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #24 Del Skrevet 15. april 2022 MissStiles skrev (På 13.4.2022 den 21.28): Jeg har sett ferdig Shetland. Litt av en avslutning. Håper det kommer en sesong til. Nå er jeg igang med Nattdjevelen. Kun sett en episode og virker lovende! Jeg ser at de tidligere sesongene av Shetland ikke er tilgjengelig lenger. Kan man se sesong 5 uten å ha sett de forrige sesongene? Anonymkode: 005d0...7f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 15. april 2022 #25 Del Skrevet 15. april 2022 Har sett Siste kapittel. Syns den var veldig bra! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 15. april 2022 #26 Del Skrevet 15. april 2022 Har begynt å se Showtrial (NRK). Bedre enn jeg trodde. Har også begynt på en annen NRK-krim: Vigil. Nede i en ubåt. Tar seg kanskje opp? Gir den et par episoder til før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 15. april 2022 #27 Del Skrevet 15. april 2022 Zenobia skrev (25 minutter siden): Har begynt å se Showtrial (NRK). Bedre enn jeg trodde. Har også begynt på en annen NRK-krim: Vigil. Nede i en ubåt. Tar seg kanskje opp? Gir den et par episoder til før jeg bestemmer meg. Vigil er kjempespennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #28 Del Skrevet 15. april 2022 NordicViking skrev (På 7.4.2022 den 0.08): Vi nærmer oss påske, og påskekrimmen er klar. NRK: Siste kapittel (Magpie Murders) (Britisk) (Trailer) Showtrial (Britisk) (Trailer) Nattdjevelen (Manhunt, sesong 2) (Britisk) (Trailer) Shetland, sesong 6 (Britisk) (Trailer) Vera, sesong 11 (Britisk) (Trailer) TV2: Dalgliesh (Britisk) (Trailer) Wisting var min påskekrim Anonymkode: d5ada...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 15. april 2022 #29 Del Skrevet 15. april 2022 Ferdig med Nattdjevelen nå. Litt småkjedelig og rett frem vil jeg si. Ingen krumspring i historien liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #30 Del Skrevet 16. april 2022 7 hours ago, Nevian said: Ferdig med Nattdjevelen nå. Litt småkjedelig og rett frem vil jeg si. Ingen krumspring i historien liksom. Er jo en sann historie så ikke så rart Anonymkode: 24202...93a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. april 2022 #31 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg ser at de tidligere sesongene av Shetland ikke er tilgjengelig lenger. Kan man se sesong 5 uten å ha sett de forrige sesongene? Anonymkode: 005d0...7f4 Ja man kan det. Men alltid best å begynne med sesong 1. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #32 Del Skrevet 16. april 2022 Likte Shetland veldig godt! Har sett Siste kapittel og syns den var helt greit, men ikke noe terningkast5/6 som den fikk i alle aviser. Vera er neste på listen. Anonymkode: cbb2e...b97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 16. april 2022 #33 Del Skrevet 16. april 2022 NordicViking skrev (På 7.4.2022 den 0.08): Vi nærmer oss påske, og påskekrimmen er klar. NRK: Siste kapittel (Magpie Murders) (Britisk) (Trailer) Showtrial (Britisk) (Trailer) Nattdjevelen (Manhunt, sesong 2) (Britisk) (Trailer) Shetland, sesong 6 (Britisk) (Trailer) Vera, sesong 11 (Britisk) (Trailer) TV2: Dalgliesh (Britisk) (Trailer) Jeg har ikke begynt på noen påskekrim ennå, så dette var en nyttig oversikt! Takk! 🤗🐣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 16. april 2022 #34 Del Skrevet 16. april 2022 Fjugur skrev (På 15.4.2022 den 18.41): Vigil er kjempespennende! Ble hektet etter 2. episode Senere blir det 2. episode av Showtrial. Får se om jeg fremdeles liker den. Avslutter med siste episode av Siste kapittel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 17. april 2022 #35 Del Skrevet 17. april 2022 Jeg har sett Vera og jeg må si at jeg er litt skuffet over manuset. Dialogen mellom Vera og Aiden er blitt vel forutsigbar. Likevel, kommer til og fortsette å se. Totalt sett er det verdt det 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #36 Del Skrevet 17. april 2022 Jeg har sett Vera. Likte den😊 Jeg oppdaget Vera først nå i påsken da jeg så sammen med mine foreldre. Elsket den! En ganske snill krim å se. Og nå har jeg mange sesonger og episoder å kose meg med fremover😃 Anonymkode: dd6d6...db1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 17. april 2022 #37 Del Skrevet 17. april 2022 Rett over halvveis i «siste kapittel» (som forresten er en elendig oversatt tittel!) og liker den godt. Valgte p se denne over de andre av årets påskekrimmen fordi jeg er veldig glad i å lese og skrive, så da hovedpersonene er forfatter og redaktør var det et enkelt valg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #38 Del Skrevet 17. april 2022 Jeg begynte på Shetland i dag, sett 2 episoder. Har heller ikke sett denne tidligere (ref Vera som jeg nevnte tidligere i dag). Jeg liker Shetland så langt Anonymkode: dd6d6...db1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #39 Del Skrevet 18. april 2022 Marimba skrev (På 11.4.2022 den 19.03): Jeg så siste kapittel i dag og i går. Den var treg i starten, men tok seg opp i 3. episode, syntes jeg. For min del var den helt grei. Syntes kanskje bokmordet var bedre enn forfattermordet fordi: Vis skjult innhold jeg la merke til at han sjefen ville unngå veiarbeidet når de kjørte til begravelsen, skjønte da at han mest sannsynlig var morderen. Bokmordet klarte jeg ikke løse selv. Nå setter jeg på Showtrial, så skal jeg se om det er noe bra, For meg var det helt motsatt: Bokmordet gjettet jeg tidlig, men forfattermordet gjettet jeg aldri. (Jeg mistenkte jo morderen på et punkt, men det teller ikke, siden jeg rettet mistankene mine i alle retninger.) Men jeg syntes egentlig likevel at bokmordet var mest interessant. Anonymkode: c18d8...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 18. april 2022 #40 Del Skrevet 18. april 2022 Nevian skrev (På 15.4.2022 den 19.46): Ferdig med Nattdjevelen nå. Litt småkjedelig og rett frem vil jeg si. Ingen krumspring i historien liksom. Enig i den. Viktig tematikk i serien (vold mot eldre er lite påaktet) men ble litt tam. Men koser meg med Shetland; på siste episode nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå