AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Jeg lurer på hva non-hematopoetic tissues er. Det er i forbindelse med en DNA-test hvor man i utgangspunktet sender tørket blod, men så vil de også ha dette, hva enn det er 😅 Anonymkode: 5215a...852
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Tenker de mener materiale som ikke er blod, slik som hud, hår osv☺️ Anonymkode: 046a2...20b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tenker de mener materiale som ikke er blod, slik som hud, hår osv☺️ Anonymkode: 046a2...20b Takk, det var det jeg mistenkte siden det er blodsykdommer de skal sjekke for. Men google forvirra meg ved å bare gi meg treff på benmarg og det hørtes litt vel drastisk ut 😅 Anonymkode: 5215a...852
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #4 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Takk, det var det jeg mistenkte siden det er blodsykdommer de skal sjekke for. Men google forvirra meg ved å bare gi meg treff på benmarg og det hørtes litt vel drastisk ut 😅 Anonymkode: 5215a...852 Nei, det stemmer - hematopoetiske celler er celler som har sitt opphav i beinmargen, det vil si bl.a alle blodets celler. Ikke spesielt drastisk. Anonymkode: 4ee36...879
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, det stemmer - hematopoetiske celler er celler som har sitt opphav i beinmargen, det vil si bl.a alle blodets celler. Ikke spesielt drastisk. Anonymkode: 4ee36...879 Da er kanskje immunceller inkludert? Anonymkode: 56ffe...d9f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, det stemmer - hematopoetiske celler er celler som har sitt opphav i beinmargen, det vil si bl.a alle blodets celler. Ikke spesielt drastisk. Anonymkode: 4ee36...879 Nå ble jeg bare enda mer forvirra 😂Betyr det en fullblodsprøve? Altså "flytende" eller hva jeg skal kalle det, ikke tørka? For friskt blir feil ord, det tar noen dager i posten. Anonymkode: 5215a...852
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå