Gå til innhold

Hva i livet ditt er IKKE typisk A4?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fortell!

Anonymkode: 827c5...f4a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det meste. Jeg jobber bare litt, jeg har ingen venner eller sosial omgang. Har et par samboerskap bak meg, voksne barn. Gjør så godt som ingenting samfunnsnyttig, sitter stort sett bare her. Bruker dagene på nettet, samt jeg lodder ulik elektronikk - i stua. Hvor for øvrig PC-en også står. 

TV? Det trengs ikke, så har verken apparat eller signaler til å se vanlig TV. Butikkturene blir gjort unna mellom 06 og 07. Jeg leier, selv om jeg er 45. Jeg har en to-seter som sofa, til den dagen jeg skulle få gjester, men det har ikke skjedd siden jeg flyttet hit for 2,5 år siden 😄 Den er forresten arvegods, og stygg som fy. 

Det mest A4 jeg gjør er muligens å dusje hver morgen. Eller kanskje sånn jeg lever egentlig er ganske A4? Jo, jeg har gardiner, som ikke er trukket for. Det er kanskje ganske vanlig.

Anonymkode: cec7c...346

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det meste. Jeg jobber bare litt, jeg har ingen venner eller sosial omgang. Har et par samboerskap bak meg, voksne barn. Gjør så godt som ingenting samfunnsnyttig, sitter stort sett bare her. Bruker dagene på nettet, samt jeg lodder ulik elektronikk - i stua. Hvor for øvrig PC-en også står. 

TV? Det trengs ikke, så har verken apparat eller signaler til å se vanlig TV. Butikkturene blir gjort unna mellom 06 og 07. Jeg leier, selv om jeg er 45. Jeg har en to-seter som sofa, til den dagen jeg skulle få gjester, men det har ikke skjedd siden jeg flyttet hit for 2,5 år siden 😄 Den er forresten arvegods, og stygg som fy. 

Det mest A4 jeg gjør er muligens å dusje hver morgen. Eller kanskje sånn jeg lever egentlig er ganske A4? Jo, jeg har gardiner, som ikke er trukket for. Det er kanskje ganske vanlig.

Er du frisk? Høres helt jævlig ut

Anonymkode: a896b...4af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er du frisk? Høres helt jævlig ut

Anonymkode: a896b...4af

Nei. Og ja, det er det.

Men A4 er det i hvert fall ikke! 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er godt voksen men har ikke barn, liker å spille Sims og lurer stadig på hvorfor alle andre voksne er så flinke til å være voksne... :ler: Jeg føler meg egentlig som en ungdom fanget i en voksen kropp, som rotet bort håndboka til voksenlivet lenge før jeg rakk å åpne den.

Anonymkode: 68aae...0d8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tja .   Aldri ønsket å gifte meg eller få barn. Elsker å bo alene. Tjener bra men aldri vært opptatt av materialisme eller statussymboler. Snobber heller langt ned enn opp. Det gjelder kjøp av bolig, bil og klær. Har to millioner på konto men det er det nok ingen som ville gjettet.

Anonymkode: 1f429...987

• Liker 1
Skrevet

Det er jo A4 å ha familie og barn.

Det har ikke jeg, vil heller ikke ha det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og jobber i et mannsdominert yrke, er eldre enn samboeren min, har ikke gjeld, leier i stedet for å eie, har ikke - og ønsker ikke - barn, er ikke -  og ønsker ikke å bli - gift.. 

Listen er sikkert lengre, men er det jeg kommer på som er typisk "A4". Å leve etter den standarden virker helt døden for livslysten. 

Anonymkode: 70131...6b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke og skal ikke ha barn. 
Spiller tv-spill og div sånt regelmessig. 
Har ingen ønsker om hus, båt, hytte og stasjonsvogn. Leier og trives med det. 
sikkert mer, men det jeg kom på nå. 
Kvinne 33

Anonymkode: f9197...a60

AnonymBruker
Skrevet

På mange sett veldig A4. Villa, katt, unger, mann i bra betalt jobb. Jeg i typisk dameyrke. Stor hage vi steller med, bruker masse penger på inredning, renovering, hagearbeid m.m.

På en annen side: mitt første barn valgte vi skulle bo fast hos sin pappa, mange som reagerte på det... Men det var best for vårt barn, nå er hen 23 år og klarer seg selv da. ;) Jeg flyttet til og med et stykke unna det eldste barnet. (skal dog innrømme jeg angret litt på det)

Vi går fremdeles på punkkonserter, drikker øl og drinker.  Yngste hos barnevakt/hos venner selvfølgelig. Begge har masse tattoveringer (har jo blitt ganske vanlig da). Vi er godt over 40 år.

Jeg er politisk aktiv, generellt samfunnsengasjert. 

Vi har gammel bil! Den er mest lønnsom nå, nedbetalt, bruker lite bensin. Men IKKE siste skrik eller SUV eller hva folk synes er viktig. Det synes mange er rart fordi vi har råd til å ta opp lån til ny bil, Men velger bruke penger på vaksehjelp og hjelp i hagen (stooor).

Hater charter. Når vi reiser så setter vi sammen reiserute selv. Vil se nye ting. Noen i familien syns vi skal bruke mer av ferien til å reise til de, men den lille ferien vi har sammen, vil vi oppleve nye ting!

Bytter jobb ofte, kjeder oss fort med samme arbeidsoppgaver og kollegaer... 

Ellers har vi ikke så mange vi omgås med, familie bor langt borte og venner vet jeg ikke helt hva som skjedde. 

Anonymkode: a8151...22b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På mange sett veldig A4. Villa, katt, unger, mann i bra betalt jobb. Jeg i typisk dameyrke. Stor hage vi steller med, bruker masse penger på inredning, renovering, hagearbeid m.m.

På en annen side: mitt første barn valgte vi skulle bo fast hos sin pappa, mange som reagerte på det... Men det var best for vårt barn, nå er hen 23 år og klarer seg selv da. ;) Jeg flyttet til og med et stykke unna det eldste barnet. (skal dog innrømme jeg angret litt på det)

Vi går fremdeles på punkkonserter, drikker øl og drinker.  Yngste hos barnevakt/hos venner selvfølgelig. Begge har masse tattoveringer (har jo blitt ganske vanlig da). Vi er godt over 40 år.

Jeg er politisk aktiv, generellt samfunnsengasjert. 

Vi har gammel bil! Den er mest lønnsom nå, nedbetalt, bruker lite bensin. Men IKKE siste skrik eller SUV eller hva folk synes er viktig. Det synes mange er rart fordi vi har råd til å ta opp lån til ny bil, Men velger bruke penger på vaksehjelp og hjelp i hagen (stooor).

Hater charter. Når vi reiser så setter vi sammen reiserute selv. Vil se nye ting. Noen i familien syns vi skal bruke mer av ferien til å reise til de, men den lille ferien vi har sammen, vil vi oppleve nye ting!

Bytter jobb ofte, kjeder oss fort med samme arbeidsoppgaver og kollegaer... 

Ellers har vi ikke så mange vi omgås med, familie bor langt borte og venner vet jeg ikke helt hva som skjedde. 

Edit: TV har vi i et lite rom i kjelleren, bare barnet som ser på tv i bland med venner. men vi har stort musikkanlegg og LP, CD i stua!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...