AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Her i huset har vi nettopp hatt influensa tror jeg. Vi er to voksne og to barn, og alle har hatt mye feber og hoste i minst en uke hver. Men jeg sliter sånn i ettertid. Kroppen er så sliten, og selv enkle ting som å lage middag og dusje gjør meg ør i hodet av og til. Jeg blir fort stresset, og merker denne formen stresser meg helt enormt, føler meg bare helt tåkete. Er dette normalt? Anonymkode: 81e5e...3ba
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Sånn var jeg i tiden etter jeg hadde Corona. Anonymkode: cf87b...b52
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Ja, jeg har alltid brukt litt tid på å komme meg etter en kraftig influensa. Det bruker å ta noen uker før formen er tilbake til vanlig igjen. Anonymkode: 07113...3cf
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 Man kan være redusert i noen uker etter en kraftig infeksjon. Prøv å ta det med ro, så kroppen får tid til å komme seg. Dette er nok ikke året for en påske med lange skiturer eller hektisk storbyferie. Hvis du ikke er bedre etter påske bør du kontakte lege. Anonymkode: caba0...8c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå