Gå til innhold

Betakaroten. Har du prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har du erfaring med betakaroten for å få litt meir farge? Eg har veldig lys hud, og blir ikkje særlig brun om sommaren heller. Er det egentlig effekt av Betakaroten? 

Og kor lang tid må ein ta dette for å få effekt?

Endret av Fjaselina
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fjaselina skrev (2 minutter siden):

Har du erfaring med betakaroten for å få litt meir farge? Eg har veldig lys hud, og blir ikkje særlig brun om sommaren heller. Er det egentlig effekt av Betakaroten? 

Og kor lang tid må ein ta dette for å få effekt?

Jeg har prøvd 2 gr. Tror det hadde litt effekt men kanskje ikke. Jeg blir svartbrun uansett når jeg soler meg så vanskelig å si helt sikkert. Tror jeg begynte ca 2 med før avreise.

tror ikke det er så dyrt så du taper jo ikke så mye. kanskje blir du brunere. hvem vet. god tur

Anonymkode: 66ad5...384

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min samboer er svært lys i huden og må bruker høy faktor bare solen titter frem. Han bruker betakaroten hele sommerhalvåret og synes han har god effekt da han kan bruke litt lavere faktor og tilogmed får et lite hint av farge 😊

Anonymkode: d09ea...5b7

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynner med betakaroten i mars sånn ca, ikke for fargen, men for å ikke bli så fort solbrent og det holder soleksem i sjakk sammen med solkrem.

AnonymBruker
Skrevet

Noe som har prøvd Tan Care tabletter fra Lab pharma? 
Funker dette for å få fin brunfargen eller er det bare tull? 

Anonymkode: 4b3b7...073

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Man blir ikke mindre solbrent av betakaroten, det finnes ingen vitenskapligebevis for det. Ser flere skriver det og det stemmer faktisk ikke.

Anonymkode: c7294...db4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man blir ikke mindre solbrent av betakaroten, det finnes ingen vitenskapligebevis for det. Ser flere skriver det og det stemmer faktisk ikke.

Anonymkode: c7294...db4

Det har aldri jeg hørt om heller 

Anonymkode: bb481...4b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...